Heb je hem gemist?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
IK ben even naar buiten gevlucht omdat ik bang was dat ik in slaap zou vallen.![]()
Neu, doe geen moeite. Op dit moment is er ook alweer een slaapliedje aan de gang.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:41 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heb je hem gemist?
Moet ik hem nog even voor je aanvragen?![]()
Ging over, hoe je verkoeltquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Huh, hier schijnt de zon. Heul hard!![]()
Hier ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Huh, hier schijnt de zon. Heul hard!![]()
Dit daarentegen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:12 schreef cosmick het volgende:
Toch vind ik dit een mooi nummer.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:22 schreef Glacier het volgende:
Mijn ouders hebben beneden radio2 aanstaan..daar was net George Baker
Ja, het begint nu wel erg te worden...quote:
Ja, ik begrijp er niets van. Heeft 3FM die plaat ingekocht onder de voorwaarde dat ze 'm wel 2.500 keer per maand moeten draaien?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:24 schreef Glacier het volgende:
[..]Ja, het begint nu wel erg te worden...
Erg jammer dat zo'n nummer overdreven lang kapot gedraaid moet worden..er zijn zoveel leuke Muse platen, waarom steeds deze?
Una Paloma Blancaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:22 schreef Glacier het volgende:
Mijn ouders hebben beneden radio2 aanstaan..daar was net George Baker
Een aantal platen blijven heel lang in de hoge rotatie hangen..dat was met Green Day ook al zo... (Holiday geloof ik)..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp er niets van. Heeft 3FM die plaat ingekocht onder de voorwaarde dat ze 'm wel 2.500 keer per maand moeten draaien?
Een stagiare hier is in november begonnen (Muse-fan) en toen was "Starlight" al bijna dagelijks te horen.
En het is nu fucking juni!
Jaha, klopt. En "in the shadow" van The Rasmus (als ik die sirene in het intro hoor dan is het een teken om te maken dat je weg komtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Een aantal platen blijven heel lang in de hoge rotatie hangen..dat was met Green Day ook al zo... (Holiday geloof ik)..
Zo'n plaat komt dan meer dan een half jaar heel regelmatig voorbij...
Ja. Ben benieuwd welke. Dat ze elke week die playlist bepalen tijdens zo'n vergadering.. 200 nieuwe cd's links laten liggen en gewoon maar weer een keuze maken uit het zelfde stapeltje waar toevallig altijd Muze en U2 bijzitten.quote:Maar er zal wel een reden voor zijn waarom ze dat doen
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Een aantal platen blijven heel lang in de hoge rotatie hangen..dat was met Green Day ook al zo... (Holiday geloof ik)..
Zo'n plaat komt dan meer dan een half jaar heel regelmatig voorbij...
Dat heb ik juist wel met deze Green Day. Heb hem ook nooit leuk gevonden trouwens...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:42 schreef Glacier het volgende:
Ah, Green Day met Holiday
Gerard leest hier vast mee
Maar gelukkig ben ik deze van Green Day allang niet meer beu![]()
Ik vind die 'oude' GD wel leuk. Dat recente niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat heb ik juist wel met deze Green Day. Heb hem ook nooit leuk gevonden trouwens...
heb ik ook denk ik. Ben niet echt bekend met alles van GD. (Heb Dookie hier liggen)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind die 'oude' GD wel leuk. Dat recente niet.
mee eensquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind die 'oude' GD wel leuk. Dat recente niet.
Gelukkig kun je Shakira nog wel ff meepakken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:10 schreef TIM-846 het volgende:
Nog 230 minuten!
Hm, heb de hele tijd geluisterd, maar die heb ik niet gehoord. Selectief gehoor of diep verzonken in mijn werk....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:15 schreef cosmick het volgende:[..]
Gelukkig kun je Shakira nog wel ff meepakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |