abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53053475
Wie gaan er nu dan nog wel?
Who is it?
  zondag 9 september 2007 @ 23:41:56 #227
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_53062664
Misschien wel handig idd, wie er nog wel komen. Ik was nog steeds van plan om te komen, echter zoek ik nog vervoer vanuit Noorden/Deventer.. Wanneer er echter maar 4-5 personen komt/komen, dan is de lol er misschien toch wel een beetje af.. Als student zijnde wordt het me dan wel wat aan de prijzige kant.., zeker wanneer ik met OV moet komen..

Dus bij deze:
Zijn er naast 907, ElmarO en sasquatsch nog andere Fok!kers die wél van plan zijn te komen??
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_53068072
quote:
>>>> Denken jullie er nog aan dat op zondag 9 september de kart heats telefonisch vastgelegd kunnen en moeten worden? Dat mag men dan voor zichzelf regelen.
Dus sowieso te laat?
Who is it?
pi_53069000
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:21 schreef 907 het volgende:

[..]

Dus sowieso te laat?
Guess so..
't Zou natuurlijk ook nog kunnen dat dit vastleggen is geweest ivm onze reservering (Sally??). Nu hebben we 'gewoon' weer even veel recht als ieder andere bezoeker??

In ieder geval, 4 deelnemers (zoals de balans nu is) lijkt me een beetje weinig. Zullen we woensdagavond 23:59 als deadline stellen voor het al dan niet door gaan van de meet?? En indien we niet komen, dient Coronel dan nog te worden afgebeld (Sally??)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_53086608
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Guess so..
't Zou natuurlijk ook nog kunnen dat dit vastleggen is geweest ivm onze reservering (Sally??). Nu hebben we 'gewoon' weer even veel recht als ieder andere bezoeker??

In ieder geval, 4 deelnemers (zoals de balans nu is) lijkt me een beetje weinig. Zullen we woensdagavond 23:59 als deadline stellen voor het al dan niet door gaan van de meet?? En indien we niet komen, dient Coronel dan nog te worden afgebeld (Sally??)
Hoi Proud2beDiepfries, ik zal je de contactgegevens van Karen van Doorn (van de evenementenreservering) van Coronel Karting even PM'en, goed? En ze zijn heel inschikkelijk hoor, als je uitlegt hoe of wat.

Het is nu misschien wat laat om losse heats te boeken, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk. Fijn dat je toch wil proberen om het door te laten gaan. "Er is altijd wel plek voor een stelletje F1-fans!" waren de woorden van een van de medewerkers!

Ik kan kjiken of ik zelf nog wat kan nabellen, maar ik denk niet dat het ervan komt op 11 september, helaas.

In de PM zal ik iets verder ingaan op de persoonlijke omstandigheden waarom ik niet kom.

Edit: PM 1 is inmiddels verzonden, nummer 2 volgt snel.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 11-09-2007 00:57:58 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_53086766
Jammer. Het karten was voor mij maar bijzaak, dus ik wacht de volgende grotere meeting dan wel af.

4-Elements, zondag biertje en F1 in Scheveningen? Je mag je geld gewoon meenemen natuurlijk
Where facts are few, experts are many.
pi_53089668
Helaas moet ik ook afzeggen. Ik heb a.s. maandag een presentatie voor mijn werkgever, dus heb ik de zondag nodig om deze voor te bereiden.

Onderstaand het laatst bekende lijstje, met daarin de nieuwe informatie.

4-elements (?)
  • 907
    Atreidez
  • ElmarO (kan evt. Sally mensen meenemen vanuit Hilversum??)
    Googolplexian
    HPoi
  • (?) Proud2beDiepfries (zoekt vervoer, kan evt. ook nog vanuit Deventer reizen (lekker flexibel ben ik )
    Sally
    sanger
    sasquatsch (auto, plaats voor meerdere personen vanaf station Amersfoort)
  • Tackleberry (auto, plaats voor meerdere personen vanuit Den Bosch)

Zorg ervoor dat je het laatst bekende lijstje 'kopieert', AUB!

Twijfelgevallen:
    HPoi (?)
    sanger
    WEST (zoekt vervoer)
    4-elements

Vraag van Proud2beDiepfries:
    Hebben Fir3fly en vosss nog interesse?? En ook Joene heb ik in dit topic gezien...
  • The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
    [b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
    pi_53090320
    sanger en HPoi zijn dus nog onzeker, Fir3fly en vosss geen idee, Joene heeft überhaupt niet meer gereageerd.
    907, ElmarO, Tackleberry en mijn persoontje staan op vast.. Dat maakt een max van 8 personen totaal??
    Voor hen die nog wel zouden willen komen, wat is jullie ondereis?? Persoonlijk ben ik van mening dat er toch minimaal 6 aanwezigen zouden moeten zijn. Wat vindt de rest daar van?? En willen we nog karten en zo ja, hoeveel heats??

Halen we het aantal van 6 toezeggingen op de deadline morgenavond niet, dan wil ik best donderdag (of wanneer het eerder al bekend is vandaag/morgen) een telefoontje doen om ons 'af te melden' (heb inmiddels de contactgegevens van Sally ontvangen). Gaarne asap even een reactie, vandaag is namelijk nog een vrije dag voor mij, morgen, donderdag en vrijdag moet ik 'gewoon' werken (= geen open internet/fok!)

edit: alle bovengenoemde personen hebben van mij nog even een PM'etje gekregen. Zou tof zijn wanneer daar (een beetje vlot) op gereageerd wordt..

[ Bericht 4% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 11-09-2007 10:07:46 ]
      dinsdag 11 september 2007 @ 10:13:38 #234
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_53090698
    Ik ben hier!

Ik weet het nog steeds niet helemaal zeker, dus een toezegging kan ik helaas nog niet doen.....

Ik vraag me echter af of een "meet" met slechts 6 tot 8 bezoekers wel nut heeft?
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
      dinsdag 11 september 2007 @ 10:27:20 #235
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_53090992
    Ik weet nu zeker dat ik helaas niet kan.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_53092176
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 10:13 schreef sanger het volgende:
    Ik ben hier!

Ik weet het nog steeds niet helemaal zeker, dus een toezegging kan ik helaas nog niet doen.....

Ik vraag me echter af of een "meet" met slechts 6 tot 8 bezoekers wel nut heeft?
    Daarom ook dat ik liefst vandaag nog hoor wie er wel/niet de intentie hebben te komen. Ik ga geen tientallen euro's uitgeven aan OV-kosten, e.d., om 3-4 medeFok!kers/F1-fans te ontmoeten, in Groningen staat dit weekend een F1-wagen op de Grote Markt (althans, dat roept men in de Stad), dan kan ik net zo goed daar even kijken

Misschien dat er dan nog de mogelijkheid is om één van de laatste races te prikken, en anders zal het volgend seizoen gaan worden..

Voorlopig nog even reacties van ElmarO, Tackleberry, 907, HPoi en Vosss afwachten..
    pi_53092690
    Tackleberry heeft inmiddels bericht (PM) dat hij onder meer door de vele afzeggingen ook voor een andere invulling van zijn zondag kiest. Misschien dat er een volgende keer meer mensen wél komen, zondag wordt 'm kennelijk niet meer. Bij deze verklaar ik de meet dan ook voor afgelast. Ik zal vanmiddag Coronel gaan afbellen. Natuurlijk mogen individuele personen nog op eigen titel afspreken.

Voor een volgende meet, Fuji Speedway en Shanghai kan ik beide dagen, lijkt me een prima optie Even een nachtje doorzakken met z'n allen en dan 's ochtends megabrak de race gaan kijken
    Evt. zou Interlagos wel kunnen op 21 oktober, start 19:00u, echter betekent voor een aantal deelnemers dan wel laat thuis. Optie zou zijn om dan van tevoren al even te gaan karten, etc.
    Ikzelf ben 21 oktober helaas verhinderd. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen wat mij betreft.
    pi_53092700
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 10:13 schreef sanger het volgende:
    Ik ben hier!

Vraag ik mij dus ook af. Heb weinig zin om zo'n anderhalf uur in de auto te gaan zitten en dat er dan maar een paar man zijn. En de benzine is nou ook niet echt gratis. Dus ik geef toe dat bij mij de zin een beetje vergaan is.
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 11:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

Voor een volgende meet, Fuji Speedway en Shanghai kan ik beide dagen, lijkt me een prima optie Even een nachtje doorzakken met z'n allen en dan 's ochtends megabrak de race gaan kijken
    Evt. zou Interlagos wel kunnen op 21 oktober, start 19:00u, echter betekent voor een aantal deelnemers dan wel laat thuis. Optie zou zijn om dan van tevoren al even te gaan karten, etc.
    Ikzelf ben 21 oktober helaas verhinderd. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen wat mij betreft.
    Dan inderdaad volgend jaar een nieuwe poging. Fuji en Shanghai zijn door de tijden nou niet echt een optie en op 21 oktober zit ik in San Francisco, dus dat gaat dan ook wat lastig worden.
    pi_53098041
    slotje dan maar?
    Who is it?
      dinsdag 11 september 2007 @ 16:52:45 #240
    134184 WEST
    AFC AJAX 4 EVER
    pi_53099420
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 11:40 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Vraag ik mij dus ook af. Heb weinig zin om zo'n anderhalf uur in de auto te gaan zitten en dat er dan maar een paar man zijn. En de benzine is nou ook niet echt gratis. Dus ik geef toe dat bij mij de zin een beetje vergaan is.
    [..]

Dan inderdaad volgend jaar een nieuwe poging. Fuji en Shanghai zijn door de tijden nou niet echt een optie en op 21 oktober zit ik in San Francisco, dus dat gaat dan ook wat lastig worden.
    De Azie races is te vroeg en 21 oktober kom ik net terug uit duitsland dus dat gaat hem ook niet worden.

Volgend jaar en dan gewoon aan het begin van het seizoen.

bij een avond race of Bahrain wat vroeger dan normaal begint heb je wat meer tijd om te karten.
    Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
    With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
    Put our differences behind us. While we shine like the sun
    See what we've all become. Together we are one
    pi_53100036
    Volgend jaar hadden ze mogelijk ook uitzendingen in bioscopen in Nederland, dus das ook nog een idee dan
    pi_53115993
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 17:15 schreef Atreidez het volgende:
    Volgend jaar hadden ze mogelijk ook uitzendingen in bioscopen in Nederland, dus das ook nog een idee dan
    als ze dat in Rdam doen wil ik een "seizoenskaart" inc de vroege en late races
    pi_53121507
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 17:15 schreef Atreidez het volgende:

Iets hier klopt er toch niet... Had 't al eerder gezien, maar nog niet gereageerd
    pi_53124183
    Haags jargon, aangeleerd
      woensdag 12 september 2007 @ 19:29:27 #245
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_53128654
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 00:37 schreef Atreidez het volgende:
    Jammer. Het karten was voor mij maar bijzaak, dus ik wacht de volgende grotere meeting dan wel af.

4-Elements, zondag biertje en F1 in Scheveningen? Je mag je geld gewoon meenemen natuurlijk
    Biertje sla ik nooit af. Waar in Scheveningen?
    That's history. I say history because it happened in the past.
    Murray Walker
    pi_53132606
    quote:
    Op woensdag 12 september 2007 16:24 schreef Atreidez het volgende:
    Haags jargon, aangeleerd
    Dan is de Rotjeknorrer er ingetrapt?!
    pi_53271159
    We kunnen toch ook trouwens een keer meeten zonder dat er een F1 weekend is? Karten, eten, borrel?
    Who is it?
    pi_53300516
    quote:
    Op dinsdag 18 september 2007 14:49 schreef 907 het volgende:
    We kunnen toch ook trouwens een keer meeten zonder dat er een F1 weekend is? Karten, eten, borrel?
    Alles kan.....................in de staatsloterij
    pi_53302919
    quote:
    Op woensdag 19 september 2007 14:45 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Alles kan.....................in de staatsloterij
    Ja nou snap ik waarom we niet tot een meeting komen
    Who is it?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: