quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:44 schreef TherAngelina het volgende:
Ja maar! Tweelingen is mijn sterrenbeeld! Ik wil weten wat mijn standje is!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
GODVERDOMME WEER GEEN NAAMTOPIC!
Just like in the good old days.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
Moet ik je ff slaan?? Dan heb je tenminste een reden om te janken
Maak de kloon Helem dan aan jankertquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
GODVERDOMME WEER GEEN NAAMTOPIC!
Die hoort bij Peter...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maak de kloon Helem dan aan jankert![]()
Kun je gelijk die trol met middelvinger als avatar nemen, die hoort nog bij niemand![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
kan ik hier nog iemand ophelemen?![]()
(the things you do for a TVP)
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeet je opblaaspop niet... dat "schommelt" makkelijker
Die hangt al in de touwenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeet je opblaaspop niet... dat "schommelt" makkelijker
hoesow? ben je in de war met die lege doos?quote:
Neuh, ik had die hele site al over msn lopen spammenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoesow? ben je in de war met die lege doos?![]()
Heb je me weer geblokt op MSN?!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuh, ik had die hele site al over msn lopen spammen![]()
Maar nu kunnen we schommel-garpjes maken. [afbeelding]
Niet zeuren, gewoon gaan zittenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
krijg ineens een heel ander beeld bij een "schommelstoel"![]()
zoiets?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maak de kloon Helem dan aan jankert![]()
Kun je gelijk die trol met middelvinger als avatar nemen, die hoort nog bij niemand![]()
ik klaagde niet...quote:
het zal je kind maar weese, jajajaja...quote:
dat gaat bij ons heel pijnlijk aflopen tegen een muur!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
voor diegenen die het wip stadium al voorbij zijn en hun lenigheid willen testen... hier een voorbeeldje
[afbeelding]
light aan het sterrenbeeld van buurvrouwquote:
schorpioen..quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
light aan het sterrenbeeld van buurvrouw![]()
Zoietsquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
light aan het sterrenbeeld van buurvrouw![]()
dit zal je kind maar zijn...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het zal je kind maar weese, jajajaja...![]()
Wat doe ik?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
Sjezus Polo... je bent weer lekker bezig met je ranzige plaatjes.... wanneer komt je vriendin weer thuis?
vanmiddag veilig en wel beide voetjes op nederlandse grond gezetquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
Sjezus Polo... je bent weer lekker bezig met je ranzige plaatjes.... wanneer komt je vriendin weer thuis?
daar heb ik dan persoonlijk minder moeite mee. zélfs op die leeftijd...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dit zal je kind maar zijn...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |