Dus sowieso te laat?quote:>>>> Denken jullie er nog aan dat op zondag 9 september de kart heats telefonisch vastgelegd kunnen en moeten worden? Dat mag men dan voor zichzelf regelen.
Guess so..quote:
Hoi Proud2beDiepfries, ik zal je de contactgegevens van Karen van Doorn (van de evenementenreservering) van Coronel Karting even PM'en, goed? En ze zijn heel inschikkelijk hoor, als je uitlegt hoe of wat.quote:Op maandag 10 september 2007 11:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Guess so..
't Zou natuurlijk ook nog kunnen dat dit vastleggen is geweest ivm onze reservering (Sally??). Nu hebben we 'gewoon' weer even veel recht als ieder andere bezoeker??
In ieder geval, 4 deelnemers (zoals de balans nu is) lijkt me een beetje weinig. Zullen we woensdagavond 23:59 als deadline stellen voor het al dan niet door gaan van de meet?? En indien we niet komen, dient Coronel dan nog te worden afgebeld (Sally??)
Daarom ook dat ik liefst vandaag nog hoor wie er wel/niet de intentie hebben te komen. Ik ga geen tientallen euro's uitgeven aan OV-kosten, e.d., om 3-4 medeFok!kers/F1-fans te ontmoeten, in Groningen staat dit weekend een F1-wagen op de Grote Markt (althans, dat roept men in de Stad), dan kan ik net zo goed daar even kijkenquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:13 schreef sanger het volgende:
Ik ben hier!
Ik weet het nog steeds niet helemaal zeker, dus een toezegging kan ik helaas nog niet doen.....
Ik vraag me echter af of een "meet" met slechts 6 tot 8 bezoekers wel nut heeft?
Vraag ik mij dus ook af. Heb weinig zin om zo'n anderhalf uur in de auto te gaan zitten en dat er dan maar een paar man zijn. En de benzine is nou ook niet echt gratis. Dus ik geef toe dat bij mij de zin een beetje vergaan is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:13 schreef sanger het volgende:
Ik ben hier!
Ik weet het nog steeds niet helemaal zeker, dus een toezegging kan ik helaas nog niet doen.....
Ik vraag me echter af of een "meet" met slechts 6 tot 8 bezoekers wel nut heeft?
Dan inderdaad volgend jaar een nieuwe poging. Fuji en Shanghai zijn door de tijden nou niet echt een optie en op 21 oktober zit ik in San Francisco, dus dat gaat dan ook wat lastig worden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voor een volgende meet, Fuji Speedway en Shanghai kan ik beide dagen, lijkt me een prima optieEven een nachtje doorzakken met z'n allen en dan 's ochtends megabrak de race gaan kijken
Evt. zou Interlagos wel kunnen op 21 oktober, start 19:00u, echter betekent voor een aantal deelnemers dan wel laat thuis. Optie zou zijn om dan van tevoren al even te gaan karten, etc.
Ikzelf ben 21 oktober helaas verhinderd. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen wat mij betreft.
De Azie races is te vroeg en 21 oktober kom ik net terug uit duitsland dus dat gaat hem ook niet worden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vraag ik mij dus ook af. Heb weinig zin om zo'n anderhalf uur in de auto te gaan zitten en dat er dan maar een paar man zijn. En de benzine is nou ook niet echt gratis. Dus ik geef toe dat bij mij de zin een beetje vergaan is.
[..]
Dan inderdaad volgend jaar een nieuwe poging. Fuji en Shanghai zijn door de tijden nou niet echt een optie en op 21 oktober zit ik in San Francisco, dus dat gaat dan ook wat lastig worden.
als ze dat in Rdam doen wil ik een "seizoenskaart" inc de vroege en late racesquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:15 schreef Atreidez het volgende:
Volgend jaar hadden ze mogelijk ook uitzendingen in bioscopen in Nederland, dus das ook nog een idee dan
Iets hier klopt er toch niet... Had 't al eerder gezien, maar nog niet gereageerdquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:15 schreef Atreidez het volgende:
Volgend jaar hadden ze mogelijk ook uitzendingen in bioscopen in Nederland, dus das ook nog een idee dan
Biertje sla ik nooit af. Waar in Scheveningen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:37 schreef Atreidez het volgende:
Jammer. Het karten was voor mij maar bijzaak, dus ik wacht de volgende grotere meeting dan wel af.
4-Elements, zondag biertje en F1 in Scheveningen? Je mag je geld gewoon meenemen natuurlijk
Dan is de Rotjeknorrer er ingetrapt?!quote:
Alles kan.....................in de staatsloterijquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:49 schreef 907 het volgende:
We kunnen toch ook trouwens een keer meeten zonder dat er een F1 weekend is? Karten, eten, borrel?
Ja nou snap ik waarom we niet tot een meeting komenquote:Op woensdag 19 september 2007 14:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Alles kan.....................in de staatsloterij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |