Dit weekend weer F1quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:49 schreef D.Rose het volgende:
Denken de F1 managers eraan hun team te updaten
binnen is het ook 28 gradenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:58 schreef -Hans- het volgende:
Heeej![]()
![]()
[..]
Dit weekend weer F1![]()
* -Hans- vlucht snel naar buiten. f*cking 28 graden, yeah !!
Gabriel Rios was hetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Hm, heb de hele tijd geluisterd, maar die heb ik niet gehoord. Selectief gehoor of diep verzonken in mijn werk....
![]()
Ik kan ik in de war zijn geweest met Gabriela Rios.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Over toeval te spreken: Zat net aan dit nummer te denken. Draaien ze hem....
[..]
Hm, heb de hele tijd geluisterd, maar die heb ik niet gehoord. Selectief gehoor of diep verzonken in mijn werk....
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ook, maar wij hebben dan vanavond ook een bbq
mooi meegezongen hoorquote:
Even gekeken maar waar ik zit valt het nog mee met 25.5, maar de rest van het huis is wel wat warmer.quote:
Dank u.quote:
Die is echt goed he!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:33 schreef -Hans- het volgende:
Yes! de koe is gered![]()
Oeh ! Radiohead - Street spirit
Dat doet dolf inderdaad best leukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef cosmick het volgende:
En Luka Bloom.
Maximo Park..
IS dit wel 3FM? Zoveel goede muziek in 1 programma?
Wel jammer van die kleine stukjes dan natuurlijk.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef cosmick het volgende:
En ook vandaag mag U2 natuurlijk niet ontbreken.
wel een veel minder nummer.quote:
Faithlessquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog vertellen dat naar Faithless gaat![]()
officeel mocht ik vandaag om 11 uur al naar huis. Maar ik wil mijn verslag e.d. graag uitprinten hier! Zodat ik dat meteen in kan binden en morgen op de post ! Klaar is kees dan.. Alleen die kleurcopier hier heeft niet zo'n haast.. Ik blijf nog uiterlijk 90 minutenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
![]()
* cosmick probeert dat gekrijs te negeren
Hoeveel minuten moet je nog ?
Je kreeg toch kaarten naar The Police ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
officeel mocht ik vandaag om 11 uur al naar huis. Maar ik wil mijn verslag e.d. graag uitprinten hier! Zodat ik dat meteen in kan binden en morgen op de post ! Klaar is kees dan.. Alleen die kleurcopier hier heeft niet zo'n haast.. Ik blijf nog uiterlijk 90 minuten! Maar hoop nog maar 45 ofzo
![]()
Dat zou wel vet zijn. Zou ik ook wel willen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je kreeg toch kaarten naar The Police ofzo?
Dat moet mijn baas nog even regelen.. maar over 3 weken moet ik nog een presentatie houden dus dan hoor ik het welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je kreeg toch kaarten naar The Police ofzo?
OK dan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat moet mijn baas nog even regelen.. maar over 3 weken moet ik nog een presentatie houden dus dan hoor ik het wel![]()
Welke maakt eigenlijk nog meer kans... Editors mag van mij zeker!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:52 schreef -Hans- het volgende:
Alweer de nieuwe van de Editors, zou het een voorteken zijn van hetgeen wat om 16:30 bekend zal worden gemaakt?!
Die nieuwe Ghosts! Maar die heb ik alleen gisteren nog maar gehoord bij Paul.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Welke maakt eigenlijk nog meer kans... Editors mag van mij zeker!![]()
Denk de nieuwe van de Fall Out Boy ook wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Welke maakt eigenlijk nog meer kans... Editors mag van mij zeker!![]()
Doe FOB maar niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk de nieuwe van de Fall Out Boy ook wel.
cosmick => Nieuwe Ghosts? die heb ik volgens mij nog niet gehoord
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:06 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ben er nog!
The Fray.. mooie afsluiter van mijn stage
D'r staat een punt in je link, vandaar dat ie niet werktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:03 schreef cosmick het volgende:
Ziet hier de clip van Ghosts: http://www.youtube.com/watch?v=nmCG21curXQ.
Lekker 's zomers. Heb 'm ook alweer aangevraagd bij Rabbering.
Die link geeft een error ofzo iets.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:10 schreef Glacier het volgende:
[..]
D'r staat een punt in je link, vandaar dat ie niet werkt
Had het liedje niet eerder gehoord, maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel erg goed klinkt!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Doe FOB maar niet.
Ziet hier de clip van Ghosts: http://www.youtube.com/watch?v=nmCG21curXQ.
Lekker 's zomers. Heb 'm ook alweer aangevraagd bij Rabbering.
Die link geeft een error ofzo iets.
Zo dan.
Ook een leuke!quote:
Ja, vond ik ook. Had 'm vanmorgen op weg naar mijn werk in de auto aan, en dat was zeer prettigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had het liedje niet eerder gehoord, maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel erg goed klinkt!![]()
Zekers!quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:48 schreef D.Rose het volgende:
Je zult de leden van de Beatles maar niet kennen.
Doe dan niet mee aan een popquiz
Nouja, ze zullen allebei vast voor de rest van hun leven uitgelachen worden, dus da's ook strafquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:49 schreef cosmick het volgende:
[..]Je moet een boete of een lijfstraf krijgen als je dat niet weet!
Nee, "The World Is Outside".quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Ik laat me op de valreep nog effe zien
Is dit Ghosts van Stay the night?
Ik ga vanavond voorzichtig eens kijken maar ik verwacht er niet veel van.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:02 schreef wolfrolf het volgende:
Ik walg bij voorbaat nu trouwens al van Lantinga als hij Mark Lamarr gaat imiteren bij de BNN versie van Never Mind The BuzzcocksMark Lamarr
![]()
![]()
Sander Lantinga
![]()
![]()
Eens. En dat is vanavond toch voor het eerst rond 21.00 uur op bnn toch. (Zit geen radio te luisteren nu, maar tennis te kijken..)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:02 schreef wolfrolf het volgende:
Ik walg bij voorbaat nu trouwens al van Lantinga als hij Mark Lamarr gaat imiteren bij de BNN versie van Never Mind The BuzzcocksMark Lamarr
![]()
![]()
Sander Lantinga
![]()
![]()
goeiemiddag!
Ik!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:06 schreef borisz het volgende:
Wat zal de mega hit worden ?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Krijgen we jou dan om het uur op de radio?![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:12 schreef borisz het volgende:
ik denk 3fm kennende dat mens van de sugarbabes die het geluid van Lenny K misbruikt
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:12 schreef borisz het volgende:
ik denk 3fm kennende dat mens van de sugarbabes die het geluid van Lenny K misbruikt
*ril*quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:12 schreef borisz het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:18 schreef cosmick het volgende:
En die kneus van een Sander heeft nog nooit Never Mind The Buzzcocks gezien![]()
Zou idd ook heel goed kunnen !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:12 schreef borisz het volgende:
En u heeft gelijk gekregen !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:12 schreef borisz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |