Dat is het moeilijke met Gutten die eruit zien als de normale wildkleur. Die zijn overfokt, raak je onderhand aan de straatstenen niet kwijt. Gutten worden sowieso meer en meer gekweekt natuurlijk, in alle kleuren van de regenboog, dus als er al mensen zijn die wildkleur willen zal je denk ik met je prijs een héél stuk lager moeten gaan zitten. De meeste wildkleuren kosten gewoon 15 euro max, en zeker de beginnende terrarioot zal er geen boodschap aan hebben dat ze homo of heterozygoot zijn voor een andere kleur.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:55 schreef UZN het volgende:
Een beurs wil ik dus liever niet. Het is voor de dieren gewoon echt een hel om daar een hele dag te staan. Ook heb je dus nauwelijks tijd om met evt kopers te praten om erachter te komen of ze wel goed voor de slang gaan zorgen. Ook loop je een groot risico van de zogenaamde 'impulsaankopers' en vind ik over een paar weken mijn eigen dieren terug op marktplaats.
Moeilijk hoor. Ik had echt nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn de kleintjes weer kwijt te raken.
Groot?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:45 schreef itsme het volgende:
Interessant. Ik wist namelijk niet dat slangeneieren zo groot waren.
Weer wat geleerd.
Netjes.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:57 schreef UZN het volgende:
Blij dat het een beetje begint te lopen nu.
Bedacht me dat dit eigelijk onzin is. Muizestaartje erin gepropt. Hoppa.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef UZN het volgende:
1 slangetje uit het eerste nest begint nu echt een beetje ruggegraat te laten zien. Ze heeft geen pinkie-met-kippesoep gegeten. Er ligt nu een muizestaartje bij haar. Als ze deze niet eet denk ik toch aan een dwangvoeding. Het is echt niet goed als je een ruggegraat ziet. Ik houd er rekening mee dat ze het niet gaat redden![]()
Kuikentjes zie je overal.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:09 schreef EricT het volgende:
Ik dacht schattige keukentjes kuikentjes (toch?)![]()
Zijn het facking slangen![]()
Het wordt een koppeltje van hetzelfde geslacht.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef UZN het volgende:
Koppeltje? Wel van onverwante ouders toch? Hou er wel rekening mee dat je pas samen kan zetten als het vrouwtje groot en zwaar genoeg is om de zwangerschap aan te kunnen.
whahaha KEUKENtjesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kuikentjes zie je overal.![]()
Dit is leuk, apart, anders! Fijn dat het met de meeste van je gebroed goed gaat.![]()
Oh een Homo paartje. Zeg dat danquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het wordt een koppeltje van hetzelfde geslacht.
Belde maandag een jongen. Die had mijn slangetje bij hem gezien. Die vondt hij zo tof, hij wou er ook 2. Vandaag ff gebeld en uitgehoord en hij mocht er 2 meenemenquote:Op zondag 15 juli 2007 08:43 schreef Guppyfriend het volgende:
misschien kan je via die jongen ook een beetje netwerken?
We wilden eerst een koppeltje maar we zoeken nu 2 geslachtsgelijke slangetjes uit.quote:
Ahh Balequote:Op donderdag 19 juli 2007 19:20 schreef UZN het volgende:
De beurs bleek al vol te zitten :/
Ik heb iig wat meer vertrouwen in mijn reptielenshop.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:10 schreef UZN het volgende:
Sorry voor late reactie. Ik zat even zonder internet.
Nee het vrouwtje was zeker niet te klein. Ze was 3 jaar oud en woog dik 400 gram. Ook een ervaren kweker heeft haar even vastgehouden en zij dat ze ruim klaar was voor de kweek.
Ze had een stuk van haar baarmoeder naar buiten geperst. De dierenarts kon er niet echt een verklaring voor geven. Het enige wat ze kon bedenken was een kalkgebrek door de enorme aantal eieren in haar. 26 stuks is niet misselijk voor een slang van zo rond de 120 - 130
Wel leuk dat er in jouw nest meer variatie zit.
Ik zou ze nooit naar een winkel doen. Die verkopen aan iedereen die ervoor betaald.
Ik heb er nu nog steeds 13. Alleen Tiny wil nog steeds niet eten. De rest eet nu allemaal probleemloos dood. De meeste nu ook al 2 pinkies per voederbeurt.
Zal spoedig eens wat nieuwe foto's uploaden
Okay dan. pft ik rot wel op uit je topic.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:38 schreef UZN het volgende:
Pfff. Makkelijk. Ik heb hier een korenslang man zitten die stopt zo met eten in februarii en zo rond juli begint ie weer. Zonder zichtbaar af te vallen. Dan een halfwas ratje per weer tot de hongerstaking weer begint. Ieder jaar weer. Topslang.
Maar goed een pasgeboren slang heeft die reserves dus niet. Ik dwangvoer Tiny zo iedere 5-7 dagen een stuk rattestaart. Anders was ze wel al dood geweest denk ik. Uit het ei een half jaar niet eten is absoluut onmogelijk. Maak je mij niet wijs.
Zal morgen even nieuwe foto's uploaden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |