quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:44 schreef TherAngelina het volgende:
Ja maar! Tweelingen is mijn sterrenbeeld! Ik wil weten wat mijn standje is!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
GODVERDOMME WEER GEEN NAAMTOPIC!
Just like in the good old days.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
Moet ik je ff slaan?? Dan heb je tenminste een reden om te janken
Maak de kloon Helem dan aan jankertquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
GODVERDOMME WEER GEEN NAAMTOPIC!
Die hoort bij Peter...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maak de kloon Helem dan aan jankert![]()
Kun je gelijk die trol met middelvinger als avatar nemen, die hoort nog bij niemand![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
kan ik hier nog iemand ophelemen?![]()
(the things you do for a TVP)
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeet je opblaaspop niet... dat "schommelt" makkelijker
Die hangt al in de touwenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeet je opblaaspop niet... dat "schommelt" makkelijker
hoesow? ben je in de war met die lege doos?quote:
Neuh, ik had die hele site al over msn lopen spammenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoesow? ben je in de war met die lege doos?![]()
Heb je me weer geblokt op MSN?!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuh, ik had die hele site al over msn lopen spammen![]()
Maar nu kunnen we schommel-garpjes maken. [afbeelding]
Niet zeuren, gewoon gaan zittenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
krijg ineens een heel ander beeld bij een "schommelstoel"![]()
zoiets?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maak de kloon Helem dan aan jankert![]()
Kun je gelijk die trol met middelvinger als avatar nemen, die hoort nog bij niemand![]()
ik klaagde niet...quote:
het zal je kind maar weese, jajajaja...quote:
dat gaat bij ons heel pijnlijk aflopen tegen een muur!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
voor diegenen die het wip stadium al voorbij zijn en hun lenigheid willen testen... hier een voorbeeldje
[afbeelding]
light aan het sterrenbeeld van buurvrouwquote:
schorpioen..quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
light aan het sterrenbeeld van buurvrouw![]()
Zoietsquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
light aan het sterrenbeeld van buurvrouw![]()
dit zal je kind maar zijn...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het zal je kind maar weese, jajajaja...![]()
Wat doe ik?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
Sjezus Polo... je bent weer lekker bezig met je ranzige plaatjes.... wanneer komt je vriendin weer thuis?
vanmiddag veilig en wel beide voetjes op nederlandse grond gezetquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
Sjezus Polo... je bent weer lekker bezig met je ranzige plaatjes.... wanneer komt je vriendin weer thuis?
daar heb ik dan persoonlijk minder moeite mee. zélfs op die leeftijd...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dit zal je kind maar zijn...
[afbeelding]
ik dacht dat je mij nu ook ranzig zou vindenquote:
Dan denken ze toch alleen maar "melk"quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar heb ik dan persoonlijk minder moeite mee. zélfs op die leeftijd...
Je hebt gelijk.... ik ging er eigenlijk al vanuit dat polo die ster gepost hadquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik dacht dat je mij nu ook ranzig zou vinden
Ik ga ff nova kijken, dat komt na de STER![]()
uranus is almost next to venusquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik dacht dat je mij nu ook ranzig zou vinden
Ik ga ff nova kijken, dat komt na de STER![]()
go figure...quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.... ik ging er eigenlijk al vanuit dat polo die ster gepost had
Foei eend![]()
honger!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan denken ze toch alleen maar "melk"![]()
There are kling-on's on ur-anusquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef Leandra het volgende:
Hallo Polo....... we hebben wel weer genoeg ranzige plaatjes gehad...![]()
Dude, banwaardig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
echte h,e pc eend brengt mij op het slechte pad... vroeger was ik niet zo....
Ik nu ook niet meer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:37 schreef Polonium-120 het volgende:
ik kan niet meer slapen van al die plaatjes....
Daar krijg je tijd zat voor.... zoals Ian al zei......quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:37 schreef Polonium-120 het volgende:
ik kan niet meer slapen van al die plaatjes....
Of je scrollt naar beneden om bij je MyAT te komenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, nou moet ik er langs scrollen om bij MyAT te komen.
FUCKING HELL DAAR ZIT ER OOK 1!!!!11!11!EINZ!1!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je scrollt naar beneden om bij je MyAT te komen
Vuile kutn00b, sterf!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
FUCKING HELL DAAR ZIT ER OOK 1!!!!11!11!EINZ!1!!!
Kutnewbiequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
FUCKING HELL DAAR ZIT ER OOK 1!!!!11!11!EINZ!1!!!
Nog erger dan die anus?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:42 schreef Polonium-120 het volgende:
het is de leeftijd denk ik... het is goed geweest... ik had nog een leuk plaatje, maar ook ik krijg nachtmerries... ik droomde gisteren over mijn ex.... nu besef ik dat dat een teken was...
Ik kan wel iets.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was dan weer vrij snel voor een kutnewbie
Oh wacht, dat was niet meer nodig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
PAGINA 3!!!
Laat Moots je troosten!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:53 schreef Polonium-120 het volgende:
ik voel mij misbruikt...
Neuh...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Lean is een hendig uitgebreide TR aan het schrijven!?
dat was met die plaatjes wel anders....quote:
Ik heb een overschot irl.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef Polonium-120 het volgende:
ik mis de warmte in de SC...
converteer het naar bits and bytes...quote:
Deze SC is gewoon chill.... ivm buitentemperaturenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef Polonium-120 het volgende:
ik mis de warmte in de SC...
Kut, die is beter.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze SC is gewoon chill.... ivm buitentemperaturen
Ik denk dat ik een ijsje ga halen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:03 schreef Polonium-120 het volgende:
ik denk dat ik op een kleedje naar de grote beer ga kijken![]()
Whoopdiefuckingdoo.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Check the COS: [COS # 1645] Eric wil Mitch graag even spreken
ik zit met een half been in de diepvries... dus dat kan kloppen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze SC is gewoon chill.... ivm buitentemperaturen
the cosquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Whoopdiefuckingdoo.
Daar woon ik niet.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef Polonium-120 het volgende:
drie hoeraatjes voor donderdag 7 juni 2007![]()
![]()
![]()
deze dag is bijna 1 dag oud...![]()
![]()
![]()
laten we blij zijn met zijn allen... ik hoor het jp balkenend nog zeggen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vreugde is wat dit topic nodig heeft! [afbeelding]
Wie?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laten we blij zijn met zijn allen... ik hoor het jp balkenend nog zeggen!![]()
je weet wel... de eeuwige student met een uit de klauwen gelopen hobby...quote:
Och, dat stuk gristentuig?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je weet wel... de eeuwige student met een uit de klauwen gelopen hobby...
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:26 schreef Veulen het volgende:
Wat is dit nou weer voor vies topic?
Kan jullie ook niet even alleen laten he![]()
Haaaaaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik mag geen plaatjes meer posten
laten we vrolijk zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:26 schreef Veulen het volgende:
Wat is dit nou weer voor vies topic?
Kan jullie ook niet even alleen laten he![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:28 schreef nineke het volgende:
niet op die 15-jarige (zo oud was hij toch?)
Haaaaai Ianquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
*is weer terug.
Ik was gewoon een beetje langzaam jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kom dus net binnen hé...
Dus dit zou HET moment zijn om iets te posten van: Iaaaaaaaaaaan!
Nog niet goed? Moet ik dan soms op me hoofd gaan staan en een liedje speciaal voor jou geschreven zingen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking hell, doe 's normaal ofzo.
Ik was dronken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:34 schreef nineke het volgende:
ééntje maar, omdat je gisteren niet zo lief voor me was
ik wist het niet... ik was jong... ik had het geld nodig...quote:
pics?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nog niet goed? Moet ik dan soms op me hoofd gaan staan en een liedje speciaal voor jou geschreven zingen?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik wist het niet... ik was jong... ik had het geld nodig...
die inheemse volksporten moeten we voortaan overslaan...quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Staat dat filmpje nogsteeds online!?![]()
Ian_Nick.rarquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:38 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die inheemse volksporten moeten we voortaan overslaan...
trek je cpu maar open... dat krijg je nooit in 1 keer op een DVD gebrand...quote:
Hij is lang hè?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
trek je cpu maar open... dat krijg je nooit in 1 keer op een DVD gebrand...
IK wil een SC-haremquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
En Polo scoort!
Jij wil ook alleen maar pics omdat je weet dat me shirt dan naar beneden valtquote:
Ik wilde eigenlijk je naam maken van smiley's maar dat werkt nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind je reactie wel een beetje matig![]()
ligt eraan,.... heb je sillyconen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij wil ook alleen maar pics omdat je weet dat me shirt dan naar beneden valt![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
IAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
![]()
![]()
![]()
![]()
IAN IAN IAN IAN
![]()
IAN IAN IAN IAN
![]()
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
![]()
IAN IAN IAN IAN
![]()
![]()
![]()
IAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IANIAN IAN IAN IAN
![]()
![]()
IAN IAN IAN IAN
![]()
![]()
IAN IAN IAN IAN
![]()
![]()
![]()
![]()
IAN IAN IAN IAN
IAN IAN IAN IAN
deze harem bestaat uit een eenmansfractiequote:
Daag! Slaap lekker!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
NOU dit was me bijdrage voor vandaag ik ga me nest in. toedelssssssssssss
Buitenbeeld gevallenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:50 schreef Polonium-120 het volgende:
waar is je t-schirt?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
NOU dit was me bijdrage voor vandaag ik ga me nest in. toedelssssssssssss
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik wil je nog wat vragenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
![]()
ik ga ook![]()
![]()
![]()
* doet een handstand en hoort the neuticals tegen elkaar bonken![]()
Jij ook slaap lekker!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
![]()
ik ga ook![]()
![]()
![]()
* doet een handstand en hoort the neuticals tegen elkaar bonken![]()
Hoiquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:56 schreef mootie het volgende:
Hoi poeperds!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef mootie het volgende:
Ik hoor van alles! En ik voel me lekker vandaag!
Geen leuke roddels eigenlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mooizo.
Does een paar leuke roddels?
Ik zat het bantopic nog te lezen net
Ik ook niet, ik denk ik zal is checken. Voor het geval dat het al gebeurt is en niemand me het vertelt heeftquote:
Waarom zou jij in jezusnaam een ban krijgen!?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik denk ik zal is checken. Voor het geval dat het al gebeurt is en niemand me het vertelt heeft![]()
Waarom zou jij in jezusnaam (das makkelijk roepen met iemand die zelfs onbestaaand al eeuwen dood is) een ban krijgen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zou jij in jezusnaam een ban krijgen!?![]()
Ik misdraag me nog weleensquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom zou jij in jezusnaam (das makkelijk roepen met iemand die zelfs onbestaaand al eeuwen dood is) een ban krijgen?![]()
Ik weet zonder te klikken dat dit gaat over die hond met balinplantaten...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:05 schreef Polonium-120 het volgende:
welke hond is in het bezit van glimmende neuticles?![]()
Vind je het heel erg als ik geen filmpje maak ?quote:
Ik dacht dat jij ging slapen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
welke hond is in het bezit van glimmende neuticles?![]()
Als je je geholpen hond al van balimplantaten laat voorzien dan heb je toch geen echte problemen meer?!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet zonder te klikken dat dit gaat over die hond met balinplantaten...
Ik zit t te lezen ja....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:08 schreef mootie het volgende:
Moet ik nou verdomme gaat uitleggen wat theezakjes zijn?![]()
Ik zit de borsten van Lieke te verdedigen![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
Als je je geholpen hond al van balimplantaten laat voorzien dan heb je toch geen echte problemen meer?!
En volgens mij meer geld dan goed voor je is.....
Waarom begon je er überhaupt aan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:10 schreef mootie het volgende:
Ik geef het maar op denk ik....
Ik werkte niet tegenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
Slinkse Lean gaat me zitten tegenwerken!
Wat bertreft de COS kan het er nooit slechter op worden dan het nu al is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou je graag helpen maar mijn aanwezigheid verziekt de COS![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat bertreft de COS kan het er nooit slechter op worden dan het nu al is.
theezak of geen theezakquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Te weinig Ian daar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat is er mis met die tetten van Lieke dan!?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik MOET vandaag gewoon mn gelijk halen...... maar ik krijg het niet![]()
HET ZIJN GEEN THEEZAKJES!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is er mis met die tetten van Lieke dan!?![]()
Moet ik je helpen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik MOET vandaag gewoon mn gelijk halen...... maar ik krijg het niet![]()
Niets, maar volgens de COS is het inmiddels 2 theezak or not 2 theezak...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat stel geyle fapperts ziet liever plastic ballen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niets, maar volgens de COS is het inmiddels 2 theezak or not 2 theezak...
Op een wijf van hè..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb liever een liev setje echte tetten dan die siliconenmeuk.
Het mooie is: het gros van de mannen heeft er geen moeite mee, de theezak benaming komt van een vrouw..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat stel geyle fapperts ziet liever plastic ballen?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Die zien liever die van Amanda. Hebben ze nog is een excuus om te voelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat stel geyle fapperts ziet liever plastic ballen?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen met theezakjes silliconen zijn zeker minderwaardig en daar sta jij ver boven?
Wat heb jij?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Is hier de gespreksgroep over theezakjes en tieten?
Zo ja, dan zit ik goed
Rot op: LEES MIJN POSTS NOG EENS GOED!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen met theezakjes zijn zeker minderwaardig en daar sta jij ver boven?
leg de boel maar op tafel...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Is hier de gespreksgroep over theezakjes en tieten?
Zo ja, dan zit ik goed
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rot op: LEES MIJN POSTS NOG EENS GOED!![]()
jij denkt echt dat je van hoger niveau bent en dat mensen die iets tegen theezakjes hebben gelijk maar naar Auswitsch gestuurd moeten worden.![]()
Met je dubieuze helicopter fabriek.
Mootie![]()
![]()
Talpa![]()
![]()
![]()
Mensen met een hoog postcount![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Ian is een WALGELIJK KUTWIJF!![]()
jammer dat de techniek nog niet zo ver is, maar anders had ik jullie allemaal even digitaal kunnen voelen en een cijfer kunnen geven... en dat allemaal netjes van achter mijn bureauquote:
Is ie weg? ik zie um nog?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
Uniek waar is je avatar?
Dat eerste zie ik wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is ie weg? ik zie um nog?
Wat ik heb?? Ik heb nu aardig witte tieten
Dan had ik je ook digitaal even een klap voor je kop gegeven.... netjes van achter mijn bureauquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
jammer dat de techniek nog niet zo ver is, maar anders had ik jullie allemaal even digitaal kunnen voelen en een cijfer kunnen geven... en dat allemaal netjes van achter mijn bureau![]()
wanneer wij daarna een digitale goedmaaksex hebben dan vind ik het goed... zonder blozen van achter mijn bureau...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had ik je ook digitaal even een klap voor je kop gegeven.... netjes van achter mijn bureau![]()
Ik zie hem nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Is ie weg? ik zie um nog?
Wat ik heb?? Ik heb nu aardig witte tieten
Reken er maar niet opquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wanneer wij daarna een digitale goedmaaksex hebben dan vind ik het goed... zonder blozen van achter mijn bureau...
Van het lachen, huilen of heb je hooikoorts. Offe heb je een tepel in je oog?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:25 schreef mootie het volgende:
*veegt tranen uit ogen
Ah en dan had ik even een meetlatje lang je lul kunnen houdenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:23 schreef Polonium-120 het volgende:
jammer dat de techniek nog niet zo ver is, maar anders had ik jullie allemaal even digitaal kunnen voelen en een cijfer kunnen geven... en dat allemaal netjes van achter mijn bureau![]()
Van het lachenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Van het lachen, huilen of heb je hooikoorts. Offe heb je een tepel in je oog?
oeps... prikken mijn digitale vingersquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:25 schreef mootie het volgende:
*veegt tranen uit ogen
Hendig sjiek stukje fictie.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Walgelijk dat mensen hier gewoon openbaar tekeer mogen gaan.
Zulke mensen moeten we trots op zijn!
-Bram Verburgh (45) - zware vorm van overgewicht. Mannelijke Theezakjes. Eet weleens stiekem 2 muffins als niemand kijkt.
-Yvette de Vries (67) - Nadat haar man Henk-Willem (72) kwam te overlijden vondt zij troost in een nieuwe hobby. Het verzamelen van Theezakjes.
ik vind het walchelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
Maar goed..... ik vind het wel weer leuk geweest, dus ik ben m'n bed in.
Truste![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
Als fictie is het zo verdomd vermakelijk.
Het is kunst.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
't lijkt meer op een gigantisch vlieg die aangevallen word door een vliegenmepper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |