Gewoon doen. Je gaat er geen miskoop aan hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:40 schreef Schimpie het volgende:
Moet ik hem nou kopen of niet, zit nog te twijfelen![]()
Hij is mooier dan de demo en de auto's zijn leuker dan ik had verwacht!!quote:
LE weet ik niet of je die nog kan krijgen.. bij de MM was ie niet (meer). Maar er zijn leveringsproblemen omtrent de LE, de gamestores krijgen ze deze ochtend binnen.. dus als je kan zou ik checken bij een gamewinkel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:19 schreef Theamerican het volgende:
ik ga zo naar mediamarkt en langs dixons en e-plaza moet toch 1 hem hebben maar wil zo graag limited edition
Allebeiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:30 schreef Theamerican het volgende:
welke versies hebben jullie nu gekocht?
enigste gamewinkel die er is die ik ken is e-plaza dus ga daar maar even gokje wagen denk ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
LE weet ik niet of je die nog kan krijgen.. bij de MM was ie niet (meer). Maar er zijn leveringsproblemen omtrent de LE, de gamestores krijgen ze deze ochtend binnen.. dus als je kan zou ik checken bij een gamewinkel.
De gewone.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:30 schreef Theamerican het volgende:
welke versies hebben jullie nu gekocht?
Ik zit bijna altijd bij de Amerikanen...hoewel de Rednecks me nu ook de keel uit beginnen te hangenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:25 schreef Black-Hole het volgende:
Hopelijk zijn er na vandaag wat meer Nederlanders te vinden op Live. Tegen Fransen racen is ook niet alles
Dimension plus de LE? Dan niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Als het goed is komt vandaag de LE binnen met pre-order pack
Whehehe.. je had mn vrouw moeten horen gisteren.. snapte er niks van dat ik het spel ging kopen in de winkel ondanks dat er 1 word gestuurd van de gameshop.. Begrijpen ze niet, kan je niet uitleggenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Zucht....
Heb ook maar de lokale gameboer gebeld of ze er 1tje vast voor me houden, ga dus zowat mijn laatste geld van deze maand (duur geweest) uitgeven aan NOG een game.
Kut-gameforums ook altijd....
Jij gaat gillen als je gaat startenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:47 schreef twi het volgende:
Wat vond ik net bij de deur? Een exemplaar van Forza 2, en tegelijkertijd is m'n MS Wireless stuurtje van Hoogvliet geleverdVoor 110 euro Forza gamen met stuurtje
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:53 schreef twi het volgende:
Maar eerst wil ik nog even de eerste halve finale van Roland Garros zienWat een neppert ben ik
Ik ook hoor, heb hele avond en deel van de nacht gespeeld, vanochtend nog een tijd, nu ff federer kijken en straks mijn grote held nadalquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:53 schreef twi het volgende:
Maar eerst wil ik nog even de eerste halve finale van Roland Garros zienWat een neppert ben ik
Ik doe wel mee (om de laatste plaatsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:26 schreef kepler het volgende:
maandagavond racen met een aantal FOKkers? Ik ben er bij rond een uurtje of 21:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |