Ik zeg rauter!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:55 schreef Tally het volgende:
Ik zou zeggen: Sterf.. Wat kan jou het schelen..
Ik zeg het interesseert me niets..quote:
Alles boven ID 100.000, regel je het ff?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:01 schreef SignOTheTimes het volgende:
Wie moet er dood?
Daar hebben ze pillen tegen hoor!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Alles boven ID 100.000, regel je het ff?
De Drionpil is uiterst effectief iddquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:06 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Daar hebben ze pillen tegen hoor!
The place to be is at the moment Zeelandquote:
Neuh, valt mee nu, ciabatta tonijn carpaccio deed me goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:22 schreef Leia het volgende:
Heb je nog last van de kater HW ?
Tsk, geeneens kaviaar?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, valt mee nu, ciabatta tonijn carpaccio deed me goed.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, valt mee nu, ciabatta tonijn carpaccio deed me goed.
Er missen wel meer mensen in de OP, volgens mij is Arma wat vergeten te updatenquote:
Gaat ook vervelen hoor....quote:
Ik zie mezelf ook nietquote:
ik moet nog werken tot half 5 en dan nog weer van 5 tot 12quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Aloha!
Nog maar een paar uurtjes, en dan is het gelukkig weer weekend.
Dat heb je dan niet zo goed geregeldquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:12 schreef Leia het volgende:
[..]
ik moet nog werken tot half 5 en dan nog weer van 5 tot 12
Mwah. Moest eerst zaterdag en zondag werkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat heb je dan niet zo goed geregeld.
Kijk, ik heb gewoon weer standby dienst dit weekendquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:19 schreef Leia het volgende:
[..]
Mwah. Moest eerst zaterdag en zondag werken!! En nu alleen vrijdag avond, dus in dat opzicht heb ik het wel weer goed geregeld. Ga namelijk morgen naar een afscheidsfeest van iemand die naar Amerika gaat. En die heeft geregeld dat je 10 euro bij de ingang van de kroeg betaald, en dan de hele avond gratis zuipen
!! en geloof me, dan kan ik zondag écht niet normaal werken
!!
Had ik vorige week, niets aan de hand maar wel een dag compenseren volgende week.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kijk, ik heb gewoon weer standby dienst dit weekend.
Jups...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:47 schreef scarefreak het volgende:
Tering wat is me huis een sauna
en hier gaat het niet stormen zometeenblijft die warmte gewoon hangen..
Hi therequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:58 schreef Misstique het volgende:
Good evening.
Hey DD. How's things?quote:
Geen idee, ik neuk geen oldbie.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:19 schreef Dirkh het volgende:
Is het Olbies zijn gelijk aan het neuken van een olbie Mistique?
DIT IS NIET HET FB TOPIC!quote:
Zou u mij de weg naar het FB topic kunnen vertellen?quote:
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 08:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meuh.
Lachen, die bliksem die inslaat op vrijdagavond.
Iemand nog een goedkope breedbeeldtv met minstens 2 scart-aansluitingen en afstandsbediening te geef?
Of te koop, voor weinâg?
Ook nog wat andere dingen, oa router en kabeltvboosterdinges.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:56 schreef Leia het volgende:! Alleen je tv stuk of meer?
Hier geen onweer gehad en het is nu ook prachtig weer!
Damn. Wel kut!quote:Op maandag 11 juni 2007 08:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook nog wat andere dingen, oa router en kabeltvboosterdinges.
Voordeel is dat we nu wel draadloos netwerk hebben thuis..
Gewoon even op internet zoeken scheelt je zo een paar honderd euro.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben er inmiddels wel achter dat die kekke platte TV's van tegenswoordigs pleurisduur zijn.
Vertelquote:Op maandag 11 juni 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
Het is officieel, GVB personeel is het stomste volk ter wereld.. Wat een grafjosti's werken daar zeg.
Teveel om te tikkenquote:
Oh, kon-ie niet binnen de lijntjes blijven?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Teveel om te tikken.
Echt, wat een debiel volk zit er op die trams....
Ach, je hebt 4 mooie borden met vertrek tijden op CS staan, die staan er dus alleen voor de sierquote:Op maandag 11 juni 2007 09:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, kon-ie niet binnen de lijntjes blijven?
Bij de G8 top kan je vast nog wel wat linkse rakkers vinden die mee willen doen met bakstenen gooienquote:Op maandag 11 juni 2007 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, je hebt 4 mooie borden met vertrek tijden op CS staan, die staan er dus alleen voor de sier.
Er staan nu bordjes op straat "de trams moeten op tijd wegrijden ivm de dienstregeling, Uw begrip aub".
Dus er staan 3 trams: vertrektijden 8:34, 8:36 en 8:37. Ik kom aanlopen, moet tram 2 hebben, heb nog 4 min....
Om 8:32 gaan alle 3 de trams, tegelijkertijd weg om vervolgens achter elkaar in de file te gaan staat voor het stoplicht, zeker 4 min staat mijn tram te wachten, 20 m vanaf waar hij wegreed, maar IK mocht niet meer mee.
BLIJF DAN OP JE PLEK WACHTEN TERING HOND!!!
Vond ie niet aardig van me....
Als ik aan die gasten niet een nog grotere hekel had zou ik ze bellenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Bij de G8 top kan je vast nog wel wat linkse rakkers vinden die mee willen doen met bakstenen gooien
Resepct!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:37 schreef Armageddon het volgende:
Merel gaat misschien bij Shell werken, dan kan ik mooi thuis blijven.
Sherry erbij, doosje bonbonsquote:
Oh ja, ik herinner me nog iets met stokken, deuren en highlanders uit een ander topicquote:Op maandag 11 juni 2007 09:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Heb trouwens dolfina en spookvrouw vrijdag weer gezien!![]()
Het is niet voor niets dat "ontzettende buschauffeur" een van de ergere scheldwoorden is! (In mijn vriendenkring dan!)quote:Op maandag 11 juni 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
Het is officieel, GVB personeel is het stomste volk ter wereld.. Wat een grafjosti's werken daar zeg.
Hoe was de wedding vrijdag?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:43 schreef Armageddon het volgende:
![]()
Heb trouwens dolfina en spookvrouw vrijdag weer gezien!![]()
Gaaf!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:53 schreef Armageddon het volgende:
Geweldig!
Een witte uil kwam met de ringen aanvliegen in de kerk.
Ga Eens Deaudquote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Goedenmiddag, is dit het feedback topic?
Dan regel ik een extragratis ban voor 'm J.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:03 schreef Jarno het volgende:
Als die BG hier weer komt zieken dan sta ik niet voor mezelf in A!
BG is aandoenlijk, męn.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:03 schreef Jarno het volgende:
Als die BG hier weer komt zieken dan sta ik niet voor mezelf in A!
Of een BSE-koe.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
BG is aandoenlijk, męn.
Net zoals een konijntje met mixamotose (+spelling).
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan regel ik een extragratis ban voor 'm J.
ja. Mijn echte fokshirt, for oldbies only enzo.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:33 schreef Leia het volgende:
Heb je je T-shirt aan BG?
Mijne is tenminste échtquote:Op maandag 11 juni 2007 11:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja. Mijn echte fokshirt, for oldbies only enzo.
Main fakshert! O+
BG.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wie?
Je bent GEEN oldbie en hebt een fake-shirt aan, goed bezig.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja. Mijn echte fokshirt, for oldbies only enzo.
Main fakshert!
Static is toch de enige echte oldbie?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je bent GEEN oldbie en hebt een fake-shirt aan, goed bezig.
Vast wel daar lig ik niet wakker van.quote:
Ik ben wel oldbie, sinds 2002 op de fp te lurkeh! hihi!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je bent GEEN oldbie en hebt een fake-shirt aan, goed bezig.
Ik vind je meer een mongooldbie.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben wel oldbie, sinds 2002 op de fp te lurkeh! hihi!
![]()
quote:
Nee.. Stelletje kut oldbies..quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:41 schreef Tally het volgende:
Nee.. Stelletje kut oldbies..
IK BEN GODVERDOMME JARIG EN GEEN HOND DIE ME FELICITEERT!
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Krijg de tering gek!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd hč! Ik dacht ik wacht even totdat je er zelf mee komt.
Waf!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:41 schreef Tally het volgende:
[..]
test.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:19 schreef Misstique het volgende:
J. en Krea hebben nog geen tagje?
Dan heb jij die pagina inmiddels al verknald.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef Leia het volgende:
Zullen we deze hele pagina bezaaien met Gefeliciteerd posts?
In mijn post stond het woord 'gefeliciteerd'quote:Op maandag 11 juni 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan heb jij die pagina inmiddels al verknald.
Scherp wel. Nouja, dan heb ik de gefeliciteerdpagina verknald.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:11 schreef Leia het volgende:
In mijn post stond het woord 'gefeliciteerd'
nu weer trouwens![]()
Jij gaat als cadeauxje aan Tally met je lief afspreken in Thailand?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef Ripley het volgende:
Hoi Tally! Gefeliciteerd![]()
Ik ga afspreken met mijn liefje in Thailand![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij gaat als cadeauxje aan Tally met je lief afspreken in Thailand?
Ik hoop dat je het leuk vindt T, want ik kan het niet ruilenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij gaat als cadeauxje aan Tally met je lief afspreken in Thailand?
In februari nog niet. Ik hoop dat ie zich in de tussentijd toch regelmatig gewassen heeftquote:Op maandag 11 juni 2007 15:50 schreef Kreator het volgende:
Feli, Taly.
@Ripley, ik hoop dattie stinkt!.
Doet ie ook aan muay thaiquote:Op maandag 11 juni 2007 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
In februari nog niet. Ik hoop dat ie zich in de tussentijd toch regelmatig gewassen heeft![]()
't is een brabo van 2m, geen thaiquote:Op maandag 11 juni 2007 15:56 schreef Armageddon het volgende:
Hebben die niet van die heule kleine piemols daarzo?
Een Brabo nog wel!quote:
..als je voorzetjes gaat geven, zorg er dan ieg voor dat ze niet zo makkelijk zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:57 schreef Ripley het volgende:
't is een brabo
Een Brabo uit Boxtelquote:
Da's te hoog, inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die thais komen bij mij maar tot mijn kin
Neequote:Op maandag 11 juni 2007 16:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Is dat ook zoeen lutser die ons man en ons pap zegt?![]()
Keigaaf.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
NeeEn ook geen houdoe, gelukkig.
Wel zegt ie af en toe dat dingen kei leuk zijn. Maar dat vind ik dan wel weer cute![]()
Dat zeg ik ook nog wel eens. Heb ik overgehouden aan mijn Tilburg tijd.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
NeeEn ook geen houdoe, gelukkig.
Wel zegt ie af en toe dat dingen kei leuk zijn. Maar dat vind ik dan wel weer cute![]()
Da's dus cute, Aquote:Op maandag 11 juni 2007 16:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nog wel eens. Heb ik overgehouden aan mijn Tilburg tijd.![]()
Nee, volgens mij niet...quote:
Hoe was hetquote:Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef miss_bleu het volgende:
halloooooooo ik ben ook weer terug uit Texel!
Keigaaf!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
twijfel, twijfel... Zal ik een Wiiiiii gaan halen of niet?
Hmm. Het is wel een toffe console , maar ik zou het geld er niet voorover hebben.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef SignOTheTimes het volgende:
Hmmm.. Wiiii.. eerste een leuke flatscreen voor op de slaapkamer.. dan een nieuwe videocamera... en dan ga ik eens over die Wiii nadenken...
Ehhhr.. juist niet dus!quote:
600 fucking euroquote:Op maandag 11 juni 2007 17:00 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik kan ook doorsparen voor zo'n console die niemand heeft! Zo'n PS3 weet je! Collectors item!
Incl BlueRay speler, die kost los het dubbelequote:
Ben jij al getrouwd?quote:
wtf moet ik daar nou weer mee? Laat ze eerst eens met een standaard komen!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Incl BlueRay speler, die kost los het dubbele.
Boeiend? Zou het er nog niet voor over hebben.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Incl BlueRay speler, die kost los het dubbele.
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 17:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Boeiend? Zou het er nog niet voor over hebben.
PC gamen is nog steeds het beste. Ik heb een ps2 maar dat is voor voetballen met maten mits bier.![]()
Tsja, aan de ene kant lijkt-ie me wel gaaf, maar aan de andere kant ken ik mezelf, en is de kans aanzienlijk dat hij over een maand dan ergens in een hoek ligt.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tsja, aan de ene kant lijkt-ie me wel gaaf, maar aan de andere kant ken ik mezelf, en is de kans aanzienlijk dat hij over een maand dan ergens in een hoek ligt.
Ik ook, maar ik ben mijn PSP weer aan het herontdekken, en heb zelfs de GBA weer nieuw leven ingeblazen voor korte spelletjes in het OV.quote:
jaaaaa hij is leuk!!! ik ben er igg blij meequote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik naar Graspop. Ook een dure hobby...quote:Op maandag 11 juni 2007 17:06 schreef boem-dikkie het volgende:Nu wil ik ook allemaal nieuwe spullen trouwens.
Maar ik ga geen geld uitgeven, want ik moet nog 3 week naar Tsjechië en nog 1 week naar Reggae Sundance.
Hoe duur is zo'n kaartje eigelijk tegenwoordig?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik naar Graspop. Ook een dure hobby...
Kaartje is niet het probleem.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe duur is zo'n kaartje eigelijk tegenwoordig?
Combiticket is ¤ 125,- ex reserveringskosten.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe duur is zo'n kaartje eigelijk tegenwoordig?
Geeft-ie eigenlijk surround sound bij de spellen? Kon er niks over vinden, alleen dat er standaard een stereo AV kabel bij zit.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:07 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
jaaaaa hij is leuk!!! ik ben er igg blij mee
Lekker...quote:Op maandag 11 juni 2007 17:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Combiticket is ¤ 125,- ex reserveringskosten.
En een ¤ 100,- pp/pd uitgeven is niks bijzonders.
Die 125 is wel voor 3 dagen, incl. camping.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekker...!
Ik betaal 75 euro voor het kaartje. Dan nog klein beetje voor de camping en natuurlijk drank en véél drugs! Dus het valt mee. 125 euro is wel duur trouwens
!
Áh , dan is het wel chill.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die 125 is wel voor 3 dagen, incl. camping.
JAquote:Op maandag 11 juni 2007 15:26 schreef MissHobje het volgende:
Gefeliciteerd Tally![]()
![]()
(al kadootjes gekregen??? )
grammen coke tegelijk I guess?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat draai ik er in een weekend doorheen aan drank en drugs.
Dat zal wel moeten dan hč!?quote:
Oef, Joe Satriani.....quote:
Met een of twee flessen Hennessy kom ik er ook wel doorheen hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
ik woon vlakbij Volendam, tell me about itquote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten dan hč!?
Maar nee hoor dat doe ik niet maar er zijn er bij die dat wel voor elkaar krijgen.
Maargoed dan heb je toch ook iets? 3 week Korsakoff moment na dat weekendquote:Op maandag 11 juni 2007 20:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:39 schreef Kreator het volgende:
Het is half 5 snachts. Ik draai me om en vervolgens blijk in aan het eind van het bed te liggen. Met m'n hoofd op het nachtkastje gekletterd en vol op de grond geknald..
Goedemorgen.
..gewoon op het randje slapen en dan willen omdraaien.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:40 schreef Leia het volgende:hoe de hell krijg je dat nou weer voor elkaar.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
..gewoon op het randje slapen en dan willen omdraaien..
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:08 schreef Leia het volgende:
Ik ben moe, was laat thuis. Téring bende tussen Assen en Groningen op de wegen. Zit op de snelweg " AFGESLOTEN VOLG 1 RICHTING ASSEN " . Dus ik mooi 1 volgen, zit ik weer op de snelweg richting Groningen
. Ik denk nou dit is nou ook weer niet de bedoeling
. Omkeren en toen ben ik maar via haren en vries gegaan !
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:00 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben wel eens omgevallen en op een nachtkastje beland waarbij ik drie ribben kneusde.![]()
Altijd baas boven baasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:00 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben wel eens omgevallen en op een nachtkastje beland waarbij ik drie ribben kneusde.![]()
Bwhehe. Visual.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja lach maar, zeer dat dat deed.
Er was wel drank in het spel.![]()
Het was bedoeld als romantisch weekendje in een hotel in Antwerpen. Daar is niet veel van terecht gekomen kan ik je vertellen.quote:
Omdat het meerendeel van de bevolking te stom is om te schijten.. En dan vooral GVB personeel.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Wat een teringbende op de weg.
Waarom schrikt iedereen zo van motregen?
Haha. Lekker romantisch. 3 ribben kneusen ! En je metgezel? Was dat je redder in nood ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het was bedoeld als romantisch weekendje in een hotel in Antwerpen. Daar is niet veel van terecht gekomen kan ik je vertellen.![]()
Nee die deed niets. Die was een beetje aan het lachen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:09 schreef Leia het volgende:
[..]
Haha. Lekker romantisch. 3 ribben kneusen ! En je metgezel? Was dat je redder in nood ?
Ah diequote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee die deed niets. Die was een beetje aan het lachen.![]()
HW kent haar nog wel. Ze was toen ook op die meeting in de ierse pub in Utreg.
Ik denk dat het een straf van boven was.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:13 schreef Leia het volgende:
Ik zou ook moeten lachen als je metgezel in jullie romantische weekend opeens van het bed flikkert en notabene ook nog 3 ribben kneust !![]()
Bwhehe. Who knows.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat het een straf van boven was.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah die.
Ach, leek me al een rib uit je lijf.
Maar als ik gecastreerd zou worden kan ik geen leuke facials meer gevenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Aanpakken die zwangere Arma! Gezeik altijd, elke debiel kan maar kinderen maken maar als ik 1000 euro wil lenen moet ik 10 formulieren invullen.
Iedereen 2 keer sperma afnemen op zijn 18e en daarna verplicht castreren! Klote kut typhus kinderen overal...
face it, dat zuigt tochquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:18 schreef Leia het volgende:
[..]
Maar als ik gecastreerd zou worden kan ik geen leuke facials meer geven![]()
Ohjaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:22 schreef Leia het volgende:
[..]
nee , zij zuigt en daarna pas de face it.
Je ziet het hetzelfde!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Aanpakken die zwangere Arma! Gezeik altijd, elke debiel kan maar kinderen maken maar als ik 1000 euro wil lenen moet ik 10 formulieren invullen.
Iedereen 2 keer sperma afnemen op zijn 18e en daarna verplicht castreren! Klote kut typhus kinderen overal...
Alleen weldenkenden zien het zo Armaquote:
Veel succes!quote:
Ja, alleen niet hierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Het is toch dinsdagochtend.... Mis toch iets.... Iemand al over neuken gepraat?
Facials welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Veel succes!
Ennuh Mogguh allemaal....
Het is toch dinsdagochtend.... Mis toch iets.... Iemand al over neuken gepraat?
*meldtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen weldenkenden zien het zo Arma.
Ik voorspel een ondergrondse actiegroepquote:
OK, ik ben lui. Mag ik een linkje?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef Armageddon het volgende:
Ik geef het op in dat topic. Wat een debielen.
Ja ik heb een kind maar hij zit de hele dag in de opvang en bij opa en oma. Ja hoor hij heeft een prima opvoeding gehad verder.
Zwanger en erachter komen dat je vriend je bedriegt....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
OK, ik ben lui. Mag ik een linkje?
Dank u. Koffieleut ze!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:14 schreef Leia het volgende:
[..]
Zwanger en erachter komen dat je vriend je bedriegt....
Ik heb koffiepauze. Ciao
Daarom juistquote:
Met Arma als leider. Bring it on.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik voorspel een ondergrondse actiegroep.
Alleen ik wou overnieuw beginnen, alleen dan is het opeens saai omdat je al die beginselen weer moet volgenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom juist.
Ik kan er echt niet bij hoe groot dat spel is. Niet normaal hoeveel subquests etc je kan doen. En dan zijn er ook nog tig uitbreidingen etc.
Begin ik niet aan iig. Ben nu nog steeds nergens voor mijn gevoel hoor. Maar als ik die high-res map terug zie met alle locaties word ik horendolquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:35 schreef Leia het volgende:
[..]
Alleen ik wou overnieuw beginnen, alleen dan is het opeens saai omdat je al die beginselen weer moet volgendus toen had ik geen zin meer. Was ik maar nooit overnieuw begonnen
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |