Ja hier!! Wandelbos, Tilburg-West. Heeft even echt hard geregend, en nu zou ik er ook niet graag inzitten. Het gaat niet superhard, maar het regent behoorlijk door!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zijn er mensen in de omgeving Tilburg waar ook echt regen van betekenis valt?
Zuid is nog fucking droog en heetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Regent pijpestelen in Capelle a/d IJssel.
nee hier ook al nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:58 schreef hellmondunited het volgende:
t lijtk er op dat de kern van deze ontiegelijke bui net aan eindhoven voorbij gaat. Valkenswaard zal ´m misschien wel vol over zich heen krijgen
Hier aan de oostelijke kant lijken we het een beetje mis te lopen. Hoewel ik nut toch zeker een stuk of 30 druppels op het raam zie (ik zal maar niet vertellen hoe groot het raam isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:58 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ja hier!! Wandelbos, Tilburg-West. Heeft even echt hard geregend, en nu zou ik er ook niet graag inzitten. Het gaat niet superhard, maar het regent behoorlijk door!
Je moet die lijn wel met een korreltje zout nemen. Als die lijn zou kloppen, zou EHV nu ongeveer onder water staan namelijk. Hier is nog niks gevallen, alleen veel gerommel en wat flitsenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:00 schreef Fredo55 het volgende:
Ik ben bang dat ik weer niets krijg hier op het eiland Tholen in Zeeland.![]()
Zit niets in aanvoersrichting,er ontstaat gewoon niets.
Kijk die f*cking buienlijn in Brabant.![]()
Het is zo oneerlijk allemaal.![]()
![]()
nee, Noord Limburg, mijn roots liggen dan wel in Twenthe, maar ben nu Limburgerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:47 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Jammer dat Twente niets meekrijgt bedoel je![]()
Nu 118. Het gaat echt hard nu.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:57 schreef i2Them2 het volgende:
68 72 ontladingen per minuut nu!![]()
http://195.214.200.121/index.aspx?id=20
Geen idee, maar serieus ik RUIK de regen nu inmiddels zelfsquote:
jaquote:
Flitsen everywhere, zou het dan toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:03 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Geen idee, maar serieus ik RUIK de regen nu inmiddels zelfshet kan echt niet lang meer duren nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |