Kan iemand haar ook meppen ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
Het lukt Amanda nog steeds niet om iets te zeggen......
Dat klopt, maar Nitch is bezig begreep ik.quote:
Frasier de stalker?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:22 schreef mootie het volgende:
Iemand tikte: He Disana ^_^
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:23 schreef lorence1 het volgende:
eehm redactie mogen wij het meeleesschermpje met tekst in de beeld en niet alleen de poppetjes, anders is het niet zo interessant om mee te kijken![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:24 schreef SiRojK het volgende:
Ik lees ; ... willen je haar er afknippen, niet treuren, ziet er toch niet uit...
Goed gezienquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
Disana, Liess en BSOL zijn er zo te zien.
Pics pleasequote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:29 schreef kleinzusje het volgende:
REdactie, kunnen jullie 1 streams direct op SL zetten ?
Terwijl hij normaal toch overkomt als een jochie van dertien van 1,50. Het zal wat vertekenenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
Wel debiel, die ava van Huub lijkt op een mannetje van 12 van 1 meter lang.
Deminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnsssssssssssssssquote:
Daar kunnen we hem nog jaren mee pestenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:35 schreef kleinzusje het volgende:
Jammer dat Gert er niet is, die wilde Amanda gaan beffen
top !!! Jij bent die meid in dat gele hempje he ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OK, hier het eerste plaatje. Je ziet mij midden in het plaatje op de rug en die kleine voor me in het bruine jasje is Huub
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Gecodeerde informatie over scheurtjes in haarborstels.
Ja, dat ben ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
top !!! Jij bent die meid in dat gele hempje he ?
Ben jij als vrouw?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OK, hier het eerste plaatje. Je ziet mij midden in het plaatje op de rug en die kleine voor me in het bruine jasje is Huub
[afbeelding]
Ik heet: 'Waarom is een computer van 15 maanden oud godverdomme niet competible voor SL'.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:40 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe heten jullie allemaal op second life dan?? Liess had ik door haha maar de rest??
Ja, dat is maanden geleden per ongeluk zo ontstaan. Inmiddels heb ik een kloon-accoun t erbij als man.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar kunnen we hem nog jaren mee pesten
Bedankt voor de tip...quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:36 schreef MbubblesM het volgende:
De echte livestreams kunnen geheel gevolgd worden via http://www.tien.tv/web/show/id=579907
daar kun je ook de chats meevolgen
het was een goede verkoper.... hij zei 15 jaar en je verstond 15 maandenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heet: 'Waarom is een computer van 15 maanden oud godverdomme niet competible voor SL'.
Om op haar niveau te blijvenquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:43 schreef Meganog het volgende:
Ik vind het weinig realistisch. Er staan 2 mannen bij Amanda en ze heeft al haar kleren nog aan.
hetzelfde ongeveerquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:44 schreef FdW het volgende:
Is dit nog spannender dan poker, tarot, beleggen enz. ?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:36 schreef MbubblesM het volgende:
De echte livestreams kunnen geheel gevolgd worden via http://www.tien.tv/web/show/id=579907
daar kun je ook de chats meevolgen
zonder streams is het spannenderquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:44 schreef FdW het volgende:
Is dit nog spannender dan poker, tarot, beleggen enz. ?
Schuilt er een kleine Natrasha in je?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ook maar even naar Amanda gelopen
[afbeelding]
Het is niet eerlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:51 schreef Ning het volgende:
Wat is Eric smerig bezig tegen Lieke
Eric is echt fucking kansloos.. Wat een enorme loser zeg!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:51 schreef Ning het volgende:
Wat is Eric smerig bezig tegen Lieke
Dat hoor je tochquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:53 schreef CocaColaLight het volgende:
heeft Lieke nou wel of niet met die lijnzaadolie in het eten gemikt?
nee, heeft ze niet gedaan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:53 schreef CocaColaLight het volgende:
moet je je driver even updaten peter. Had ik ook. die van mij is ook zo oud. gekocht in april 2006quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heet: 'Waarom is een computer van 15 maanden oud godverdomme niet competible voor SL'.
Ja, ìk krijg een opmerking over de videocard.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:55 schreef itsme het volgende:
[..]
moet je je driver even updaten peter. Had ik ook. die van mij is ook zo oud. gekocht in april 2006
Juist niet.. Het enige dat hij doet is mensen knalhard laten vallen (Lieke), en zich een beetje in werken bij de anderen door kansloos konten te kussenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Eric handhaaft zich goed, ondanks het walgelijke verraad van die smerige Huub.
Peter, nu niet voor Eric worden hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Eric handhaaft zich goed, ondanks het walgelijke verraad van die smerige Huub.
Voor geen meterquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:58 schreef basicsaint het volgende:
Nog anderhalf uur.
Ik denk dat ze Lieke wel op de kast krijgen.
Ik seg ik hou dervan.
Wat moet hij anders?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:57 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Juist niet.. Het enige dat hij doet is mensen knalhard laten vallen (Lieke), en zich een beetje in werken bij de anderen door kansloos konten te kussen
Ik ben er net. Ik wed dat dat Bright was!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:22 schreef mootie het volgende:
Iemand tikte: He Disana ^_^
Wat voor kaart heb je? Ik heb een x1950pro, trekt het allemaal met gemakquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ìk krijg een opmerking over de videocard.
Ik moet er ff achterkomen hoe en wat, enzo.
NEE!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:53 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik heb een card die de streams wel trekt, maar SL niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:59 schreef CoT het volgende:
[..]
Wat voor kaart heb je? Ik heb een x1950pro, trekt het allemaal met gemak
Waar kun je dat zien in je PC ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:59 schreef CoT het volgende:
[..]
Wat voor kaart heb je? Ik heb een x1950pro, trekt het allemaal met gemak
PIC ajbquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben er net. Ik wed dat dat Bright was!
Kijk even welke videokaart je hebt . ga dan naar hun site en zoek de laatste drivers update.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ìk krijg een opmerking over de videocard.
Ik moet er ff achterkomen hoe en wat, enzo.
Als er mensen treurig zijn zijn dat Erik,Natasia,Brian en Amandaquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat moet hij anders?
En het is nu 4 tegen 3, met een Huub die met de dag treurige wordt.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef Villalux het volgende:
en daar hebben we de echte Mitch de midget
Ze heeft 1 verhaal houd zich daaraan en heeft gewoon gelijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef noucky het volgende:
Wat Lult Lieke zich weer vast, ze zit vol met leugens.
deze computer met rechtermuis knop aankliken en dan eigenschappen-hardware-apparaatbeheer. staat bij mij onder beeldschermadaptersquote:
Dan heb je wel een oude kaart iddquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb een card die de streams wel trekt, maar SL niet.![]()
4 tegen 1 en ze blijft overeind.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef noucky het volgende:
Wat Lult Lieke zich weer vast, ze zit vol met leugens.
En hup weer personeel aan de kant van bean.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef pullup het volgende:
Zit die stomme Mitch nu mee te kletsen
TOP die Lieke!!quote:
Als ze maar voor Ban zijn, dan mag het. al maandenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:03 schreef Marelle het volgende:
Sinds wanneer mag het personeel Mitch, zich ook met het spel bemoeien???????
Het is toch belachelijk!!!!!!!!!![]()
![]()
Het gaat er niet om wie tegen wie, het gaat er om wie er liegt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef rooie3 het volgende:
Wat een vuile lui zeg.
Nu 4 tegen een.
Mitch gaat ook mee doen.
Dacht dat Natasia altijd hield van een op een.
Ze halen met zijn 4en nog geen 20 procent van de populariteitspoll, maar ze hebben 100% van het personeel achter zich staan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En hup weer personeel aan de kant van bean.
Gadsie het houd niet op.
Kuch *domheid* kuchquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze halen met zijn 4en nog geen 20 procent van de populariteitspoll, maar ze hebben 100% van het personeel achter zich staan.
Tilly niet en Judith ook niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze halen met zijn 4en nog geen 20 procent van de populariteitspoll, maar ze hebben 100% van het personeel achter zich staan.
Ik vind het gewoon schandalig dat de redactie niet ingrijpt, en Eric durft plotseling van alles, de grootste mond?? Misselijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Als ze maar voor Ban zijn, dan mag het. al maanden![]()
Nog zo één...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:04 schreef noucky het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie tegen wie, het gaat er om wie er liegt.
Lieke heeft al zoveel gelogen en spreekt haarzelf steeds tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |