oh ok.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je moet een ps2- fanboy zijn om te weten wie dit is
neeee!quote:
Jaloersquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niets geen, ik ga Fiets in de hens steken. Laaien zal die
.
Hoezo? Ik doe niets wat jij ook niet doet?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Ik zou maar stoppen met die avances jegens Zainab. Anders gaat er iets de sloot ingegooid worden.quote:
Niets ervan, je gaat tegen hem aankruipen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:57 schreef zainabber het volgende:
[..]
Hoezo? Ik doe niets wat jij ook niet doet?![]()
Ik hoop voor je dat je kan zwemmenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou maar stoppen met die avances jegens Zainab. Anders gaat er iets de sloot ingegooid worden.
[..]
Niets ervan, je gaat tegen hem aankruipen..
.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jullie blijven met jullie klauwen van Fiets af, ik meot nog meetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb boem-bagger nog niet gevraagd
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Dat maak jij ervan. Ik zei alleen dat het lief was van hem.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou maar stoppen met die avances jegens Zainab. Anders gaat er iets de sloot ingegooid worden.
[..]
Niets ervan, je gaat tegen hem aankruipen..
.
luie driewielerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik heb boem-bagger nog niet gevraagd![]()
Ik kan zelfs fietsen onder water.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je kan zwemmen![]()
Het enige wat ik doe met z'n ventiel is de lucht in z'n band eruit laten ontsnappenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Selim, jij wil aan Fiets zijn ventielgat komen en er lucht in blijven hihi
Ik moest niet aan je twijfelenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:01 schreef zainabber het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik zei alleen dat het lief was van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |