Het is niet eerlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:51 schreef Ning het volgende:
Wat is Eric smerig bezig tegen Lieke
Eric is echt fucking kansloos.. Wat een enorme loser zeg!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:51 schreef Ning het volgende:
Wat is Eric smerig bezig tegen Lieke
Dat hoor je tochquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:53 schreef CocaColaLight het volgende:
heeft Lieke nou wel of niet met die lijnzaadolie in het eten gemikt?
nee, heeft ze niet gedaan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:53 schreef CocaColaLight het volgende:
heeft Lieke nou wel of niet met die lijnzaadolie in het eten gemikt?
moet je je driver even updaten peter. Had ik ook. die van mij is ook zo oud. gekocht in april 2006quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heet: 'Waarom is een computer van 15 maanden oud godverdomme niet competible voor SL'.
Ja, ìk krijg een opmerking over de videocard.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:55 schreef itsme het volgende:
[..]
moet je je driver even updaten peter. Had ik ook. die van mij is ook zo oud. gekocht in april 2006
Juist niet.. Het enige dat hij doet is mensen knalhard laten vallen (Lieke), en zich een beetje in werken bij de anderen door kansloos konten te kussenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Eric handhaaft zich goed, ondanks het walgelijke verraad van die smerige Huub.
Peter, nu niet voor Eric worden hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Eric handhaaft zich goed, ondanks het walgelijke verraad van die smerige Huub.
Voor geen meterquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:58 schreef basicsaint het volgende:
Nog anderhalf uur.
Ik denk dat ze Lieke wel op de kast krijgen.
Ik seg ik hou dervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |