Dit was bij mij ook eventjes, van die vage grote regendruppels.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:33 schreef WasQ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1jtzuBj8yAI
Ook hier even posten. Tilburg West, 30 minuten geleden... Gaat nu net zo hard, of zelfs harder!
Ik kon net al mijn kleren uittrekken na mijn fietstocht tterug naar huis langs het kanaal in tilburg. Op het industrieterrein de vosseberg was op sommige plaatsen de weg aan het vollopen, het water kwam ook de rioleringen uitgezet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:33 schreef WasQ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1jtzuBj8yAI
Ook hier even posten. Tilburg West, 30 minuten geleden... Gaat nu net zo hard, of zelfs harder!
Beetje laat. Lijkt nu juist weer minder te worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:44 schreef Cootz het volgende:
Weeralarm.
http://www.knmi.nl/weeralarm_oranje.html
Euhm, herstel, wolkbreuk, het lijkt net een grote waterstroom!quote:
Reken er maar niet op dat je wat krijgt in Twente. Weeronline geeft zelfs tot dinsdag geen neerslag en temperaturen tegen de 30 graden voor ons.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:49 schreef IkWilbert het volgende:
Hier nog steeds erg warm en geen teken van regen of wat dan ook (twente)
Ja, ik kreeg hem 5 min. geleden ook. Die hebben ze nog ff snel in elkaar geflantstquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weeralarm SMS! Ik sta verstelt!!!!!
quote:17:58:29 08-06-07 25 I POLI graag opkomen ivm weeralarm
1433247 Politie Zuid-Holland Zuid
17:58:08 08-06-07 20 I BRAN PRIO 2 SO901 Meldkamer VRR Wilhelminakade 947 ROTTERDAM HV extreem weersomst.
1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond
in vervolg je sepia filter even uitzettenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:03 schreef Xenwolfie het volgende:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07235/Photo-0034.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dit is de lucht een paar minuten geleden achter me, en dat lost nu zijn lading boven me.
Het onweert hier overigens nog steeds, zij het dan in een rustiger tempo en met nog maar een klein beetje regen....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:04 schreef flugeltje het volgende:
De meesten hier kennen me wel en weten dat ik dol ben op onweer en dan ook gewoon lekker achter de PC blijf zitten...
Nou... nét heb ik toch maar ff de hele boel van de stroom gehaald
Wat een bui, gewoon een uur lang
Dat was het?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, herstel, wolkbreuk, het lijkt net een grote waterstroom!
Haha nee, de lucht is een beetje gelig. Nu donker met de randen gelig. EN WAT EEN WIND INEENS. Wat een weer ineens. Alleen de donders lijken nog te ontwijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:05 schreef Bensel het volgende:
[..]
in vervolg je sepia filter even uitzetten
Heb ik hier ook een flink aantal gehad, je voelt de grond gewoon trillen en de ruiten trillen vrolijk meequote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:10 schreef Xenwolfie het volgende:
De donders zijn echt diep nu... iemand anders die hele zware dreunen opgemerkt?
Ja maar allemaal op afstandquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:10 schreef Xenwolfie het volgende:
De donders zijn echt diep nu... iemand anders die hele zware dreunen opgemerkt?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:13 schreef flugeltje het volgende:
Erg veel sirenes hier nu trouwens, ff P2000 bekijken.
Ik zit dan ook vlak langs de Ringbaanquote:
Ik heb anders nog niks gehadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier nog niks aan de hand. Zo de zuidelingen wil ik niet meer horen klagen
Ik zag op de radar dat die lijn nu echt breed aan het worden isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:14 schreef leroytje het volgende:
En er is een weeralarm afgegeven!!!
www.knmi.n l!!
Een groot onweerscomplex ligt momenteel op de lijn Maastricht - Tilburg - Haarlem en trekt vanavond langzaam verder noordwestwaarts. In de wijde omgeving van genoemde lijn zijn zeer veel blikseminslagen, er is kans op hagel en lokaal valt een grote hoeveelheid regen.
Reken maar nergens op, de richting van die lijn is noordwest. Ik heb zelfs het idee dat het in Arnhem droog gaat blijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:07 schreef INViCTuS het volgende:
dikke shit. die lucht is gewoon zwart! Hier is het nog steeds om en nabij de 30 graden. In Zutphen. Wel komt er vanuit het zuiden bewolking opzetten maar ik hoop niet dat het alleen gaat plenzen. doe ook maar wat van die paarse vlekken
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:22 schreef Crazykill het volgende:
WTF
NET OPEENS UIT HET NIETS DONDER
Raam open, BADOEM, en daarna gelijk allemaal vogels schreeuwen + kleine kindjes die in de tuin zaten te spelen huilen van de schrik![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik een half uur in gezeten, echter wel op 17 juli 2004quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:21 schreef Xenwolfie het volgende:
Zit al 5 minuten in een wolkbreuk...
In Eindhoven zelf ook niet, maar Best, Heeze, Maarheeze en Reusel hebben wel flinke wateroverlastquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:22 schreef Gitanki het volgende:
Hier, 20 km ten oosten van eindhoven, is het al uren zwaar bewolkt, maar tot nu nog geen regen of zelfs geen donder.
OMGquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:22 schreef Crazykill het volgende:
WTF
NET OPEENS UIT HET NIETS DONDER
Raam stond open, BADOEM, en daarna gelijk allemaal vogels schreeuwen + kleine kindjes die in de tuin zaten te spelen huilen van de schrik![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral die emmers zullen voor schade zorgen denk ik zoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:23 schreef Merkie het volgende:
Regent hier behoorlijk hard. Lijkt wel alsof er emmers water naar beneden komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |