misschien had Ana ook wat brieven mee moeten nemen de baan opquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Hebben deze tennissers geen mental coach die ze kunnen raadplegen? Zou toch een stuk helpen lijkt mij.
Dat mag dus niet. Vandaar ook die briefjes allicht bij Henin. Om het verbod op coaching wat te kunnen ontwijken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Hebben deze tennissers geen mental coach die ze kunnen raadplegen? Zou toch een stuk helpen lijkt mij.
Ik heb het niet over tijdens de wedstrijd. Maar ter voorbereiding op bijvoorbeeld zo'n finale als vandaag. Om niet kansloos af te gaan maar de zenuwen toch beter te kunnen bedwingen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat mag dus niet. Vandaar ook die briefjes allicht bij Henin. Om het verbod op coaching wat te kunnen ontwijken.
Lesbo!quote:
Nu wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Tot nu toe heeft Ivanovic nog geen enkele servicegame kunnen behouden.
Ja, was een peptalk waarin stond "jij bent de beste" en dat ze Ivanovic uit haar kot moet lokken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:02 schreef Vaud het volgende:
Iemand die het kan vertalen?
aha thxquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, was een peptalk waarin stond "jij bent de beste" en dat ze Ivanovic uit haar kot moet lokken.
dat is aan het netquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:05 schreef sturky100 het volgende:
''au filet'' is fileren?
Wel meer toch? Dekaartjes voor de herenfinale kosten ¤ 470 als je boven zit en ¤ 970 als je beneden zit. Deze kaartjes kosten toch ook wel ¤ 400 lijkt me. Of misschien kosten ze wel evenveel, gezien het feit dat de vrouwen hier net zoveel verdienen als de mannen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |