Zeg het maar.. wat voor werk doe je..quote:Op maandag 11 juni 2007 00:19 schreef kamelenbult het volgende:
2mini: Als je niet meer dan ons verdient
van der valkquote:Op maandag 11 juni 2007 00:47 schreef kamelenbult het volgende:
@ 2mini: ben manager bij een groot bekend hotelketen
@calex: waar wil jij de bulten zien bij mij?
Oh dat is het zelfdequote:Op maandag 11 juni 2007 01:15 schreef kamelenbult het volgende:
@ ook_gek: niet bepaaldnee mercure
maar ik zit meer in het buitenland als in nederland, voornamelijk Azie
Vannacht de muur gekopt in mijn slaap, dus er zit nu een bult op mijn hoofdquote:Op maandag 11 juni 2007 00:47 schreef kamelenbult het volgende:
nah viel vies tegen, ik wilde zo;n helikoptervlucht gaan maken vanaf t norfolkterrein, heeft dat kreng maar 1 rondje gevlogen en was ie weer verdwenen.. t was dan ook wel kloteweer, maar toch jammer.. er zouden ook (afhankelijk van t weer) 15 luchtbalonnen opstijgen vanaf datzelfde terrein, ook niet doorgegaanquote:
23 juni kan je weer helicopteren en in augustus ook weer.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nah viel vies tegen, ik wilde zo;n helikoptervlucht gaan maken vanaf t norfolkterrein, heeft dat kreng maar 1 rondje gevlogen en was ie weer verdwenen.. t was dan ook wel kloteweer, maar toch jammer.. er zouden ook (afhankelijk van t weer) 15 luchtbalonnen opstijgen vanaf datzelfde terrein, ook niet doorgegaan![]()
Is dat ook weer vanaf het Norfolkterrein?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
23 juni kan je weer helicopteren en in augustus ook weer.
Die heli van afgelopen zaterdag kwam uit Zierikzee en het zicht was echt bagger, je zag amper wat vandaar dat ze ook niet lang hebben gevlogen.
Yepz. Die van 23 juni:quote:Op maandag 11 juni 2007 12:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Is dat ook weer vanaf het Norfolkterrein?
Dan zal je voorlopig heel lang meer verdienen dan ikquote:Op maandag 11 juni 2007 00:47 schreef kamelenbult het volgende:
@ 2mini: ben manager bij een groot bekend hotelketen
Ik durf de gok ook niet aan, alhoewel ik best leuk verdien...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Dan zal je voorlopig heel lang meer verdienen dan ik
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Het heeft lang geduurd, denk dat ik btje gestrest was qua werk, maar ik heb nu eindelijk zin in morgen!
Jill gaat morgen naar NYC![]()
thnx, ziet er leuk uitquote:Op maandag 11 juni 2007 13:09 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Yepz. Die van 23 juni:
Op 23 juni organiseert HeliPlan in samenwerking met de Bond van Nederlandse Architecten (BNA) tijdens de Dag van de Architectuur, rondvluchten boven Den Haag.
HeliPlan verzorgt voor de derde maal dit evenement waar, naast de architecten, ook de inwoners van Den Haag vanuit de helicopter een adembenemende indruk krijgen van hun stad.
De vluchten vertrekken dit jaar vanaf het Norfolk terrein in Scheveningen, waarna er gevlogen wordt langs onder andere de Scheveningse Havens, het centrum van Den Haag, de Binckhorst en het nieuwe Ado-stadion.
De rondvluchten worden uitgevoerd met de comfortabele Eurocopter en vinden plaats tussen 11 ’s-morgens en 4 uur ’s-middags. De kosten bedragen 55,- euro per persoon.
En die van 11 augustus worden georganiseerd door Beuk vakantieXperts:
http://www.vakantiexperts.nl/nieuws.asp?item=423
ik ben frictiewerkloosquote:Op maandag 11 juni 2007 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik durf de gok ook niet aan, alhoewel ik best leuk verdien...
Ah, de baan is er wel, je hebt 'm alleen nog niet gevonden...quote:
Ik wil em niet vinden... eerst vakantie vieren enzoquote:Op maandag 11 juni 2007 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de baan is er wel, je hebt 'm alleen nog niet gevonden...
Ik had er ooit 3.. werkgevers gingen toen moeilijk doen over wie wel/ niet loonheffingskorting kreeg enzoquote:
gewoon allemaal zwartquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik had er ooit 3.. werkgevers gingen toen moeilijk doen over wie wel/ niet loonheffingskorting kreeg enzo
Leuk autootje XL !!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:03 schreef XL het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste verkeersboete (130e voor rijden door donkeroranje)
Dus ik heb maar meteen een nieuwe auto besteld.
Allemaal juichen voor mijn nieuwe auto![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Hier zat ook een proces van 2 maanden twijfel aan ten grondslag. Hij is eigenlijk iets te duur, maar ja... auto's kopen (leasen) moet je niet te rationeel doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:32 schreef CaLeX het volgende:
nice car
![]()
zit zelf nog steeds dik te twijfelen watvoor auto ik zal kopen
Jij zult hem wel te zien krijgen, hij komt bij je om de hoek te staanquote:
leasen is idd niet zo moeilijk :p maar als je hem zelf moet kopen, denk ik er nog ff over naquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef XL het volgende:
[..]
Hier zat ook een proces van 2 maanden twijfel aan ten grondslag. Hij is eigenlijk iets te duur, maar ja... auto's kopen (leasen) moet je niet te rationeel doen.
Leasen is ook moeilijk hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
leasen is idd niet zo moeilijk :p maar als je hem zelf moet kopen, denk ik er nog ff over na
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:32 schreef XL het volgende:
[..]
Leasen is ook moeilijk hoor![]()
Alles mag, alles kan....keuzes, keuzes, keuzes.... Ik heb het maar zwaar![]()
Oh ja, gezellig!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef XL het volgende:
[..]
Hier zat ook een proces van 2 maanden twijfel aan ten grondslag. Hij is eigenlijk iets te duur, maar ja... auto's kopen (leasen) moet je niet te rationeel doen.
[..]
Jij zult hem wel te zien krijgen, hij komt bij je om de hoek te staan
ik wil ook een briefje onder mijn ruitewisserquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:42 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Oh ja, gezellig!Zal af en toe een gezellig briefje onder je ruitenwisser doen
![]()
Wat kost zo'n parkeervergunning nog trouwens?
iets van 8 euro per maand.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:42 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Oh ja, gezellig!Zal af en toe een gezellig briefje onder je ruitenwisser doen
![]()
Wat kost zo'n parkeervergunning nog trouwens?
parkeer hem eens een dagje in de stad zonder te betalenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wil ook een briefje onder mijn ruitewisser
kan ik net zo goed in scheveningen doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
parkeer hem eens een dagje in de stad zonder te betalen![]()
blijft het weer trouwens zo kut vandaag??![]()
Ooh dat valt heel erg mee! Mensen denken altijd dat het superduur is. Kan je dan in heel de stad staan?quote:
zolang de baas betaald maakt dat nog niet uit?quote:
we hebben het over den haag he. Denk je nou echt dat je voor 8 euro door heel den haag mag parkerenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:21 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Ooh dat valt heel erg mee! Mensen denken altijd dat het superduur is. Kan je dan in heel de stad staan?
Das waar.. ik kreeg een mini als leenauto.. heb het gevoeld in me portomonneequote:Op woensdag 13 juni 2007 13:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
zolang de baas betaald maakt dat nog niet uit?
Oeps, my bad, als ik het over de stad heb bedoel ik het centrum.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
we hebben het over den haag he. Denk je nou echt dat je voor 8 euro door heel den haag mag parkeren![]()
Jij wel. Ik woon als ik het goed heb (net) aan de andere kant van de dunne bierkade ten opzichte van jou. Dat wil zeggen dat ik in heel de stationsbuurt mag parkerenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:21 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Ooh dat valt heel erg mee! Mensen denken altijd dat het superduur is. Kan je dan in heel de stad staan?
hoe meer hij zuipt, hoe meer airmiles ik van de baas krijgquote:
hoiquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:03 schreef roque79 het volgende:
met genoeg airmiles kan je een minder veel benzine zuipend autotje kopen
ik heb je dan ook erg gemistquote:
Whoeiquote:
ik wist niet dat drank verslaafde zo vroeg wakker warenquote:
Wie zegt dat ik heb geslapen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wist niet dat drank verslaafde zo vroeg wakker waren![]()
quote:
Dat meen je nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:25 schreef XL het volgende:
[..]
Jij wel. Ik woon als ik het goed heb (net) aan de andere kant van de dunne bierkade ten opzichte van jou. Dat wil zeggen dat ik in heel de stationsbuurt mag parkerenvoor 7,15 per maand. Voor 8.93 mag jij in het hele centrum parkeren. De dunne bierkade is de grens.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:16 schreef ook_gek het volgende:
zijn we allemaal geil hahah
is goed, als ik het niet vergeetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef roque79 het volgende:
help je me het herinneren ? Met andere woorden zet het de komende week nog een paar keer neer voor me![]()
Uuh niet veel van gemerktquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:22 schreef MewBie het volgende:
WTF is er bij Leidschenveen/Stompwijk aan de hand????
Allemaal toeterende vrachtwagens ofzo, al een minuut of 10...
Een rit met gehandicapten, zoiets als de ooievaarsrit...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:22 schreef MewBie het volgende:
WTF is er bij Leidschenveen/Stompwijk aan de hand????
Allemaal toeterende vrachtwagens ofzo, al een minuut of 10...
is het elke dag?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:25 schreef Lauzie het volgende:
Wat is het stil hier!
Oh ja, komende dagen en volgende week is er live muziek op de Grote Markt! Volgende week vrijdag komt Postman spelen. Komt allen!
ik zal er maar gewoon eens een avondje heenwandelen.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:57 schreef CaLeX het volgende:
Rum Rhythm Preview
Beschrijving:
De Grote Markt wordt omgetoverd tot een Latijns-Amerikaans feestplein. Midden- en Zuid-Amerikaanse muziek en kleurrijke aankleding laten de bezoeker voor een avondje de sfeer proeven van een enthousiast, tropisch en kleurrijk feestje in Latijns-Amerika. Er wordt een mix van opzwepende muziekstijlen gebracht: salsa, flamenco, samba, bossa nova, tango, rumba en merengue, maar ook modernere muziek met traditionele invloeden.
Rum Rhythm Preview is een stevig voorproefje voor het grotere Rum Rhythm: La Fiësta Total! in 2008.
http://www.thehaguefestivals.com/ < onder het kopje Rum Rhythm
Volgens mij was dat alleen afgelopen vrijdag. Er speelden afgelopen donderdag ook rockbands bijvoorbeeld. Op de Grote Markt zelf hangt het programma. Geloof dat het nog donderdag, vrijdag, zaterdag is.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:57 schreef CaLeX het volgende:
Rum Rhythm Preview
Beschrijving:
De Grote Markt wordt omgetoverd tot een Latijns-Amerikaans feestplein. Midden- en Zuid-Amerikaanse muziek en kleurrijke aankleding laten de bezoeker voor een avondje de sfeer proeven van een enthousiast, tropisch en kleurrijk feestje in Latijns-Amerika. Er wordt een mix van opzwepende muziekstijlen gebracht: salsa, flamenco, samba, bossa nova, tango, rumba en merengue, maar ook modernere muziek met traditionele invloeden.
Rum Rhythm Preview is een stevig voorproefje voor het grotere Rum Rhythm: La Fiësta Total! in 2008.
http://www.thehaguefestivals.com/ < onder het kopje Rum Rhythm
ff bij de agenda kijken, vandaag is het pure jazz als thema!quote:Op zondag 17 juni 2007 17:46 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat alleen afgelopen vrijdag. Er speelden afgelopen donderdag ook rockbands bijvoorbeeld. Op de Grote Markt zelf hangt het programma. Geloof dat het nog donderdag, vrijdag, zaterdag is.
Maar wat/waarvan het nou precies is weet ik ook niet.
Aha oke, Ik liep er net langs en het klonk inderdaad nogal jazzy. Wel leuk dat ze wat meer dingen gaan organiseren in het centrum.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:54 schreef winterapfel het volgende:
[..]
ff bij de agenda kijken, vandaag is het pure jazz als thema!
je denkt toch niet dat ik ga zingenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[29 juni KARAOKE meet DEN HAAG] I WILL SURVIVE!
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[29 juni KARAOKE meet DEN HAAG] I WILL SURVIVE!
jaquote:Op maandag 18 juni 2007 14:48 schreef 2Mini het volgende:
Bestaat er nu een sneakerz 3?
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef 2Mini het volgende:
[..]
GVD! Dan heb ik nu een corrupte file gedownload!
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Foei...downloaden dat mag niet
*huppelt Manhattan weer in*
ik heb hem maar ik vind het een kut cd. CD 1 was gewoon ongekend goed maar cd 2 was al kut en deze is ook weer gewoon kutquote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef 2Mini het volgende:
[..]
GVD! Dan heb ik nu een corrupte file gedownload!
Zo gek is dat niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:31 schreef jna het volgende:
Even voor de duidelijkheid he..
Je zit in New York, voor een paar dagen maar neem ik aan, en dan ga je je tijd besteden op fok?![]()
Jou?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet.
Komt wel vaker voor dat vrouwen mij extreem erg missen![]()
ja mijquote:
ja.. billy the klit is goed!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb hem maar ik vind het een kut cd. CD 1 was gewoon ongekend goed maar cd 2 was al kut en deze is ook weer gewoon kut
Zo jammer dat ze niet zo goed meer zijn als CD1 het word tijd dat Billy the klit er 1 gaat mixen
Die maakt elk nummer eigen. Hier sample door een sample er door heen dat is ONGEKEND goed![]()
ik had je die link gegeven van een live set van billty the klit toch
Zaterdag zwarte pad LOS met een leuke line upquote:
Ik heb het deze week druk, maandag moet ik naar Spanjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zaterdag zwarte pad LOS met een leuke line up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |