Hier in het westen van de stad (Wandelbos) regent het al een minuut of vijf. Weinig gerommel meer geloof ik... Vreemd...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rommel rommel maar nog steeds niks (oostkant van Tilburg) .
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:49 schreef Xenwolfie het volgende:
HOLY MOTHERFUCKING COW OPEENS EEN DONDERSLAG KEIHARD LOOOOL
Blaas die bui eens een beetje naar het noord oosten toequote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:49 schreef Xenwolfie het volgende:
HOLY MOTHERFUCKING COW OPEENS EEN DONDERSLAG KEIHARD LOOOOL
Idem, er vallen druppels maar je kan het geen regen noemen eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:49 schreef Isdatzo het volgende:
ja hier in valkenswaard zit ik waarschijnlijk er net naast
wel een aantal grote druppels nu maar 't schiet niet op zo
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:50 schreef Marky-Boom het volgende:
Waar blijft die noordwaartse uitbereiding nou?
dat was dus de zelfdequote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:53 schreef Isdatzo het volgende:
wow lekkere droge knal hier @ valkenswaard
ramen trilden een beetje
sloeg volgens mij in in de lichtmasten van het sportveld hier in de buurt.. zag de flitsquote:
Regent pijpestelen in Capelle a/d IJssel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:52 schreef Crazykill het volgende:
Gaat het in Rotterdam ook regenen? Kan echt niet meer tegen deze klote hitte, als het gaat regenen ga ik gewoon in de balkon staan
Zou een leuk verjaardagskado zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:52 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Idd. Zal wel niks worden vandaag. Misschien onstaat er nog een klein buitje hier in de buurt. Ik denk dat het morgen maar moet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |