wat is een koelie?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nu heb ik een liedje van Youssef en Kamal in me kop, bedanklt koelie
Hoi.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:34 schreef zainabber het volgende:
hoi
zózó..quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoi.!
Trouwens, ik probeer die OP te fixen en te updaten en nummering er bij te zetten in de TT... Is wel zo handig.. We zijn bij #30 ofzo1.
Jaaaquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
de surveillancefiets van piet van pa, is zojuist gepasseerd
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
de surveillancefiets van piet van pa, is zojuist gepasseerd
ik ook zoietsquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:41 schreef MASD het volgende:
het is trouwens veel te warm om te slapenvannacht tot 5 uur wakker gelegen en moest er om 7 weer uit
lief van hemquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd. De banden van de wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd. De velgen van de banden van de wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd. De spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd. De assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd.
Heeft SiemeN geschreven lief he![]()
das van een liedjequote:Op donderdag 7 juni 2007 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd. De banden van de wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd. De velgen van de banden van de wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd. De spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd. De assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd.
Heeft SiemeN geschreven lief he![]()
hahaha op de kersmis dies vetquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nu heb ik een liedje van Youssef en Kamal in me kop, bedanklt koelie
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
heb ik een keer op national geographic gezien
whehequote:Koala's zijn polygaam en paren normaal gesproken in de zomer, tussen oktober en februari. Het koalajong (de joey) wordt na vijf weken geboren, maar is dan nog kaal, blind en slechts zo'n 2 cm lang. De zes maanden daarop brengt het door in de naar achteren gerichte buidel van de moeder, waar het melk drinkt uit een van de twee tepels. In de zes maanden daarna eet het jong onder andere de uitwerpselen van de moeder, waar bacteriën in zitten die de vertering van eucalyptusbladeren verbeteren.
shitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:24 schreef zarGon het volgende:
Puickend, ik begin maandag.
Ik zal jullie missen van 7 tot 7.
je klasgenoten dan? die zullen ook vrij zijn, tochquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:00 schreef MASD het volgende:
je gaat er wel van zweten zegik heb mij nieet eens zitten inspannen, vakantie
het klote is dat mijn vrienden nu werken of op school zittenik heb dus geen ruk te doen in dit klotedorpje
maar dat zijn mensen van het niveau: "hihi, ik heb loituma op mijn telefoon zitten en die ga ik de hele dag afspelen"quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:03 schreef zainabber het volgende:
[..]
je klasgenoten dan? die zullen ook vrij zijn, toch?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:06 schreef MASD het volgende:
[..]
maar dat zijn mensen van het niveau: "hihi, ik heb loituma op mijn telefoon zitten en die ga ik de hele dag afspelen"en de rest werkt dus
en om nou de hele dag op fok te zittenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:07 schreef zainabber het volgende:
[..]aaahaha "!
!
hmm wat anders verzinnen dan..
daar kan ik dan wel weer blij van wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hiep hoi, morgen lekker 7 keer 30 minuten voetballen in deze hitte
Thanks liefiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:33 schreef enter het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe stage, goed je best doen![]()
Hoiquote:
Hmm, het begint nu donker te worden... Nog niets gehoord...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:43 schreef enter het volgende:
Heb jij al onweer in Delft?
onweer is chillquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmm, het begint nu donker te worden... Nog niets gehoord...
Ik ben weg nu, even paspoort ophalen1.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmm, het begint nu donker te worden... Nog niets gehoord...
Ik ben weg nu, even paspoort ophalen1.
Ik heb geen idee wat je gedaan hebt, maar er is nu onweer.quote:
counterstrikequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:20 schreef enter het volgende:
Ik wil gvd CS spelen maar maaar
Ja super! Ben echt vrolijk vandaagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:21 schreef enter het volgende:
[..]
Ik heb een barok douche-gordijn en een beeld![]()
Alles goed daar?
whehe ''hoi, mag ik mn muis terug?''quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:29 schreef enter het volgende:
[..]
Mijn ex heeft mijn muis nog , alleen met die muis kan ik gamen![]()
sala is gebanned! voor 2 dagenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:29 schreef enter het volgende:
Sala is d00d?
Hij mag hem wel hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:29 schreef zainabber het volgende:
[..]
whehe ''hoi, mag ik mn muis terug?''
![]()
Hoi zainabberquote:
quote:
Zijn remmen nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:32 schreef sugarJay het volgende:
[..]
doet jouw dynamo het wel met nat weer?![]()
Ja en ik heb nog een backup lampjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:32 schreef sugarJay het volgende:
[..]
doet jouw dynamo het wel met nat weer?![]()
Mijn banden zijn keihardquote:
Straks rij ik zo de sloot inquote:
dat is dan wel weer veilig!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja en ik heb nog een backup lampje![]()
Jaa toch lullig die boetesquote:
*aaitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:38 schreef zainabber het volgende:
wtf fckn flits + donder hier..
nu wordt ik toch een beetje bang
Alhoewel zoeen driewieler wel beter zou zijn voor mijquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alhoewel zoeen driewieler wel beter zou zijn voor mij![]()
Tis gelukkig 1 lange weg van de kroeg naar huis![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
onweer
ben ooit bijna geplet door een door de bliksem getroffen boom
ik vind t nu beetje eng wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
onweer
ben ooit bijna geplet door een door de bliksem getroffen boom
kruip onder de dekens, gordijnen dicht een kénkerharde muziek opzettenquote:
Tofquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:41 schreef sugarJay het volgende:
[..]
dank je! ik studeer dan ook al 8 jaar aan de uni..
.
neequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:43 schreef sugarJay het volgende:
[..]
als je binnen zit is er toch niks aan het handje?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kruip onder de dekens, gordijnen dicht een kénkerharde muziek opzetten
Je mag wel tegen mij aankruipen op de bankquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:45 schreef zainabber het volgende:
[..]ik ga tegen mn ouders aankruipen op de bank!
halt, stop, wacht even.
Nee.
hihi, lieve fietsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je mag wel tegen mij aankruipen op de bank![]()
quote:
Ik heb er zelfs 2.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik ben bangheb je je pp trouwens nou?
Oiquote:
je moet een ps2- fanboy zijn om te weten wie dit isquote:
oh ok.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je moet een ps2- fanboy zijn om te weten wie dit is
neeee!quote:
Jaloersquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niets geen, ik ga Fiets in de hens steken. Laaien zal die
.
Hoezo? Ik doe niets wat jij ook niet doet?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Ik zou maar stoppen met die avances jegens Zainab. Anders gaat er iets de sloot ingegooid worden.quote:
Niets ervan, je gaat tegen hem aankruipen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:57 schreef zainabber het volgende:
[..]
Hoezo? Ik doe niets wat jij ook niet doet?![]()
Ik hoop voor je dat je kan zwemmenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou maar stoppen met die avances jegens Zainab. Anders gaat er iets de sloot ingegooid worden.
[..]
Niets ervan, je gaat tegen hem aankruipen..
.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jullie blijven met jullie klauwen van Fiets af, ik meot nog meetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb boem-bagger nog niet gevraagd
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Dat maak jij ervan. Ik zei alleen dat het lief was van hem.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou maar stoppen met die avances jegens Zainab. Anders gaat er iets de sloot ingegooid worden.
[..]
Niets ervan, je gaat tegen hem aankruipen..
.
luie driewielerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik heb boem-bagger nog niet gevraagd![]()
Ik kan zelfs fietsen onder water.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je kan zwemmen![]()
Het enige wat ik doe met z'n ventiel is de lucht in z'n band eruit laten ontsnappenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Selim, jij wil aan Fiets zijn ventielgat komen en er lucht in blijven hihi
Ik moest niet aan je twijfelenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:01 schreef zainabber het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik zei alleen dat het lief was van hem.
Ik hoopte al dat je me beter kende dan datquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan zelfs fietsen onder water.
[..]
Het enige wat ik doe met z'n ventiel is de lucht in z'n band eruit laten ontsnappen.
[..]
Ik moest niet aan je twijfelen.
Ik vertrouw fiets niet. Jou wel, maar hem niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:06 schreef zainabber het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je me beter kende dan dat
het is een modje, en bovendien een Drenth, dat volk is neit te vertrouwenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vertrouw fiets niet. Jou wel, maar hem niet.
Maak je maar geen zorgenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een fiets is na de hond het meest betrouwbare wat er bestaatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen modquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het is een modje, en bovendien een Drenth, dat volk is neit te vertrouwen![]()
glapje
een kutmod dan?quote:
Neee een lieve modquote:
Juistemquote:
Slechtste grap ooit Deoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jij bent de ongelukkigste mod op Fok!
WNAT ALS JE WEGGAAT MOET JIJ JEZELF OP SLOT DOEN![]()
![]()
Trouwen ?quote:
stiekem moest je lachenquote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:37 schreef zainabber het volgende:
[..]
Je bent een superlieve fiets
maar dat kan ik niet, sorry![]()
nee don'tquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Nu zet ik mezelf op het spoor![]()
Surveillance-Trein?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Te laatquote:
splashquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Te laat![]()
Ik hoor de sneltrein al![]()
fiets, NEE!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Te laat![]()
Ik hoor de sneltrein al![]()
Fietsje, niet te ver gahaaan...quote:
Waar? ik kom toekijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
mag ik hem inkoppen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:56 schreef zainabber het volgende:
[..]
I'll just have hot choclate, thank you.
*mompelt iets over huidskleuren en het warme weer *quote:
jij bent gewoon niet emo genoegquote:
Kloptquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij bent gewoon niet emo genoeg
je dynamo is zekers ook volautomatischquote:
ook een electrische tbandenborstel?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je dynamo is zekers ook volautomatisch. watje!
echte mannen poetsen met staalborstelsquote:
geen tijd voor, die kutpostbode flikkerde er weer eens een ongeaddreseerd slotje opquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:09 schreef MASD het volgende:
hey deoje geeft mij niet eens props in je UI patstopic
Drent, dus ik ben allochtoonquote:
coolquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:24 schreef MASD het volgende:
[..]
wel hier geboren, maar verder 100 % spaans
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:29 schreef MASD het volgende:
[..]
moet je alleen niet meer dan één van eten anders word je ziek
vrl n nrgnsquote:
?quote:
je bent een geniequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:41 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik zie het ja, wel leuk om dat te zien
ofzo?
quote:
whehehquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zainab is cool, mooi, lief
en dat alles voor de spreekwoordleijke prijs van 1!
dat sucktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg, moet samenvatting schrijven... maar kan me niet meer heugen dat ik zo veel heb geschreven
dingen die te maken hebben met schepen.. en met de regels op het waterquote:
Je kunt vertellen hoe het niet moet, door bijvoorbeeld Titanic erbij te betrekken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:55 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
dingen die te maken hebben met schepen.. en met de regels op het water
haha zou kunnen.. maar denkt niet dat het werktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt vertellen hoe het niet moet, door bijvoorbeeld Titanic erbij te betrekken.
komma,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:35 schreef MASD het volgende:
punt.
je moederquote:
jij bent de lul 21 Juni hihiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
sterf
Gaat heen en vermenigvuldig uzelf vooral nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:39 schreef zarGon het volgende:
Gaat met z'n alleen knocken op heavens door.
Bagger uit PUBquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:18 schreef eRrrrJeee het volgende:
whiiiiiiii ze pesten me ;o
;oquote:
En de topics geslotenquote:
kom op zegquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
;o
toen ik hier actief werd... werd ik alleen in pub geaccepteerd
En dat terwijl je mij zo ongeveer in je FoBo hebtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
;o
toen ik hier actief werd... werd ik alleen in pub geaccepteerd
Keequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zit even de breedte te zoeken, wat maximaal kan... Even de OP aan het fixen.
bij bartquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Bij wie was je eik op bezoek?
;oquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:38 schreef MASD het volgende:
[..]
kom op zegje bent 4 jaar ouder dan mij, dan gaat je eigenwaarde wel zwaar omlaag als je in PUB post
Ik ben nog even bezig met een linkerstuk, welke deel 1 bedoel jequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:57 schreef MASD het volgende:
deel een zit nog niet goed in de opverder mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |