Nu weerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:17 schreef arnout109 het volgende:
eerste gerommel gehoord omgeving utrecht
www.weathernews.nl/radar/ , www.buienradar.nl en voor zuidoosten en Duitsland : www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htm (goede oude tijdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:55 schreef ryan_atwood het volgende:
welke radar gebruiken jullie?
Tot Dokkum en verderquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:22 schreef Againzender het volgende:
Ho, die buienlijn breidt heel snel door naar het noorden!
Kan je wel zeggen ja. Kan nog wat spectaculairs opleveren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:22 schreef Againzender het volgende:
Ho, die buienlijn breidt heel snel door naar het noorden!
Die hebben echt altijd geluk! Als Eindhoven er naast piest, staan in Helmond de straten altijd blank. Wordt tijd dat ik weer terug verhuisquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:28 schreef Prowl het volgende:
Ik denk dat Helmond zich zo mag klaarmaken voor een zware bui die nu boven mn hoofd onstaat
Ik zit precies aan de achterkkant van de bui![]()
o ja, het gaat echt overal los nuquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:37 schreef Xenwolfie het volgende:
Opeens begint het in Krimpen aan den Ijssel te regenen?![]()
![]()
Ik heb altijd moeite om precies in te schatten waar Tilburg ligt'op die kaartjesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:37 schreef WasQ het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa het rommelt hier behoorlijk. Flitsen ook al. Tilburg West gaat het zo krijgen. Volgens de buienradar komt die mooie rode strook precies over Tilburg!
Ik nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:41 schreef hellmondunited het volgende:
en ik zie bliksem!!
T komt het komt! Eindhoven noord ziet er nog wel heel blauw uit!quote:
Het rommelt hier nu ook goed , wel in de verte maar het komtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:40 schreef hellmondunited het volgende:
Hier duurt het errrrrrrrrrrrrrrrrrg lang tot dat de bui echt boven Eindhoven hangt. Hij komt er aan, maar vloeit als stroop de stad binnen..
Gerommel is nu overigens wel weer te horen
schiet eens op buitje, dadelijk stort je weer in voordat je hier bent..
Jammer dat Twente niets meekrijgt bedoel jequote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:46 schreef Klonk het volgende:
die buienlijn boven Brabant, jammer dat Noord Limburg niets meekrijgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |