Hebben we vandaag ook een meet dan??quote:Op maandag 11 juni 2007 09:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die stop ik voor een meet altijd even in mn aars, beetje pompen en dan gaat het allemaal wat makkelijker![]()
S-side?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:45 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Mijn mooiste wedstrijd die ik in het stadion zat:
1992-1993 KNVB-Beker 31-03-1993 Feyenoord-Ajax 0-5 (0-2)
ze begonnen zelfs hun eigen kuip en vlaggen in de brand te steken op de S(laap)-side
that reminds me, een vriend van me is ooit aan zn kaak geopereerd, lag die met een enorme dikke kop in het ziekenhuis. gingen we op bezoek, had iemand rennies meegenomenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:48 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Voor een opgeblazen gevoel, neem een rennie![]()
hee urselquote:
Klopt, maar als je "maatschappelijk misdeeld" bent heb je weinig tot geen kans van slagen in, jaja, de maatschappij.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
eerder iemand die maatschschappelijk misdeeld is![]()
Aahh.. is daar de meet.. Gezellig dat jullie allemaal komen helpen..quote:Op maandag 11 juni 2007 09:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hee urselga es aan je kelder sleutelen joh
![]()
Dat jij nou bang bent dat er modder op je vest komtquote:Op maandag 11 juni 2007 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ga je zeker in zo'n rotvak dicht bij het veld zitten Ferdi?
Vanwege de rennies of de mooie zustertjes. Ja zuster, nee zuster....quote:Op maandag 11 juni 2007 09:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
that reminds me, een vriend van me is ooit aan zn kaak geopereerd, lag die met een enorme dikke kop in het ziekenhuis. gingen we op bezoek, had iemand rennies meegenomen![]()
zo flauw, maar hij moest zo lachen (wat natuurlijk niet ging) dattie er een week langer heeft moeten liggen![]()
dat blijkt, nu nog even je posts aflsuiten met L0111er!!!PWND!!!!!!! en je bent helemaal het mannetjequote:Op maandag 11 juni 2007 09:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt, maar als je "maatschappelijk misdeeld" bent heb je weinig tot geen kans van slagen in, jaja, de maatschappij.
Ook voetbalsupporters hebben opleiding/ woordenkennis
wel lekkere koffie he?! niet van die vuige senseo aubquote:Op maandag 11 juni 2007 09:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Aahh.. is daar de meet.. Gezellig dat jullie allemaal komen helpen..![]()
Zal de koffie klaar zetten..![]()
De vorige keer dat daar de meet was, was je er niet eens. Toen kwam er plotseling ook meer als bier uit de koelkastquote:Op maandag 11 juni 2007 09:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Aahh.. is daar de meet.. Gezellig dat jullie allemaal komen helpen..![]()
Zal de koffie klaar zetten..![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat blijkt, nu nog even je posts aflsuiten met L0111er!!!PWND!!!!!!! en je bent helemaal het mannetje![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:53 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
De vorige keer dat daar de meet was, was je er niet eens. Toen kwam er plotseling ook meer als bier uit de koelkast![]()
Terug Vind Piemelquote:
Moet je die pomp iets minder heftig afstellenquote:
Nee maar ik erger me kapot aan personen die 90 min. lang om de minuut met "kanker" schelden. In de business seats heb je dat gelukkig nietquote:Op maandag 11 juni 2007 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat jij nou bang bent dat er modder op je vest komt![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee maar ik erger me kapot aan personen die 90 min. lang om de minuut met "kanker" schelden. In de business seats heb je dat gelukkig niet
Er komt geen senseo hier in huis.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wel lekkere koffie he?! niet van die vuige senseo aub![]()
Wel eens gezeten dan? Bioscoopstoelen, Kachel, Maasgebouwquote:Op maandag 11 juni 2007 09:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Business seats, dat is nog wel erger dan teletekstsupporter![]()
In de ArenA ja. De enige plek waar je kan vloeken op een doelpunt van Ajax zonder dood geslagen te worden. Leuk omdat het gratis was en omdat je anders de wedstrijd niet kunt bijwonen maar qua sfeer is het ongeveer 10% van een wedstrijd in een normaal vak bij het veld.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wel eens gezeten dan? Bioscoopstoelen, Kachel, Maasgebouw
FC de Bitterballenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:58 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Hilarische discussie. Maar begin de dag en tik een eitjequote:
Volgens mij ben ik van de laatste plaats op de Grote Keltie Feyenoord-supporterslijst af.quote:
Valt wel mee, ligt eraan waar je het mee vergelijkt.. Tis anders als een bingo avondje, dat kloptquote:Op maandag 11 juni 2007 09:58 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Voor overzicht kijk je de samenvatting, voor beleving ga je er dicht op zittenSowieso is vak Z geen erg vak. Als je achter t doel gaat zitten wel geloof ik.
Dus nog nooit in de Kuip, mond houwe danquote:Op maandag 11 juni 2007 10:01 schreef FJD het volgende:
[..]
In de ArenA ja. De enige plek waar je kan vloeken op een doelpunt van Ajax zonder dood geslagen te worden. Leuk omdat het gratis was en omdat je anders de wedstrijd niet kunt bijwonen maar qua sfeer is het ongeveer 10% van een wedstrijd in een normaal vak bij het veld.
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:02 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Hilarische discussie. Maar begin de dag en tik een eitje![]()
Klinkt als kelder van Urselquote:Op maandag 11 juni 2007 09:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wel eens gezeten dan? Bioscoopstoelen, Kachel, Maasgebouw
Vind jou wel tof, dus op die laatste plaats stond je toch nietquote:Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik van de laatste plaats op de Grote Keltie Feyenoord-supporterslijst af.![]()
Nee inderdaad. Bitterballen hooghouden in de ArenA zal zooooo anders zijn dan in de Kuip.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dus nog nooit in de Kuip, mond houwe dan
Eitje bakken is de taak van Wouzquote:Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ga je ook een lekker eitje voor me bakken op de FoD meet?
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind jou wel tof, dus op die laatste plaats stond je toch niet![]()
![]()
mmm lekker!, met mosterd en ketchupquote:Op maandag 11 juni 2007 10:05 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Eitje bakken is de taak van Wouz, ik draag zorg voor de lunch, lekkere lange knakworsten voor jou
![]()
Wel lekker idd jah, een lekker broodje kroket in het Maasgwbouwquote:Op maandag 11 juni 2007 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Bitterballen hooghouden in de ArenA zal zooooo anders zijn dan in de Kuip.
Mijn doel is bereikt, ik kom nu nooit meer op een meetquote:Op maandag 11 juni 2007 10:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
![]()
wacht maar tot je hem in het echt ziet
![]()
![]()
![]()
Dat roept om een foto!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
![]()
wacht maar tot je hem in het echt ziet
![]()
![]()
![]()
staat toch in zn avatarquote:
"Een lekker broodje kroket" is niet te vinden in de buurt van De Kuipquote:Op maandag 11 juni 2007 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wel lekker idd jah, een lekker broodje kroket in het Maasgwbouw
Dan kom je er toch voor of er naquote:Op maandag 11 juni 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Mijn doel is bereikt, ik kom nu nooit meer op een meet
Nopesquote:Op maandag 11 juni 2007 10:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
staat toch in zn avataris die niet duidelijk genoeg?
Fotoquote:
Alleen als jij daarna meegaat naar een dicht bij het veld vakquote:Op maandag 11 juni 2007 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar Ferdi, als je wilt mag je wel een keer mee naar een wedstrijd van Feyenoord in de Business Seats
Hoor ik daar een Vak T meet?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Foto
[..]
Alleen als jij daarna meegaat naar een dicht bij het veld vak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |