Ik zeg rauter!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:55 schreef Tally het volgende:
Ik zou zeggen: Sterf.. Wat kan jou het schelen..
Ik zeg het interesseert me niets..quote:
Alles boven ID 100.000, regel je het ff?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:01 schreef SignOTheTimes het volgende:
Wie moet er dood?
Daar hebben ze pillen tegen hoor!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Alles boven ID 100.000, regel je het ff?
De Drionpil is uiterst effectief iddquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:06 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Daar hebben ze pillen tegen hoor!
The place to be is at the moment Zeelandquote:
Neuh, valt mee nu, ciabatta tonijn carpaccio deed me goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:22 schreef Leia het volgende:
Heb je nog last van de kater HW ?
Tsk, geeneens kaviaar?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, valt mee nu, ciabatta tonijn carpaccio deed me goed.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, valt mee nu, ciabatta tonijn carpaccio deed me goed.
Er missen wel meer mensen in de OP, volgens mij is Arma wat vergeten te updatenquote:
Gaat ook vervelen hoor....quote:
Ik zie mezelf ook nietquote:
ik moet nog werken tot half 5 en dan nog weer van 5 tot 12quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Aloha!
Nog maar een paar uurtjes, en dan is het gelukkig weer weekend.
Dat heb je dan niet zo goed geregeldquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:12 schreef Leia het volgende:
[..]
ik moet nog werken tot half 5 en dan nog weer van 5 tot 12
Mwah. Moest eerst zaterdag en zondag werkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat heb je dan niet zo goed geregeld.
Kijk, ik heb gewoon weer standby dienst dit weekendquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:19 schreef Leia het volgende:
[..]
Mwah. Moest eerst zaterdag en zondag werken!! En nu alleen vrijdag avond, dus in dat opzicht heb ik het wel weer goed geregeld. Ga namelijk morgen naar een afscheidsfeest van iemand die naar Amerika gaat. En die heeft geregeld dat je 10 euro bij de ingang van de kroeg betaald, en dan de hele avond gratis zuipen
!! en geloof me, dan kan ik zondag écht niet normaal werken
!!
Had ik vorige week, niets aan de hand maar wel een dag compenseren volgende week.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kijk, ik heb gewoon weer standby dienst dit weekend.
Jups...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:47 schreef scarefreak het volgende:
Tering wat is me huis een sauna
en hier gaat het niet stormen zometeenblijft die warmte gewoon hangen..
Hi therequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:58 schreef Misstique het volgende:
Good evening.
Hey DD. How's things?quote:
Geen idee, ik neuk geen oldbie.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:19 schreef Dirkh het volgende:
Is het Olbies zijn gelijk aan het neuken van een olbie Mistique?
DIT IS NIET HET FB TOPIC!quote:
Zou u mij de weg naar het FB topic kunnen vertellen?quote:
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 08:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meuh.
Lachen, die bliksem die inslaat op vrijdagavond.
Iemand nog een goedkope breedbeeldtv met minstens 2 scart-aansluitingen en afstandsbediening te geef?
Of te koop, voor weinâg?
Ook nog wat andere dingen, oa router en kabeltvboosterdinges.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:56 schreef Leia het volgende:! Alleen je tv stuk of meer?
Hier geen onweer gehad en het is nu ook prachtig weer!
Damn. Wel kut!quote:Op maandag 11 juni 2007 08:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook nog wat andere dingen, oa router en kabeltvboosterdinges.
Voordeel is dat we nu wel draadloos netwerk hebben thuis..
Gewoon even op internet zoeken scheelt je zo een paar honderd euro.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben er inmiddels wel achter dat die kekke platte TV's van tegenswoordigs pleurisduur zijn.
Vertelquote:Op maandag 11 juni 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
Het is officieel, GVB personeel is het stomste volk ter wereld.. Wat een grafjosti's werken daar zeg.
Teveel om te tikkenquote:
Oh, kon-ie niet binnen de lijntjes blijven?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Teveel om te tikken.
Echt, wat een debiel volk zit er op die trams....
Ach, je hebt 4 mooie borden met vertrek tijden op CS staan, die staan er dus alleen voor de sierquote:Op maandag 11 juni 2007 09:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, kon-ie niet binnen de lijntjes blijven?
Bij de G8 top kan je vast nog wel wat linkse rakkers vinden die mee willen doen met bakstenen gooienquote:Op maandag 11 juni 2007 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, je hebt 4 mooie borden met vertrek tijden op CS staan, die staan er dus alleen voor de sier.
Er staan nu bordjes op straat "de trams moeten op tijd wegrijden ivm de dienstregeling, Uw begrip aub".
Dus er staan 3 trams: vertrektijden 8:34, 8:36 en 8:37. Ik kom aanlopen, moet tram 2 hebben, heb nog 4 min....
Om 8:32 gaan alle 3 de trams, tegelijkertijd weg om vervolgens achter elkaar in de file te gaan staat voor het stoplicht, zeker 4 min staat mijn tram te wachten, 20 m vanaf waar hij wegreed, maar IK mocht niet meer mee.
BLIJF DAN OP JE PLEK WACHTEN TERING HOND!!!
Vond ie niet aardig van me....
Als ik aan die gasten niet een nog grotere hekel had zou ik ze bellenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Bij de G8 top kan je vast nog wel wat linkse rakkers vinden die mee willen doen met bakstenen gooien
Resepct!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:37 schreef Armageddon het volgende:
Merel gaat misschien bij Shell werken, dan kan ik mooi thuis blijven.
Sherry erbij, doosje bonbonsquote:
Oh ja, ik herinner me nog iets met stokken, deuren en highlanders uit een ander topicquote:Op maandag 11 juni 2007 09:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Heb trouwens dolfina en spookvrouw vrijdag weer gezien!![]()
Het is niet voor niets dat "ontzettende buschauffeur" een van de ergere scheldwoorden is! (In mijn vriendenkring dan!)quote:Op maandag 11 juni 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
Het is officieel, GVB personeel is het stomste volk ter wereld.. Wat een grafjosti's werken daar zeg.
Hoe was de wedding vrijdag?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:43 schreef Armageddon het volgende:
![]()
Heb trouwens dolfina en spookvrouw vrijdag weer gezien!![]()
Gaaf!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:53 schreef Armageddon het volgende:
Geweldig!
Een witte uil kwam met de ringen aanvliegen in de kerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |