Ik durf te wedden dat ze geen enkele set wint als ze bij de heren enkel mee zou doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
34 sets op rij gewonnen op RG voor Henin ...
De laatste set die ze verloor was in de kwartfinales van 2005 !![]()
En dat zegt een Federer-fan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze speelt wel goed, maar zonder spanning vind ik er weinig aan.
Die opmerking wou ik al plaatsen!quote:
Een vrouw is dan ook geen man. Maar toch is Henin de enige speelster die op gravel de ballen kan doen opspatten zoals de mannen dat doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze geen enkele set wint als ze bij de heren enkel mee zou doen.![]()
Nieuwe missers, nieuwe break.quote:
Ja, precies, die is helemaal van slag. En Henin hoeft weinig te doen om te winnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nu is ze toch echt niet zo bijzonder bezig. Het is Ivanovic die veel fouten maakt
De Belgen in de tribune vinden het allicht hun beste koop ooitquote:
Morgen nog eentje.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:54 schreef kleinzusje het volgende:
2 kut wedstijden gisteren en nu weer
Lijkt me sterk, want ze won dat toernooi.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
34 sets op rij gewonnen op RG voor Henin ...
De laatste set die ze verloor was in de kwartfinales van 2005 !![]()
Die Belgen mogen dan ook al blij zijn dat ze tenminste in één sport uitblinken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De Belgen in de tribune vinden het allicht hun beste koop ooit![]()
De laatste set die ze verloor hé. Niet de laatste wedstrijd ...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want ze won dat toernooi.
Gun ons ook nog even onze laatste strohalm , wil je ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die Belgen mogen dan ook al blij zijn dat ze tenminste in één sport uitblinken.![]()
True, true.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De laatste set die ze verloor hé. Niet de laatste wedstrijd ...![]()
jammer ????quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:56 schreef golfer het volgende:
Dit is geen moment een wedstrijd.
Daarvoor is het verschil veel te groot.
Jammmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |