Schop , ik wil hem ook zo halen na mijn werk!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:11 schreef Henk-B het volgende:
Waar is tie het goedkoopst?
Nog leuke aanbiedingen ergens, zo rond de 50 euro?
Bij de Media Markt is ie 57 euro, goedkoper weet ik niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:16 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Schop , ik wil hem ook zo halen na mijn werk!
Ok thnx!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij de Media Markt is ie 57 euro, goedkoper weet ik niet.
Primaa!!!!!, ben toch vrij dinsdagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:26 schreef kepler het volgende:
maandagavond racen met een aantal FOKkers? Ik ben er bij rond een uurtje of 21:30
haha niet verkeerd, al rijden politie-auto's wal altijd achter de anderenquote:
`quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:14 schreef Theamerican het volgende:
welke kut klere mongoolse winkel heb nog die limited edition al die mongolen hebben hem niet omdat ik niet gepreorder heb.
wat is dat voor meuk
Denk om je hart.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:14 schreef Theamerican het volgende:
welke kut klere mongoolse winkel heb nog die limited edition al die mongolen hebben hem niet omdat ik niet gepreorder heb.
wat is dat voor meuk
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:13 schreef micdrive het volgende:
Aargh! Ik heb vanochtend forza 2 gehaald en een xbox live gold abbo. Ik kom thuis scheur alle verpakkingen los, doe de DVD erin en toen....... niks![]()
Ik kreeg alleen maar unreadable disc enz. Nog een aantal andere spellen en DVD's geprobeerd, die doen het dus ook niet. Als ik een dvd erin doe komt er een snerpend en aanlopend geluid uit.![]()
Net microsoft gebeld en de UPS komt mijn xbox tussen 15.00 en 18.00 ophalen![]()
niks?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:35 schreef -Bigguy- het volgende:
Ik heb dus dat doosje, wat houdt me dan tegen om een gewone te kopen en toch die auto's te unlocken?
Ik heb de LE gewoon zonder pre-order kunnen kopen anders.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:18 schreef Theamerican het volgende:
ja pre order vind ik gewoon onzin
Is onzin, de 3 exclusieve wagens zijn alleen voor de LE. Ze zijn ook niet te verhandelen via de auctions.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:30 schreef Theamerican het volgende:
ik heb gelezen in vorige deel van dit topic dat je de drie extra autos nooit kan krijgen bij de gewone versie.
nu hoorde ik van de verkoper (jaja ik heb hem) dat het dus wel kan alleen dat de LE extra circuits heeft
en de gewone dus niet maar deze kan je ook unlocken dussssssss
weet niet of waar is lul die gast ook maar na
en what about de circuits?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:48 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Is onzin, de 3 exclusieve wagens zijn alleen voor de LE. Ze zijn ook niet te verhandelen via de auctions.
Je stond zeker wel stil net nadat je die foto maaktequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:40 schreef gamefreek het volgende:
Ik zuig echt in het maken van die decals op de auto, maar je kunt wel vette actiefoto's maken
[afbeelding]
Gleed nog ff door maar stond net voor de muur stilquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je stond zeker wel stil net nadat je die foto maakte![]()
Kan wel, meest rechtse icoontje.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:17 schreef Heintje het volgende:
Kun je niet vanuit de replay naar foto mode gaan?
Dan kun je wel het mooiste moment uitzoeken.
Echt he, vooral het remmen doe je met dat stuurtje snel te hard waardoor je dus rechtdoor schiet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:25 schreef Mister_T het volgende:
De tering, mag weer helemaal opnieuw leren rijden met dat stuurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |