quote:Dit is werkelijk een unieke auto, originele Oettinger Cabrio met Oettinger TSV 1800 motor, alle toebehoren, oliekoeler, meters onder het dashboard, enz... Check de foto's voor alle details.
Deze auto is niet alleen uniek, maar ook echt goed! Ongelofelijk! Alles origineel van de fabriek, nooit gelast, geen roest, super gezond!
Alles samen heeft deze auto slechts 61.000 kilometers bij zijn 2 vorige eigenaars gelopen, het is echt een juweeltje, zowel mechanisch als de carrosserie.
Goede cabrio's vinden is al zeer moeilijk, maar wat we de laatste tijd op de markt aantreffen is eerder bedroevend! Een 'low milage' cabrio' vinden en volledig Oettinger uitgerust, is zelfs iets waar wij niet van durfden dromen...
Dit is een auto voor de absolute liefhebber, voor iemand die weet wat het is en hoe moeilijk het te vinden is. Doorsnee mensen zullen een doorsnee auto kopen, maar een unieke auto behoort een unieke eigenaar te hebben.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
dat is voor mij het kortstequote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jij rijdt via limburg, dat is eigenlijk fucking om voor mij![]()
zal straks even even kaartje bekijken hoe het precies zit![]()
Ik ben dan ook al weken bijna niet aanwezig. Maar goed, weekend van 16/17 kan ik toch niet. En dat terwijl m'n auto nu in perfecte staat is om over de ring te rossenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgend weekend 16/17. En we praten er al weken over![]()
Mja, dat je lekker kunt sparen geloof ik wel jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ook zit ook veel bij bedrijven....
wil straks (+- over 1 jaar) direct gaan kopen dus tis zo even lekker sparen, ouders geen last van zo vaak ben ik er toch niet.....
enige echte ambulancefabriekquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
waar werk je nu dan?
Ik heb weer alles gemist denk ik
had je het volgende moeten zeggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:28 schreef BoJo het volgende:
net een lekker wijf voor de deur, gaat ze over uitvaart verzekeringen ouwehoeren... wat een afknapper![]()
ik stond ook lekker charmant zwetend van het inelkaar zetten van de crosstrainer in de deur opening![]()
en dan het liefst met haags accent, als je tyoch als complete mongool over wilt komenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
had je het volgende moeten zeggen.
Als ik jou mag neuken is mijn leven klaar. Dan heb ik geen dromen meer en kan ik rustig sterven. Wat is het goedkoopste wat u te biederen heeft betreft de uitvaart verzekering?
pfff ik verveel me![]()
beetje plezier in je leven en wat gek doen moet kunnen. Dat normaal en serieus zijn is ook zo saai. Dat doet 99% van de inwoners van Nederland alquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:11 schreef Dangel het volgende:
[..]
en dan het liefst met haags accent, als je tyoch als complete mongool over wilt komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |