Ik zeg rauter!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:55 schreef Tally het volgende:
Ik zou zeggen: Sterf.. Wat kan jou het schelen..
Ik zeg het interesseert me niets..quote:
Alles boven ID 100.000, regel je het ff?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:01 schreef SignOTheTimes het volgende:
Wie moet er dood?
Daar hebben ze pillen tegen hoor!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Alles boven ID 100.000, regel je het ff?
De Drionpil is uiterst effectief iddquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:06 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Daar hebben ze pillen tegen hoor!
The place to be is at the moment Zeelandquote:
Neuh, valt mee nu, ciabatta tonijn carpaccio deed me goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:22 schreef Leia het volgende:
Heb je nog last van de kater HW ?
Tsk, geeneens kaviaar?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, valt mee nu, ciabatta tonijn carpaccio deed me goed.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, valt mee nu, ciabatta tonijn carpaccio deed me goed.
Er missen wel meer mensen in de OP, volgens mij is Arma wat vergeten te updatenquote:
Gaat ook vervelen hoor....quote:
Ik zie mezelf ook nietquote:
ik moet nog werken tot half 5 en dan nog weer van 5 tot 12quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Aloha!
Nog maar een paar uurtjes, en dan is het gelukkig weer weekend.
Dat heb je dan niet zo goed geregeldquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:12 schreef Leia het volgende:
[..]
ik moet nog werken tot half 5 en dan nog weer van 5 tot 12
Mwah. Moest eerst zaterdag en zondag werkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat heb je dan niet zo goed geregeld.
Kijk, ik heb gewoon weer standby dienst dit weekendquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:19 schreef Leia het volgende:
[..]
Mwah. Moest eerst zaterdag en zondag werken!! En nu alleen vrijdag avond, dus in dat opzicht heb ik het wel weer goed geregeld. Ga namelijk morgen naar een afscheidsfeest van iemand die naar Amerika gaat. En die heeft geregeld dat je 10 euro bij de ingang van de kroeg betaald, en dan de hele avond gratis zuipen
!! en geloof me, dan kan ik zondag écht niet normaal werken
!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |