Doe FOB maar niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk de nieuwe van de Fall Out Boy ook wel.
cosmick => Nieuwe Ghosts? die heb ik volgens mij nog niet gehoord
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:06 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ben er nog!
The Fray.. mooie afsluiter van mijn stage
D'r staat een punt in je link, vandaar dat ie niet werktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:03 schreef cosmick het volgende:
Ziet hier de clip van Ghosts: http://www.youtube.com/watch?v=nmCG21curXQ.
Lekker 's zomers. Heb 'm ook alweer aangevraagd bij Rabbering.
Die link geeft een error ofzo iets.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:10 schreef Glacier het volgende:
[..]
D'r staat een punt in je link, vandaar dat ie niet werkt
Had het liedje niet eerder gehoord, maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel erg goed klinkt!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Doe FOB maar niet.
Ziet hier de clip van Ghosts: http://www.youtube.com/watch?v=nmCG21curXQ.
Lekker 's zomers. Heb 'm ook alweer aangevraagd bij Rabbering.
Die link geeft een error ofzo iets.
Zo dan.
Ook een leuke!quote:
Ja, vond ik ook. Had 'm vanmorgen op weg naar mijn werk in de auto aan, en dat was zeer prettigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had het liedje niet eerder gehoord, maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel erg goed klinkt!![]()
Zekers!quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:48 schreef D.Rose het volgende:
Je zult de leden van de Beatles maar niet kennen.
Doe dan niet mee aan een popquiz
Nouja, ze zullen allebei vast voor de rest van hun leven uitgelachen worden, dus da's ook strafquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:49 schreef cosmick het volgende:
[..]Je moet een boete of een lijfstraf krijgen als je dat niet weet!
Nee, "The World Is Outside".quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Ik laat me op de valreep nog effe zien
Is dit Ghosts van Stay the night?
Ik ga vanavond voorzichtig eens kijken maar ik verwacht er niet veel van.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:02 schreef wolfrolf het volgende:
Ik walg bij voorbaat nu trouwens al van Lantinga als hij Mark Lamarr gaat imiteren bij de BNN versie van Never Mind The BuzzcocksMark Lamarr
![]()
![]()
Sander Lantinga
![]()
![]()
Eens. En dat is vanavond toch voor het eerst rond 21.00 uur op bnn toch. (Zit geen radio te luisteren nu, maar tennis te kijken..)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:02 schreef wolfrolf het volgende:
Ik walg bij voorbaat nu trouwens al van Lantinga als hij Mark Lamarr gaat imiteren bij de BNN versie van Never Mind The BuzzcocksMark Lamarr
![]()
![]()
Sander Lantinga
![]()
![]()
goeiemiddag!
Ik!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:06 schreef borisz het volgende:
Wat zal de mega hit worden ?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Krijgen we jou dan om het uur op de radio?![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:12 schreef borisz het volgende:
ik denk 3fm kennende dat mens van de sugarbabes die het geluid van Lenny K misbruikt
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:12 schreef borisz het volgende:
ik denk 3fm kennende dat mens van de sugarbabes die het geluid van Lenny K misbruikt
*ril*quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:12 schreef borisz het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:18 schreef cosmick het volgende:
En die kneus van een Sander heeft nog nooit Never Mind The Buzzcocks gezien![]()
Zou idd ook heel goed kunnen !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:12 schreef borisz het volgende:
En u heeft gelijk gekregen !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:12 schreef borisz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |