quote:Dit is werkelijk een unieke auto, originele Oettinger Cabrio met Oettinger TSV 1800 motor, alle toebehoren, oliekoeler, meters onder het dashboard, enz... Check de foto's voor alle details.
Deze auto is niet alleen uniek, maar ook echt goed! Ongelofelijk! Alles origineel van de fabriek, nooit gelast, geen roest, super gezond!
Alles samen heeft deze auto slechts 61.000 kilometers bij zijn 2 vorige eigenaars gelopen, het is echt een juweeltje, zowel mechanisch als de carrosserie.
Goede cabrio's vinden is al zeer moeilijk, maar wat we de laatste tijd op de markt aantreffen is eerder bedroevend! Een 'low milage' cabrio' vinden en volledig Oettinger uitgerust, is zelfs iets waar wij niet van durfden dromen...
Dit is een auto voor de absolute liefhebber, voor iemand die weet wat het is en hoe moeilijk het te vinden is. Doorsnee mensen zullen een doorsnee auto kopen, maar een unieke auto behoort een unieke eigenaar te hebben.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
dat is voor mij het kortstequote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jij rijdt via limburg, dat is eigenlijk fucking om voor mij![]()
zal straks even even kaartje bekijken hoe het precies zit![]()
Ik ben dan ook al weken bijna niet aanwezig. Maar goed, weekend van 16/17 kan ik toch niet. En dat terwijl m'n auto nu in perfecte staat is om over de ring te rossenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgend weekend 16/17. En we praten er al weken over![]()
Mja, dat je lekker kunt sparen geloof ik wel jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ook zit ook veel bij bedrijven....
wil straks (+- over 1 jaar) direct gaan kopen dus tis zo even lekker sparen, ouders geen last van zo vaak ben ik er toch niet.....
enige echte ambulancefabriekquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
waar werk je nu dan?
Ik heb weer alles gemist denk ik
had je het volgende moeten zeggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:28 schreef BoJo het volgende:
net een lekker wijf voor de deur, gaat ze over uitvaart verzekeringen ouwehoeren... wat een afknapper![]()
ik stond ook lekker charmant zwetend van het inelkaar zetten van de crosstrainer in de deur opening![]()
en dan het liefst met haags accent, als je tyoch als complete mongool over wilt komenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
had je het volgende moeten zeggen.
Als ik jou mag neuken is mijn leven klaar. Dan heb ik geen dromen meer en kan ik rustig sterven. Wat is het goedkoopste wat u te biederen heeft betreft de uitvaart verzekering?
pfff ik verveel me![]()
beetje plezier in je leven en wat gek doen moet kunnen. Dat normaal en serieus zijn is ook zo saai. Dat doet 99% van de inwoners van Nederland alquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:11 schreef Dangel het volgende:
[..]
en dan het liefst met haags accent, als je tyoch als complete mongool over wilt komen
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:25 schreef BoJo het volgende:
wie bedacht heeft om schroefjes onderaf in plastic kappen te schroeven moet DOOD![]()
![]()
![]()
zijn we het ook een keer eensquote:
shti ik heb een zonnessteek ik heb een zonne steeeeekquote:
Wat ben je toch een handig ventje hèquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:38 schreef BoJo het volgende:
nee ik krijg die krengen er niet in en die kappen verschuiven steeds en en en aargh![]()
Gennep?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:51 schreef Dangel het volgende:
ik ga ff cruisen zo denk ik....
Iemand nog suggesties waar naar toe?
In de CRX?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gennep?
Ik ga ook maar een rondje rondtuffen.
ik doe het magazijn, en speel tussendoor ook wat voor koerierquote:
en dat bevalt?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik doe het magazijn, en speel tussendoor ook wat voor koerier
Als ik nu vertrek ben ik er om 19h23.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:09 schreef Dangel het volgende:
Mooi, PTA minimeet, 19:00 bij de Lichtmis bij Zwolle.
http://www.delichtmis.nl
Wie komen er?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als ik nu vertrek ben ik er om 19h23.
Rondje burgummermeer of snekermeer of de kustquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:51 schreef Dangel het volgende:
Nah, ik laat verstek gaan denk ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
dan eet j eniet mee, zien we je na het eten!
ff bijlezen, we gaan naar de veluwe, jij moet ook komen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Rondje burgummermeer of snekermeer of de kust
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
ff bijlezen, we gaan naar de veluwe, jij moet ook komen!
Ik lsuit hier af, doei!
http://www.nu.nl/news/110(...)en_door_pokeren.htmlquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
morgen vroeg bij lelystad zijn en vanavond ff pokeren met wat vrienden, dus ik sla over
zie je wel paladijn dacht van weet je wat ik laat mijn auto afbranden dan krijg ik geld terug van de verzekeringquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/110(...)en_door_pokeren.html
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ikben straks niet alleen bij de lichtmis he?
Dan kort je die maar wat inquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
neehee danheb ik al allemaal afspraken staan
Dan neem je die maar meequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb 2cv bij me het weekend die is traaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
Zie! Daar begint het al!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:11 schreef moi_sofie het volgende:
boven Nijmegen de eerste onweerswolken al ontdekt![]()
Het is hier al begonnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:08 schreef ijsmeis het volgende:
En volgens mij komt die shit wel deze kant op. Toch?
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksem
denk dat ik eerder rechtstreeks naar de ring rijquote:
Niet echt, bel gewoon Lexxx, Lipje of mij op als je aankomt. Wij zitten in een hotel in de buurt dus we zijn mogelijk al vanaf 10 uur aanwezig bij de baan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
denk dat ik eerder rechtstreeks naar de ring rij![]()
scheel me een dikke 100km door nl crossen, terwijl ik hier met 5 minuten op de autobahn zit![]()
hebben jullie een tijd oid afgesproken op de ring???
Delftquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:51 schreef Dangel het volgende:
mail m anders ff alle nummers door, die heb je toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet echt, bel gewoon Lexxx, Lipje of mij op als je aankomt. Wij zitten in een hotel in de buurt dus we zijn mogelijk al vanaf 10 uur aanwezig bij de baan.
Ik heb alleen die van lexxx en boquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:17 schreef lipje het volgende:
[..]
mail m anders ff alle nummers door, die heb je toch?
Mailtje is in de rondte gegaan, incluis TFquote:
Thanks, had die van jou ooit wel, maar die is samen met een hoop andere nummers na een hard-reset van mijn telefoon verloren gegaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:53 schreef lipje het volgende:
[..]
Mailtje is in de rondte gegaan, incluis TF
ik heb zelf geen laptop, maar ik kan m wel in het bagageruim droppen. Alleen ik heb geen zin om naar LWD om te rijdenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:54 schreef Paladijn het volgende:
Heb jij trouwens een laptop om mee te slepen lipje? De MX heeft niet zoveel kofferbakruimte (voor twee personen en stoeltjes) nl.
En ik weiger zo'n fag bagagerek op de kofferbak te plakken.
Nah, als je niet een op voorraad hebt liggen prop ik hem er wel in... ik hoop alleen dat't pastquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:55 schreef lipje het volgende:
[..]
ik heb zelf geen laptop, maar ik kan m wel in het bagageruim droppen. Alleen ik heb geen zin om naar LWD om te rijden. Ik zal kijken of ik er eentje kan lenen.
weer extra bergruimte. Och je kan ook alex laten duwen, heb je zo weer extra bergruimte op de lege stoel naast jequote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nah, als je niet een op voorraad hebt liggen prop ik hem er wel in... ik hoop alleen dat't past
Ik kan het reservewiel er ook altijd nog uithalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leen A4/A6/RS4/S/A5/R8quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:10 schreef ThaFreak het volgende:
als het goed is heeft iedereen ook mijn nummer nu![]()
zondag zeker de hele dag niets te doen ook niet voor het werk dus dit keer gaat het zeker door......
morgen eens kijken als ik de afspraak voor me golf kan verzetten volgende week, anders wordt het leenauto afbeulen op de ring![]()
als dat kon zou ik hem nooit meer ophalen die golfquote:
Viespeukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:18 schreef Hugster het volgende:
Er komt hier NOODweer aan!
Enorme winden ineens, helemaal grauw in een paar minuten
Het heeft hier niet eens geregendquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:18 schreef Hugster het volgende:
Er komt hier NOODweer aan!
Enorme winden ineens, helemaal grauw in een paar minuten
Ditoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het heeft hier niet eens geregend
dat jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het heeft hier niet eens geregend
VOlgende keer ff zwaaien he? Reed maa één auto tussen ons in op het stuk tesselschadestraat - europaplein...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet echt, bel gewoon Lexxx, Lipje of mij op als je aankomt. Wij zitten in een hotel in de buurt dus we zijn mogelijk al vanaf 10 uur aanwezig bij de baan.
Ik had ook thuis moeten blijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:00 schreef ijsmeis het volgende:
Nou Alex, ik ben blij dat we niet zijn gegaan. De tering wat een weer.
watjequote:
nou, bij Visser is de nieuwe sprinte aardig geriflijker... maar ja die is voor service, en deze is voor onsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:03 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn god dat is een schijtbakDaar heb ik veel mee in de file gestaan
![]()
En het nieuwe model is niks beter![]()
Ik kom daar ook regelmatig tegenwoordig...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef M5 het volgende:
[..]
In zandvoort?Dan moet je wel ff langs komen, woon daar dan om de hoek
![]()
eind v.d. maandquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik kom daar ook regelmatig tegenwoordig...
wanneer ga je daar wonen?
Voicemailquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:50 schreef Alexxxxx het volgende:
PNG Repo!
Heb je jezelf al gebeld? Ja denk ik?
In de auto. Ik denk dat ie daar in ligtquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In de auto. Ik denk dat ie daar in ligt. Maar die staat in de garage en ik ben te lui om te kijken.
Als je weet waar je moet kijken zie je 2 enorme bomen staan in onze tuinquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:18 schreef M5 het volgende:
Zo net weer snoeihard voorbij 't huis van Bara geknaltVolgende maand waarschijnlijk de top van de Passat uitproberen op de Duitse Autobahnen
Jep zandvoortquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef M5 het volgende:
[..]
In zandvoort?Dan moet je wel ff langs komen, woon daar dan om de hoek
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[realistisch]zeur dan ook niet *insert scheldwoorden* [/realistisch]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[herman]zeur dan ook niet *insert scheldwoorden* [/herman]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:12 schreef BaraCuda het volgende:
Wanneer mogen we naar de volgende pagina![]()
Leuke foto's maar wel beetje veel![]()
hebben ze je vriendin weer betrapt?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:50 schreef vlad het volgende:
23 dagen de cel in en doen alsof de wereld vergaatik zou d'r op werkkamp naar Afrika sturen
![]()
zeg datquote:
ikhoop iig voor jullie dat de band beter word dan tussen sandra en mij... die haat me tegenwoordig vanuit het diepst van haar tenen.... terwijl we ook vrienden zouden blijven...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:32 schreef vlad het volgende:
[..]
zeg dathoewel we beide weten dat dit het beste is voor de toekomst, is het toch lastig. Hebben we de plannen om goede vrieden te blijven, maar mijn ervaringen daarmee zijn niet zo positief
klote voor jequote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ikhoop iig voor jullie dat de band beter word dan tussen sandra en mij... die haat me tegenwoordig vanuit het diepst van haar tenen.... terwijl we ook vrienden zouden blijven...
ik zie haar zo heel nu en dan voorbij fietsen, maar sandra komt amper buiten. En haar computer, waar ze altijd achter zit, staat in de achterkamer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:35 schreef vlad het volgende:
[..]
klote voor jemaar je komt haar nu toch ook weleens tegen als buen zijnde?
jij werkt op zaterdagquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:58 schreef Alfisti het volgende:
hmm......... een 26"LCD past niet in een Aston Martin DB9 volante hebben we niet ontdekt
maar wat een geluid
nieuwe zoekenquote:
op moment heb ik me de buik nog vol van vrouwenquote:
ohja eerst ff naar Siberië op vakantiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:01 schreef vlad het volgende:
[..]
op moment heb ik me de buik nog vol van vrouwen![]()
mja, ben op moment bezig met een drie-weeks zeiltochtje rond antarticaquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:10 schreef lipje het volgende:
stoppen met brommerles dan maar?
Brommeren in de regen en onweerquote:
beter als in het weer zoals gisterquote:
zat tijdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Lipmans, nog een weekje![]()
Ik heb alleen m'n stoel beugel nog niet binnen en gaas![]()
heb je ook gaaaas met een enkele a?quote:
dit is natuurlijk Alfagaas, en dat is niet overal te verkrijgenquote:
t zou eens andersom wezenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:07 schreef BoJo het volgende:
Zou alleen fijn zijn als ik die beugel binnen had, anders zit ik telkens bij ijsmeis op schoot in een bocht![]()
als ze in kuipstoelen gaat zitten dan zie je haar niet eens zitten naast je dus lijkt me sterk dat zij uit een stoel glijdquote:
Uiteraard, elk ander gaas word afgestotenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:09 schreef Fugie het volgende:
Alfagaas, dat als je over een hobbel gaat het gaat rammelen enzo![]()
![]()
Waarom heb je dan op je bestelling !!!!GEEN SPOED!!!! laten vermelden?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:07 schreef BoJo het volgende:
bij de praxis hebben ze alleen van die hek omheiningen
En bij een autostyle dealer kost een velletje rond de 30 euro. Ik heb er 1ntje van eBay afgekocht incl verzenden voor 15 euro.
Maar goed niet zo'n probleem want de Ring kan je sowiezo voldoende op koelen.
Zou alleen fijn zijn als ik die beugel binnen had, anders zit ik telkens bij ijsmeis op schoot in een bocht![]()
jij hebt toch geen kuipstoelen op de bijrijdersplek zitten ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ze in kuipstoelen gaat zitten dan zie je haar niet eens zitten naast je dus lijkt me sterk dat zij uit een stoel glijd![]()
moet je alles letterlijk nemen...?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:12 schreef lipje het volgende:
[..]
jij hebt toch geen kuipstoelen op de bijrijdersplek zitten ?
vet man!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
Uiteraard, elk ander gaas word afgestoten
standaard stoel in een alfa is toch al eenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:12 schreef lipje het volgende:
[..]
jij hebt toch geen kuipstoelen op de bijrijdersplek zitten ?
nou je hebt kuipstoelen en kuipstoelen, en de bijrijdersstoel moet je gewoon weglaten ivm gewichtsbesparingquote:
ik vind het wel gezellig met passagiers af en toequote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:41 schreef lipje het volgende:
[..]
nou je hebt kuipstoelen en kuipstoelen, en de bijrijdersstoel moet je gewoon weglaten ivm gewichtsbesparing
gaarnequote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:45 schreef BoJo het volgende:
wie gingen er ook alweer met mij mee over de Ring? ijsmeis, alex, paal?
ik laat jou in stof achterquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:45 schreef BoJo het volgende:
wie gingen er ook alweer met mij mee over de Ring? ijsmeis, alex, paal?
aanvulling: in een Bentley past het welquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:58 schreef Alfisti het volgende:
hmm......... een 26"LCD past niet in een Aston Martin DB9 volante hebben we niet ontdekt
maar wat een geluid
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
goed... wie neemt er een krabber mee om TF uit de vangrail en bomen te pulken![]()
Gister? :xquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal! Je hebt gister niet gezwaaid!
Ja! In Leeuwarden, bij het FEC.... J eging richting halringenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gister? :x
Ik dacht even dat ik je vanmorgen bij h'veen op de A7 tegenkwam, maar zag geen herkenbaar persoon in de auto
Weet je zeker dat ik't was of dat het gister was? Ik ben gisteren alleen even de stad in geweest (jaja op vrijdagmiddagquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja! In Leeuwarden, bij het FEC.... J eging richting halringen
Iemand met een donkere Mazda MX5 en jou hoofd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ik't was of dat het gister was? Ik ben gisteren alleen even de stad in geweest (jaja op vrijdagmiddag) en stond bij de Klanderij geparkeerd, beetje uit de richting
Ik heb een kloontje?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Iemand met een donkere Mazda MX5 en jou hoofd.
gisteravond, toen ik terug kwam uit zwolle. De rotonde bij de tesselschadestrat kwam e op mn pas, zat een zwarte slome BMW tussne ons in, en bij het europaplein ging jij richting halringen en ik richting stiensquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb een kloontje?
Serieus, kan me niet herrineren dat ik daarlangs gereden ben gisteren... tenzij het donderdag was, toen was ik aan't toeren.
Dat kan ik niet geweest zijn... gister rond 16:00 was ik weer thuis, daarna alleen nog rondgereden in een peugeot (:')quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gisteravond, toen ik terug kwam uit zwolle. De rotonde bij de tesselschadestrat kwam e op mn pas, zat een zwarte slome BMW tussne ons in, en bij het europaplein ging jij richting halringen en ik richting stiens
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Is dat een trend in Hytelan? Brandende auto's..............
It Heitelânquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Is dat een trend in Hytelan? Brandende auto's..............
dan heb je een dubbelgangerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat kan ik niet geweest zijn... gister rond 16:00 was ik weer thuis, daarna alleen nog rondgereden in een peugeot (:')) op weg naar't pokeren
En... ik reed gister met hardtop rond, die's er nu af
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:48 schreef Paladijn het volgende:
De nieuwste Fiat al gezien? Gespot deel 41
Die lampen komen rechtstreeks uit een Volvo XC90quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:48 schreef Paladijn het volgende:
De nieuwste Fiat al gezien? Gespot deel 41
De rest van de auto ook...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die lampen komen rechtstreeks uit een Volvo XC90![]()
Nee, zat een BMW tussen. Ik heb gister wel naar scania 99 van Holtrop geseind omdat ik dacht dat het 97 wasquote:
Cool, volgens Piet is er kans op veel regen tijdens buienquote:WAARSCHUWING VERKEER EN WATERSPORT: TIJDENS BUIEN KANS OP HAGEL, WINDSTOTEN, VEEL REGEN EN SLECHT ZICHT!
Dat riepen ze gisteren ook al.. heeft ff 30 min. flink geonweerd, beetje regen en daarna stelde het gewoon geen fuck meer voor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Cool, volgens Piet is er kans op veel regen tijdens buien
ik zet gewoon een oosterscheldekering om me huisquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ik koop een terp.
ik ga 10 hoog op de boulevard van Zandvoort wonen..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:20 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti volgt BoJo en gaat ook 7 hoog wonen
op een paar plekken moet je klimmen, dan wens ik soms de trek kracht van een diesel... maar das gelijk weer weg als ik bij 6500 toeren doorschakelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
beetje shit talking
alsof ik met een diesel je alfa bijhoud![]()
Moet ik toch maar ff langs komen met m'n 4Motion systeempjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:54 schreef BoJo het volgende:
Ik hoop dus wel dat het droog is volgende week
als het nat is dan kruip ik over de Ringquote:Op zondag 10 juni 2007 00:04 schreef M5 het volgende:
[..]
Moet ik toch maar ff langs komen met m'n 4Motion systeempje![]()
Op droogweg dek soms al leuk, met natwegdek is dat echt meesterlijk.
dan moet je wel een verdomd goed excuus hebbenquote:
zet je'm onder ijsmeis neer, heb je tenminste een gevulde stoelquote:
oeh ga je het op een zuipen zetten?quote:Op zondag 10 juni 2007 10:21 schreef vlad het volgende:
[..]
dan moet je wel een verdomd goed excuus hebbenof zo laat op de dag komen dat ik toch niet meer weet waar ik ben
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen ben ik weer eens bij ijsmeis om de hoekvoor de honderste keer de page oldtimer truck op de foto zetten
je zou zo bij autobedrijf Admiraal aan de slag kunnen. Daar werken ook prutsersquote:Op zondag 10 juni 2007 11:16 schreef BaraCuda het volgende:
Vieze gore tifus remcilinders![]()
Alles schoon gemaakt, alles weer in elkaar gezet, ontlucht, werkt de hele flikkerse bende nog niet![]()
heb je weer eens aandacht is t weer niet goedquote:Op zondag 10 juni 2007 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
En wat zit je toch steeds te roddelen over mij , lipje!!!
.
quote:Op zondag 10 juni 2007 11:19 schreef lipje het volgende:
[..]
je zou zo bij autobedrijf Admiraal aan de slag kunnen. Daar werken ook prutsers
Die opel diesel is een Fiat, dus wie nou wat van wie gejat heeft is de vraag nog..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:59 schreef M5 het volgende:
Fiat dieseltje...
gejat van:
deze jongens die er al in 2003(!) mee op de proppen kwamen
dat is wel goed voor je dieetquote:Op zondag 10 juni 2007 11:59 schreef BoJo het volgende:
zo ging ik net bijna over m'n nek toen ik een eitje naar binnen wilde werken... dode ongeboren kuikentjes visualiseren wanneer je er net een hap in neemt werkt niet bevordelijk![]()
ik ga niet, we gaan remblokken wisselen onder de niksanquote:Op zondag 10 juni 2007 12:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zal ik naar die meet in IJmuiden gaan?
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga niet, we gaan remblokken wisselen onder de niksan
Fiat van Opel, dat is toch duidelijk. Opel kwam met het concept van de 2 turbo's, niet Fiat. Dat het in de basis een Fiat/Alfa blok is doet daar niets aan af.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:58 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Die opel diesel is een Fiat, dus wie nou wat van wie gejat heeft is de vraag nog..
Maar zonder de common rail techniek van Fiat ( en volgens mij zijn zij ook uitvinders van de 16v diesel? ) was dit Opel blok er nooit geweestquote:Op zondag 10 juni 2007 12:36 schreef M5 het volgende:
[..]
Fiat van Opel, dat is toch duidelijk. Opel kwam met het concept van de 2 turbo's, niet Fiat. Dat het in de basis een Fiat/Alfa blok is doet daar niets aan af.
het schijnt 1 boutje te zijn dat los moet dus lijkt me sterk dat we er erg lang mee bezig zullen zijn. We zien je wel verschijnenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Kom op de terugweg misschien wel even kijken hoe ver jullie zijn
Ja, maar het gaat niet op de common-rail techniek.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Maar zonder de common rail techniek van Fiat ( en volgens mij zijn zij ook uitvinders van de 16v diesel? ) was dit Opel blok er nooit geweest
Fiat heerscht gewoon!![]()
![]()
Maar zonder die technieken had dit hele blok gewoon niet bestaan zo simpel is hetquote:Op zondag 10 juni 2007 12:44 schreef M5 het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat niet op de common-rail techniek.
Uitvinders van de 16v diesel... to what point? 16v is niet echt een uitvinding tegenwoordig. Daarnaast kwam Alfa pas in 2003 met een diesel motor met 4 kleppen per cilinder... waar Audi dat in 1997 al had
Mja, we zijn ook drie uur bezig geweest met 1 bout van het wiellager van de weekquote:Op zondag 10 juni 2007 12:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
het schijnt 1 boutje te zijn dat los moet dus lijkt me sterk dat we er erg lang mee bezig zullen zijn. We zien je wel verschijnen![]()
ja... bedankt hequote:Op zondag 10 juni 2007 12:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mja, we zijn ook drie uur bezig geweest met 1 bout van het wiellager van de week
Afijn, naar ijmuiden toe
Waarom niet? Dan hadden ze het wel toegepast op een direct ingespoten 2.2 16v diesel. Common railtechniek is daar niet voor nodig. Dat is alleen maar brandstof inspuiting in bepaalde vorm. Het heeft niets te maken met de setup van turbo's e.d.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Maar zonder die technieken had dit hele blok gewoon niet bestaan zo simpel is het
Dieselquote:
Ik zou graag een diesel hebben.. mits er een redelijke hoeveelheid pk's en Nm's uit het blok komenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:58 schreef Fugie het volgende:
Ik moet er straks ook aan geloven, of ze moeten me een benzine laten leasen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |