Heb me aangemeld als spelert.quote:
Ik neem Bert en Mark mee uit Duitslandquote:
Bert van Marwijk, mag.. Zolang'ie maar niet weer begint over "progressie en lichtpuntjes". Ook moet'ie geen jeugd gaan verneukenquote:Op maandag 11 juni 2007 08:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik neem Bert en Mark mee uit Duitsland![]()
Of moet ik nu rennen voor Keltie?
Jorien had toch nog ergens een oude sok hanggen..quote:Op maandag 11 juni 2007 08:37 schreef Keltie het volgende:
Update zal wel zijn dat BvM toch maar niet heeft getekend
En dat Jacobs en Woerts tussen de verschillende banken en matrassen in De Kuip hebben gezocht, maar nog geen geld hebben gevonden
Keltie schrijft:quote:Op maandag 11 juni 2007 08:44 schreef ursel het volgende:
Jorien had toch nog ergens een oude sok hanggen..
quote:Op maandag 11 juni 2007 08:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Keltie schrijft:
<insert scheldwoord> maar die <insert scheldwoord> moet niet denken dat <insert scheldwoord> opeens redden <insert scheldwoord> <insert scheldwoord><insert scheldwoord><insert scheldwoord><insert scheldwoord><insert scheldwoord><insert scheldwoord>
Alles onder controlequote:Op maandag 11 juni 2007 02:36 schreef Stefan740 het volgende:
Ja 3lmo ik had het allemaal onder controle waarom komen die homoos dan aanlopen
155.000 gepasseerd, dag dag puni
Op je werk, heb je die kelder al af danquote:Op maandag 11 juni 2007 08:23 schreef ursel het volgende:.. Ben der ook maar weer eens..
(ja, ik zit dus weer op mijn werk..)
Vandaag komt Feyenoord met een updatje..![]()
Een keurig gevoel van schaamtequote:Op maandag 11 juni 2007 08:48 schreef ursel het volgende:
[..].. En dan ook echt gelijk zo'n giga rode kop bij het lezen van de naam Jorien..
Kelder gaat lekker..quote:Op maandag 11 juni 2007 08:53 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Alles onder controlePuntentechnisch niet zo handig. 3 tk is -6 punten. Alleen vlag pakken is 4 punten, deze was al neutraal dus 2 punten, maakt een totaal van -4 punten. Er gewoon bijstaan had je 1 assistpunt opgeleverd.
Moraal van het verhaal het werpen van een granaat is een 5 punten worp![]()
[..]
Op je werk, heb je die kelder al af dan![]()
Dat Perez niet komt![]()
[..]
Een keurig gevoel van schaamte![]()
Ben je met de fiets dat je bij de fietspomp bentquote:Op maandag 11 juni 2007 08:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zo, lekker bij de pomp vandaag![]()
Mijn "JvdH haat" viel nog wel mee.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:48 schreef ursel het volgende:
[..].. En dan ook echt gelijk zo'n giga rode kop bij het lezen van de naam Jorien..
En ik altijd maar denken dat supporters hoofd verantwoordelijk waren voor een volle kuipquote:Op maandag 11 juni 2007 09:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar eigenlijk was voor mij de reden dat hij als hoofdverantwoordelijk figuur bijna nooit meer in De Kuip was te vinden.
Je kan geen bedrijf leiden via telefoon/ sms/ mail, verder vond ik het een mooi figuur die, natuurlijk, wel wat (grote?) fouten heeft gemaakt.. Maar dat is menselijk.
Heeft ie ook een keer een halfvolle Kuip gezien hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 09:08 schreef Cardinal_NL het volgende:
Maar ja die waren er ook al bjina niet meer toen het echt om europees voetbal ging![]()
Volgens mij is dat wel eens voorgekomen bij een uitwedstrijd ofzo, dat het echt zielig leeg was..quote:Op maandag 11 juni 2007 09:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Heeft ie ook een keer een halfvolle Kuip gezien hoor
Supporters hebben niet de leiding. Supporters worden NIET verantwoordelijk gesteld voor wanbeleid.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:08 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat supporters hoofd verantwoordelijk waren voor een volle kuip![]()
Roepen dat je iets een kutsysteem vind en dan toch gaan waardoor er geld binnenkomt zodat de KNVB niet inziet om het af te schaffen helpt niet.quote:Maar ja die waren er ook al bjina niet meer toen het echt om europees voetbal ging![]()
Een uitwedstrijd van onze kant?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel eens voorgekomen bij een uitwedstrijd ofzo, dat het echt zielig leeg was..
Thuis is het volgens mij altijd wel meegevallen..![]()
Je bent seizoenkaarthouder?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:16 schreef FJD het volgende:
Over een paar maanden ook maar een Kuip meet doen zekerKevin wilde ook wel eens een keer een echt stadion van binnen zien dus dat komt goed uit.
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Heeft ie ook een keer een halfvolle Kuip gezien hoor
Mja, las ff snel en dacht dat het om een europese wedstrijd ging.. Die zijn nagenoeg thuis wel vol en weet me geloof ik nog wat vaags te herinneren dat er wel eens wat uitwedstrijden halve stadions waren, maar dat kwam door de thuisploeg, niet door de feyenoorders..quote:Op maandag 11 juni 2007 09:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een uitwedstrijd van onze kant?
Mjah, Willem II .. Toen hadden we ook een boycot
Was wel de enigste boycot die werkte (bij een uitmatch) omdat de club eraan meewerkte.
Heracles werd ook opgeroepen te boycotten, maar daar werkte de club niet aan mee.. Gevolg is dat iedereen zijn Gouden/ Diamanten kaartje belangrijker vond als staan voor je punt.
Voor jou val ik onder de noemer Teletekstsupporter.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:17 schreef Keltie het volgende:
Je bent seizoenkaarthouder?
Of gewoon (vaak?) in De Kuip te vinden?
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor jou val ik onder de noemer Teletekstsupporter.
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:21 schreef FJD het volgende:
Zo af en toe wel in de Kuip maar goed op zondagen ben ik ook vaak op t strandIk zou wel vaker moeten gaan want ik vind het wel heel erg gaaf
![]()
Opzich niet erg, er is geen erger publiek dan broodtrommelpubliekquote:Op maandag 11 juni 2007 09:18 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
Inderdaad zodra het met de resultaten van Feijenoord slechter gaat blijven ook alleen nog maar de echte fans over.![]()
Maar dat is ook maar een halve kuip. Wat dat betreft is Feijenoord ook niets menselijk vreemd en prima te vergelijken met de rest van de Nederlandse clubs![]()
Ik had vorig jaar ook niet echt de behoefte om naar de Kuip te gaan neequote:Op maandag 11 juni 2007 09:23 schreef Cardinal_NL het volgende:
Dat het mensen het nog gaaf vinden om elke wedstrijd weer met een teleurstelling naar huis moeten gaan.
Dat vind ik wel het toppunt van echteclubliefde
![]()
Ik neem aandat je daarmee de competitiewedstrijden bedoelt?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaar ervoor wel naar Feyenoord-Ajax geweest. Toen was t nog wel mooi
Het blijft schelden en janken, maar toch kan je het niet over je hart verkrijgen om een match thuis te blijven (behalve uitwedstrijden, zodra je geen kaart ken krijgen)..quote:Op maandag 11 juni 2007 09:23 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dat het mensen het nog gaaf vinden om elke wedstrijd weer met een teleurstelling naar huis moeten gaan.
Dat vind ik wel het toppunt van echteclubliefde
![]()
Toen was ik er ook, zat alleen niet in het Feijenoordvak. Zat er pal tegenover, boven de f-sidequote:Op maandag 11 juni 2007 09:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar ook niet echt de behoefte om naar de Kuip te gaan neeSowieso omdat ik kom om voetbal te kijken en het was in heel veel gevallen zo tenenkrommend slecht dat je het amper meer voetbal kon noemen.
Jaar ervoor wel naar Feyenoord-Ajax geweest. Toen was t nog wel mooi
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:30 schreef Cardinal_NL het volgende:
Ik neem aandat je daarmee de competitiewedstrijden bedoelt?
Mijn persoonlijke voorkeur ging wat dat betreft duidelijk naar de play-off wedstrijden![]()
Ik zat in een hoekvak 1e ring, twee vakken rechts van het Ajax-vak. Mooie wedstrijdquote:Op maandag 11 juni 2007 09:32 schreef Keltie het volgende:
Toen was ik er ook, zat alleen niet in het Feijenoordvak. Zat er pal tegenover, boven de f-side
Gesellig![]()
ja nu gaat het tenminste weer ergens overquote:
Ik had het over deze:quote:Op maandag 11 juni 2007 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellenIk was toen bij Ajax - Feyenoord maar daar werd je niet vrolijk van. Ik kon de parkeergarage van de ArenA wel verbouwen maar goed onder de gedachte dat het er alleen maar beter van zou worden heb ik dat maar gelaten.
[..]
Ik zat in een hoekvak 1e ring, twee vakken rechts van het Ajax-vak. Mooie wedstrijdOh wat is die Danny blind
![]()
-edit-
Ow je hebt t over Ajax-Feyenoord competitie nee daar was ik nietFeyenoord - Ajax begin 2006
enige joh pauperquote:Op maandag 11 juni 2007 09:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was de enigste die dat vak verliet terwijl onder een poging z'n bigass smile te verbergen
"voetbal geleuter"?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja nu gaat het tenminste weer ergens over![]()
zullen we dat voetbal geleuter gewoon morgen en vrijdag doen?
ah lezen kan je welquote:
je weet wel, die gasten in rood witte shirtjes met stoeptegels in hun klauwenquote:
mmmmm maak me gekquote:Op maandag 11 juni 2007 09:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die ik kan, maar dat zie je wel bij een meet (mits ik met OV ben)
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:41 schreef Keltie het volgende:
Was de enigste die dat vak verliet terwijl onder een poging z'n bigass smile te verbergen
Henk de Negerquote:Op maandag 11 juni 2007 09:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mmmmm maak me gekschud je haar los en noem me henk!
![]()
![]()
Neuh, een pauper is een persoon wat maatschappelijk weinig kans van slagen heeft.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je weet wel, die gasten in rood witte shirtjes met stoeptegels in hun klauwen![]()
NAC uit, ook al zo'n succes.. 3-0 voorkomen, Pierre inbrengen en dan even 3-3 laten wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Die was ook wel lekker jaBeetje de ArenA ownen. Vorig seizoen was het seizoen waarin Feyenoord kampioen had moeten worden. Helaas verziek je dat dan weer met wedstrijden als RBC uit
Mijn mooiste wedstrijd die ik in het stadion zat:quote:Op maandag 11 juni 2007 09:32 schreef Keltie het volgende:
Toen was ik er ook, zat alleen niet in het Feijenoordvak. Zat er pal tegenover, boven de f-side
Gesellig![]()
EDIT:
Competitie was dat.
Maar hoe zit dat nu precies met die fietspomp van jequote:Op maandag 11 juni 2007 09:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja nu gaat het tenminste weer ergens over![]()
zullen we dat voetbal geleuter gewoon morgen en vrijdag doen?
die stop ik voor een meet altijd even in mn aars, beetje pompen en dan gaat het allemaal wat makkelijkerquote:Op maandag 11 juni 2007 09:45 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat nu precies met die fietspomp van je
Dood en doodzonde. Geen enkele topper verloren, niet uit en zeker ook niet thuis. De drie andere topteams gingen allemaal over de kniequote:Op maandag 11 juni 2007 09:45 schreef Keltie het volgende:
NAC uit, ook al zo'n succes.. 3-0 voorkomen, Pierre inbrengen en dan even 3-3 laten worden
Voor een opgeblazen gevoel, neem een renniequote:Op maandag 11 juni 2007 09:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die stop ik voor een meet altijd even in mn aars, beetje pompen en dan gaat het allemaal wat makkelijker![]()
eerder iemand die maatschschappelijk misdeeld isquote:Op maandag 11 juni 2007 09:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh, een pauper is een persoon wat maatschappelijk weinig kans van slagen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |