Zijn Grygera zoveel beter dan Heitinga en Vermaelen? Ik betwijfel het hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
Met de huidige verdediging de CL in lijkt me niet verstandig.
gast lekker boeiend het is toch gewoon een geode verdediger, we gaan hem zeker missenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:16 schreef Chadi het volgende:
Grygera loopt altijd achteruit in een 1-1 situatie waardoor lopende speles van de tegenstander ergens anders voor gevaar kunnen zorgen.
Arrogantquote:
het is wel boeiend want zo erg gaat Ajax hem niet missen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
gast lekker boeiend het is toch gewoon een geode verdediger, we gaan hem zeker missen
Dus dan ziet Juve het helemaal verkeerd ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
het is wel boeiend want zo erg gaat Ajax hem niet missen.
Nee dat zeg ik niet. Juve speelt heel anders dan Ajax ..zeker in verdedigend opzicht.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dus dan ziet Juve het helemaal verkeerd ?
Dat is ook wel zo, maar een speler die goed genoeg is voor een topclub in de serie A zal nooit mistaan bij ajax.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Juve speelt heel anders dan Ajax ..zeker in verdedigend opzicht.
Nee, maar wie heb je daarna nog dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn Grygera zoveel beter dan Heitinga en Vermaelen? Ik betwijfel het hoor.
Grygera is een hele goede mandekker. Maar wat betreft het mee en vooruit voetballen zijn Heitinga en Vermealen stukken beter.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:36 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Grygera is weliswaar geen wereldverdediger maar wel een stuk constanter en allrounder dan Heitinga en Vermaelen.
Klopt maar dan moet er wel een vervanger komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:53 schreef devv05 het volgende:
Ik zal Grygera ook niet heel erg missen hoor. Degelijke voetballer, maar niet eentje die niet vervangbaar is.
Chivu gaat misschien weg bij Romaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt maar dan moet er wel een vervanger komen.
Genoeg blessure's daar gehad afgelopen jaar.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:10 schreef toma het volgende:
[..]
tis jammer dat Barca Real en alle Europese topclubs achter m aan zitten.
[afbeelding]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |