wat is een koelie?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nu heb ik een liedje van Youssef en Kamal in me kop, bedanklt koelie
Hoi.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:34 schreef zainabber het volgende:
hoi
zózó..quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoi.!
Trouwens, ik probeer die OP te fixen en te updaten en nummering er bij te zetten in de TT... Is wel zo handig.. We zijn bij #30 ofzo1.
Jaaaquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
de surveillancefiets van piet van pa, is zojuist gepasseerd
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
de surveillancefiets van piet van pa, is zojuist gepasseerd
ik ook zoietsquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:41 schreef MASD het volgende:
het is trouwens veel te warm om te slapenvannacht tot 5 uur wakker gelegen en moest er om 7 weer uit
lief van hemquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd. De banden van de wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd. De velgen van de banden van de wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd. De spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd. De assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd.
Heeft SiemeN geschreven lief he![]()
das van een liedjequote:Op donderdag 7 juni 2007 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd. De banden van de wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd. De velgen van de banden van de wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd. De spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd. De assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van surveillance-fiets zijn zojuist gepasseerd.
Heeft SiemeN geschreven lief he![]()
hahaha op de kersmis dies vetquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nu heb ik een liedje van Youssef en Kamal in me kop, bedanklt koelie
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
heb ik een keer op national geographic gezien
whehequote:Koala's zijn polygaam en paren normaal gesproken in de zomer, tussen oktober en februari. Het koalajong (de joey) wordt na vijf weken geboren, maar is dan nog kaal, blind en slechts zo'n 2 cm lang. De zes maanden daarop brengt het door in de naar achteren gerichte buidel van de moeder, waar het melk drinkt uit een van de twee tepels. In de zes maanden daarna eet het jong onder andere de uitwerpselen van de moeder, waar bacteriën in zitten die de vertering van eucalyptusbladeren verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |