Dan gaan ze toch in een van hun hotels zitten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:38 schreef mrPanerai het volgende:
Dus nu wordt heel de familie Hilton gestraft...want 40 dagen met Paris in hetzelfde huis...
doe eens normaal joh.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:40 schreef magnifor het volgende:
Was te verwachten eigenlijk. Pappie heeft vast rond gebeld en de portemenee flink open getrokken.
is dit het centrale bash topic ofzeau?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:02 schreef Frederiqueske het volgende:
die Nicky is nog ERGER dan die paris.... beiden![]()
![]()
jij bent zo'n eentje die denkt ooit wat te krijgen met paris...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
is dit het centrale bash topic ofzeau?![]()
ik wil graag op een respectvolle manier een discussie voeren.
misschien dat je lekker naar PUB kan gaan, daar zitten de kleuters namelijk.![]()
nee, ik vind dat het daar in dit topic niet om gaat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:04 schreef oor het volgende:
[..]
jij bent zo'n eentje die denkt ooit wat te krijgen met paris...paris hilton fan.
en dan heb jij het over een respectvolle discussie hebben???quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
is dit het centrale bash topic ofzeau?![]()
ik wil graag op een respectvolle manier een discussie voeren.
misschien dat je lekker naar PUB kan gaan, daar zitten de kleuters namelijk.![]()
ze had nu toch een konijn. die hond is allang geumpt dacht ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:07 schreef Skaai het volgende:
Zou ze een mini enkelband laten maken voor d'r chihuahua?
Dan zijn ze weer matchend.
Ik zou gewoon een feestje thuis gevenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind een omtrek van 1 km toch wel veel hoor.![]()
Nou en??quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb sterk het gevoel dat dit een gevalletje klassenjustitie is.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
Sorry lafores, maar dit soort discussies ga ik niet met je aan.
uhu, volgende keer weer dronken achter het stuur, rijd een kind morsdood. nee hoor maakt niet uit, want het heeft geld en is beroemd. beetje rare kronkel niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou en??![]()
Deze dame moet gewoon vrij zijn en niet in een gevangenis, das geen goede omgeving voor haar.
![]()
De beeldschone Paris is beter af met een taakstraf en een paar boze woorden dan weet ik zeker dat ze het nooit weer doetquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhu, volgende keer weer dronken achter het stuur, rijd een kind morsdood. nee hoor maakt niet uit, want het heeft geld en is beroemd. beetje rare kronkel niet?
Dat mens heeft er niets van geleerd.
blijf jij maar lekker op je roze wolk zitten masturberen op haar foto'squote:Op donderdag 7 juni 2007 20:33 schreef laforest het volgende:
[..]
De beeldschone Paris is beter af met een taakstraf en een paar boze woorden dan weet ik zeker dat ze het nooit weer doet![]()
Dat zou wel heel respectloos zijn als ik dat zou doen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
blijf jij maar lekker op je roze wolk zitten masturberen op haar foto's![]()
Precies...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:12 schreef Michellee het volgende:
Ze had het zwaar in de gevangenis, pfffffffff zoals al die andere gevangenen...
Huisarrest in Huize Hilton lijkt mij nu niet echt een straf
Die uitspraak moet wel heel bont geweest zijn aangezien hij nu verwijderd is...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:04 schreef Demon_Hunter het volgende:
Het is maar wat net wat je bont vindt, maar static was het er blijkbaar niet mee eens.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:48 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Die uitspraak moet wel heel bont geweest zijn aangezien hij nu verwijderd is...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:31 schreef _Arual_ het volgende:
Ik weet niet in wat voor huis ze de komende maand door moet brengen, maar ik heb zo mijn vermoedens. Voor mij zou het vakantie zijn.
Wat een soapquote:AMSTERDAM - Paris Hilton kan mogelijk maar kort van haar herwonnen vrijheid genieten. De 26-jarige hotelerfgename moet zich vrijdag melden bij de rechter die haar onlangs een celstraf van 45 dagen oplegde voor het rijden zonder geldig rijbewijs.
Donderdag werd de blondine na slechts drie volle dagen cel door de politie naar huis gestuurd met een elektronische enkelband om. Haar straf werd om 'medische redenen' omgezet in huisarrest.
Dat besluit werd genomen op advies van artsen, die het niet langer verantwoord zouden vinden om Paris in de cel te laten.
Riante villa
Justitie moest het nieuws via de pers vernemen. De openbaar aanklager eiste donderdagavond direct dat Paris haar straf uitzit op de overeengekomen manier en niet in haar riante villa in de heuvels van Hollywood.
Bovendien wil het openbaar ministerie dat de politie wordt aangeklaagd wegens minachting van de rechtbank. Kort daarop besloot de rechter dat Paris zich vrijdagochtend bij hem moet melden.
Ongelukkig
De rechter liet weten ongelukkig te zijn met de beslissing van de politie om de socialite onder huisarrest te plaatsen. Hij had bij zijn uitspraak expliciet gezegd dat Hilton haar straf niet thuis mocht uitzitten.
Opgelucht
Paris is daarentegen opgelucht. Ze liet via haar advocaat weten de politie en het personeel van de gevangenis dankbaar te zijn voor haar behandeling. "Ik heb veel geleerd van deze beproeving en ik hoop dat anderen van mijn fouten hebben geleerd", zegt ze in een verklaring.
Toen het nieuws van haar vrijlating bekend werd, cirkelden helikopters die normaal verkeersinformatie doorgeven de hele dag boven het paleisje van Paris. Het feestbeest liet zich niet zien, maar verslaggevers zagen dat er een doos met cakejes werd bezorgd. Ook de ouders van de blondine kwamen op bezoek.
Hilton kreeg aanvankelijk 45 dagen celstraf opgelegd wegens het rijden zonder rijbewijs. Vanwege goed gedrag werd deze straf later teruggebracht tot 23 dagen. Nu haar straf is omgezet in huisarrest moet ze toch haar volledige straf uitzitten.
Bullshit, easy talkingquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:36 schreef Cyan het volgende:
Volgens mij was het 1 grote mediastunt want straks wil iedere tvzender en talkshow van haar weten wat ze allemaal heeft meegemaakt in die paar dagen.
Zit opzich wel wat in.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:23 schreef petersss het volgende:
Die meid verdient een grote schop onder haar kont van haar vader/moeder en een fikse taakstraf maar toch geen celstraf tussen de verkrachters/moordenaars.
Ze gaat toch niet expres dronken achter het stuur zitten, zonder rijbewijs, om meer mediaaandacht te krijgen.quote:
quote:"Ik heb veel geleerd van deze beproeving
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel de heisa en de ophef die gemaakt wordt over haar celstraf. Ze ging een boek schrijven over haar ervaringen? Het zal wel een boekenweekgeschenk worden van 10 pagina's.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:51 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze gaat toch niet expres dronken achter het stuur zitten, zonder rijbewijs, om meer mediaaandacht te krijgen.
Die krijgt ze namelijk al genoeg.
Nou met haar weet je maar nooit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:51 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze gaat toch niet expres dronken achter het stuur zitten, zonder rijbewijs, om meer mediaaandacht te krijgen.
Die krijgt ze namelijk al genoeg.
Ik zou ook een boek schrijven als ik haar was, lekker geld verdienen toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel de heisa en de ophef die gemaakt wordt over haar celstraf. Ze ging een boek schrijven over haar ervaringen? Het zal wel een boekenweekgeschenk worden van 10 pagina's.![]()
Anders lees je de topic ff beter doorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:38 schreef berney het volgende:
Ze moet er misschien weer in.
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_de_bak_.html?p=2,1
Ze heeft zat geld dus daar hoeft ze het niet voor te doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:07 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik zou ook een boek schrijven als ik haar was, lekker geld verdienen toch?
Sorry hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Anders lees je de topic ff beter door![]()
quote:Top Ten Things Paris Heard in Prison
According to Jay Leno…
10. “No, we don’t have a room service menu”
9. “Versace doesn’t make an orange prison jumpsuit”
8. “Say ‘That’s hot’ one more time and I’ll smother you with a pillow”
7. “Governor Schwarzenegger called, but no one could understand a thing he said”
6. “I assume you’re accustomed to people watching you shower”
5. “No […]
quote:"Paris Hilton is going to jail. It sounds like the plot to a late-night Cinemax sex movie, but it isn't."
-- Jimmy Kimmel, "Jimmy Kimmel Live"
"Paris Hilton got 45 days in jail. A lot of people were upset about this. They were hoping for the death penalty."
-- Jay Leno, "The Tonight Show With Jay Leno"
"She claims her publicist told her she was allowed to drive to work. Which would be great if she had a job."
-- Leno
"A judge in Los Angeles has sentenced Paris Hilton to 45 days in jail for violating her probation, but Paris is trying to get out of it. Legal experts say that if Paris Hilton wants to avoid going to jail in Los Angeles, she'll have to murder someone."
-- Conan O'Brien, "Late Night With Conan O'Brien"
Finally, our good friend David Letterman of "The Late Show With David Letterman" came up with this list of the "Top Ten Ways Paris Hilton Is Preparing for Jail":
10. Asking Martha Stewart for "shower fight" tips.
9. Meeting with Revlon to market signature delousing spray.
8. Looking up recipe for making Cosmopolitans in the toilet.
7. Attending Tampa Bay Devil Rays games to get used to solitary.
6. Seeking permission to videotape her conjugals.
5. No No. 5 -- writer too upset by verdict to write a joke.
4. Seeing what Prada has in orange jumpsuits.
3. I dunno -- getting drunk and acting like a tramp? Seriously, young people -- keep it clean.
2. Telling herself, "Heck, 45 days? That's not even a month."
1. Giving guards list of how she likes to be searched.
Dit gaat over een moordzaakquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Live meekijken bij de rechtszaak : http://foxnews-foxstream2.wm.llnwd.net/foxnews_foxstream2
bronquote:Hilton Ordered Back to Jail!
Paris Hilton was just ordered back to jail in Lynwood.
Hilton left the courtoom in tears, screaming, "Mom, Mom, Mom."
One witness described the scene as being "physically dragged" out of the courtroom by a female deputy.
Hilton Ordered Back to Jail!
Ik lach me rot.quote:
quote:Judge Michael Sauer said that before Paris was released, he was contacted by the Sheriff and told they would file a motion to place Paris under house arrest. The judge said the motion was never filed, and added, "There's no way I would have approved it even if I got the motion."
The prosecutor, Dan Jeffries, who is also pissed at the Sheriff, accused the Sheriff of "assuming all three roles of the criminal justice system," claiming "Sheriff Lee Baca is interpreting the law all by himself."
zielig dat ze nu toch haar straf in de gevangenis moet uitzitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:37 schreef Toeps het volgende:
Ik vind het echt zielig voor die meid. Iedereen heeft het er maar over dat ze geen special treatment moet krijgen, maar dit ís toch juist een special treatment? Maar dan de andere kant op zeg maar.
Zielig omdat heel de wereld haar mee"straft". En omdat mensen duidelijk een statement maken hier, door haar zo erg te straffen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:45 schreef Caesu het volgende:
[..]
zielig dat ze nu toch haar straf in de gevangenis moet uitzitten.
of zielig omdat er eventjes tussen rechtzaal en gevangenis allerlei camera's op haar gericht staan.
()
Het is vreselijk jahquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zielig omdat heel de wereld haar mee"straft". En omdat mensen duidelijk een statement maken hier, door haar zo erg te straffen.
Hoezo zo erg? Ze moet gewoon een straf uitzitten, bekend of niet. Vervelend dat ze zo bekend is en het uitgebreid in de pers komt, maar ze loopt niet te janken wanneer ze een cd moet promoten en ze dan overal in de bladen staat. Geven en nemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zielig omdat heel de wereld haar mee"straft". En omdat mensen duidelijk een statement maken hier, door haar zo erg te straffen.
quote:
quote:Paris Hilton has been ordered back to jail by Judge Sauer to serve the entirety of her 45-day sentence, prompting Paris to reportedly scream "IT'S NOT RIGHT!" and start crying for her mother.
Verrek. Normaal haat ik mensen die imageshack posten maar nu doe ik het zelfquote:
quote:
Doe dan is edditen !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Verrek. Normaal haat ik mensen die imageshack posten maar nu doe ik het zelf![]()
hej vuile stinksnol... kom op msn.... en wou je nog wat eten gaan halen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:38 schreef Leshy het volgende:
Flikker toch op.
Eerst heeft ze dronken rondgereden: dat is niet naief, dat is belachelijk stom. Toen is haar rijbewijs ingetrokken, en is ze meerdere malen gepakt terwijl ze rondreed nadat haar rijbewijs is ingetrokken. Opnieuw, dat is geen naiviteit, dat is gewoon belachelijk stom.
Ze heeft haar celstraf volledig verdiend, en dankzij haar idiote aandachttrekkende gedrag kan ik niet de minste hoeveelheid medelijden opbrengen voor haar, alleen omdat ze voor een fucking maandje haar jetset-leventje moet opgeven.
Amen to thatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:38 schreef Leshy het volgende:
Flikker toch op.
Eerst heeft ze dronken rondgereden: dat is niet naief, dat is belachelijk stom. Toen is haar rijbewijs ingetrokken, en is ze meerdere malen gepakt terwijl ze rondreed nadat haar rijbewijs is ingetrokken. Opnieuw, dat is geen naiviteit, dat is gewoon belachelijk stom.
Ze heeft haar celstraf volledig verdiend, en dankzij haar idiote aandachttrekkende gedrag kan ik niet de minste hoeveelheid medelijden opbrengen voor haar, alleen omdat ze voor een fucking maandje haar jetset-leventje moet opgeven.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:03 schreef Hare het volgende:
Vind het echt niet kunnen hoor.
Tuurlijk behoort ze net als alle anderen haar straf uit te zitten, maar op deze manier is wel heel erg.
Wat je ook van haar vind, in haar naiviteit de veronderstelling dat ze alles kan maken omdat ze poen heeft
Neen. In de VS kun je voor iedere 4 dagen goed gedrag, 1 dag in mindering krijgen. Dat geldt ook voor Paris.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:03 schreef Vivi het volgende:
En ze moet nu dus de volle 45 dagen uitzitten.
Rijden onder invloed van (fors) teveel alcohol, leidt in veel gevallen tot hoge geldboetes, ontzegging van de rijbevoegdheid en in ernstige gevallen zelfs tot taak-of gevangenisstraffen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:05 schreef SmeerCaas het volgende:
Iemand enig idee wat je in Nederland voor straf zou krijgen van de rechter in hetzelfde geval? Ga je dan ook de bak in?
Lekker overdreven. Alsof de ze doodstraf heeft gehad.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:47 schreef Vivi het volgende:
Haar moeder, Kathy, stortte zich, eveneens luidkeels huilend, in de armen van haar man Rick.
Laat haar leven
Fans van Hilton die zich voor de rechtbank hadden verzameld leken verslagen door de uitspraak. 'Nee! Nee! Nee!', schreeuwde een van hen toen hij het nieuws hoorde. Hij hield een bord vast met aan de ene kant de tekst: 'Laat haar leven' en aan de andere kant 'Bevrijd Paris'.
Een geldstraf zou in haar geval nutteloos zijn geweest en huisarrest met een electronische enkelband evenmin. Haar 23 uur per dag opsluiten is psychisch zwaar maar wat steekt ze daar van op? Beter zou het zijn geweest om haar echt te laten werken. Maar dan zeker niet op [i]Simple Life[/i] manier. Een flinke taakstraf zonder camera's en uiteraard ook zonder een simplistisch gastgezin met een paar horny boerenzonen en met barbies spelende dochters.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:59 schreef sanni het volgende:
Geweldig dat ze weer de cel ingaat. Bedoel zij is de jetslet prinses die altijd denkt dat de wereld om haar draait en ze is nooit volwassen geworden vanwege het beschermde leventje wat haar ouders - vooral de moeder - haar bijbrachten. Die kennis van realiteitszin kon je goed zien in de eerste serie van The Simple Life. Trouwens de gevangenis waarin ze zit is niet zo eentje die we vd de Amerikaanse films kennen. Tis een echt veredeld oude van dagen pension met ontspanningsruimten, eetzaal e.d.
Dat mens is trouwens ook actrice en faked alles bij elkaar m.b.t haar trauma. Hulde voor de rechter die haar terugstuurde.
quote:
Bwehehehe!quote:
+ een celstraf. Wat denkt ze wel!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:11 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Een geldstraf zou in haar geval nutteloos zijn geweest en huisarrest met een electronische enkelband evenmin. Haar 23 uur per dag opsluiten is psychisch zwaar maar wat steekt ze daar van op? Beter zou het zijn geweest om haar echt te laten werken. Maar dan zeker niet op [i]Simple Life[/i] manier. Een flinke taakstraf zonder camera's en uiteraard ook zonder een simplistisch gastgezin met een paar horny boerenzonen en met barbies spelende dochters.
Nee, ik bedoel een echte taakstraf met een fulltime werkweek voor een maand of 2. Niks uitslapen maar 's morgens om 8 uur beginnen tot 's avonds. En dan huisarrest. Dus niks 's avonds nog op stap. Dat zou goed geweest zijn voor haar. Iedereen zou daar beter van worden, lijkt me.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:03 schreef Hare het volgende:
Vind het echt niet kunnen hoor.
Tuurlijk behoort ze net als alle anderen haar straf uit te zitten, maar op deze manier is wel heel erg.
Wat je ook van haar vind, in haar naiviteit heeft ze een hele stomme fout gemaakt (ok: meerdere) en daar moet ze voor boeten.
Als ik iets stoms zou hebben gedaan, zonder echte opzet, en ik moet daarvoor zitten zal ik het daar heel moeilijk mee hebben. Ik zou echt bijna kapot gaan volgens mij. Paris net zo.
Voor haar is het dan natuurlijk geweldig om naar huis te mogen, na alles wat ze heeft meegemaakt en waar ze nog allemaal tegenop zat te kijken.
Dat ze nu dan toch terug moet is wel heel wreed. Ze hadden haar gewoon 23 dagen moeten laten zitten, dan hadden ze het haar niet moeilijker gemaakt dan het was. Nu maken ze het allemaal veel moeilijk voor Paris en heb ik echt met haar te doen (terwijl ik dus geen medelijden met haar had toen ze eerst de gevangenis in moest).
Een echte claustrofoob is ook claustrofobisch in een (té kleine) auto. hahahahquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:56 schreef rashudo het volgende:
Als ze zo claustrofobisch is, is het misschien slim om er voor te zorgen dat je niet in de gevangenis terecht komt. Ik heb namelijk gehoord dat cellen vaak niet zo groot zijn. Daarom vind Paris het waarschijnlijk niet zo fijn!
Dat is ze ook maar ze weet ook niet beter. Het is een jonge vrouw die vanaf haar wieg een heel idioot leven leidt. Ik kan me niet veel voorstellen hoe het is om haar leven te leiden maar nog wel net zoveel om dit voor haar heel wreed te vinden. En dan heb ik het natuurlijk niet over de straf, want daar sta ik uiteraard wel achter.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:08 schreef Vivi het volgende:
Idd, ze had respect kunnen winnen door gewoon die 23 dagen uit te zitten en niet zo'n achterlijk drama te maken.
Oke, het is niet leuk, maar 23 dagen is echt niet het einde van de wereld. zeker niet in een afgeschermde cel. Ze stelt zich echter aan als het verwende kutkind dat ze ook echt is ipv te laten zien dat ze toch nog wel wat spreekwoordelijke ballen heeft
Zo, die heeft ook maar 1 blik die ze altijd opzet voor foto's.quote:
Ik had niet anders verwacht ook. Ik had het voor haar wel gehoopt. Maar goed, wie weet leert ze er achteraf toch nog wat van.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:08 schreef Vivi het volgende:
Idd, ze had respect kunnen winnen door gewoon die 23 dagen uit te zitten en niet zo'n achterlijk drama te maken.
Oke, het is niet leuk, maar 23 dagen is echt niet het einde van de wereld. zeker niet in een afgeschermde cel. Ze stelt zich echter aan als het verwende kutkind dat ze ook echt is ipv te laten zien dat ze toch nog wel wat spreekwoordelijke ballen heeft
Dit is sarcastisch bedoeld neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:24 schreef Redux het volgende:
Bespottelijk dat ze weer de gevangenis in moet. Jullie kennen haar allemaal niet, ze heeft dit niet verdient!
Kom op, ze is echt oud genoeg om te weten dat het leventje wat zij leidt niet normaal is hoor, en ook oud genoeg om zich te realiseren dat je niet alles kan afkopen met pappie's centjes, waar ze dus blijkbaar vanuit ging...en nu blijkt madam een keertje niet haar zin te krijgen..drama!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is ze ook maar ze weet ook niet beter. Het is een jonge vrouw die vanaf haar wieg een heel idioot leven leidt. Ik kan me niet veel voorstellen hoe het is om haar leven te leiden maar nog wel net zoveel om dit voor haar heel wreed te vinden. En dan heb ik het natuurlijk niet over de straf, want daar sta ik uiteraard wel achter.
The so called jetset is dan cliche maar dat zijn de reacties van het zo genoemde 'klootjesvolk' ook..
Volwassen zijn heeft niets met leeftijd te maken, Vivi.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kom op, ze is echt oud genoeg om te weten dat het leventje wat zij leidt niet normaal is hoor, en ook oud genoeg om zich te realiseren dat je niet alles kan afkopen met pappie's centjes, waar ze dus blijkbaar vanuit ging...en nu blijkt madam een keertje niet haar zin te krijgen..drama!
Maar dit is wel precies het voorbeeld wat Stali bedoelt. Je doet iets omdat je niet anders weet/kunt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef Vivi het volgende:
Nee sorry, ben het niet met je eens
Is hetzelfde als dat iemand zijn kind mishandelt omdat hij zelf altijd mishandelt is, op een gegeven moment moet je toch zelf verantwoordelijkheid gaan nemen en niet alles op je jeugd blijven afschuiven.
Vreselijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:07 schreef Michellee het volgende:
Volgens mij had ik vanochtend in de krant gelezen dat ze klaagde dat ze in de cel haar gezicht niet met creme mocht insmeren en dat het daarom ze kurkdroog was.
Tja da's balen.quote:Tevens had ze al een feestje gepland voor dit weekend in haar mansion...
Oh, in "de krant". Nou dan moet het wel waar zijn, niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:07 schreef Michellee het volgende:
Volgens mij had ik vanochtend in de krant gelezen dat ze klaagde dat ze in de cel haar gezicht niet met creme mocht insmeren en dat het daarom ze kurkdroog was. Tevens had ze al een feestje gepland voor dit weekend in haar mansion...
In de cel met dit wijf
Goed zo meid!quote:An X17 eyewitness told us today that there was a noticable improvement in Paris' demeanor this afternoon. Perhaps not coincidentally, Paris released a statement (read it after the jump) saying that she would NOT appeal Judge Sauer's decision to have her finish her 45-day sentence in jail. It seems she's stepping up to the plate and has decided to tough it out.
Now here are some inside details on Paris' situation at the Twin Towers Facility in downtown LA where Paris is currently being held:
* she is alone in a room with four beds
* she gets two cold meals a day at 7 and 11 am and one hot meal at 6 pm
* she has been eating at least some of her meals today
* Paris is allowed one hour/day on the phone and has a phone in her room
* she is NOT on suicide watch, but is checked on every 30 min by staff at the jail
* Paris does not have a television in her room by has access to one in a community room that she has chosen not to visit
* perhaps motivation for her positive shift in mood was the threat of being transferred to the eighth-floor mental ward if she had continued to deteriorate
* she is currently in the MSB (Medical Services Bureau) on the fourth floor
Our source tells us that if all goes "well," Paris will be transferred back to Lynwood on Monday morning, but there's one hitch ... Lynwood doesn't want her. Here's why:
* the warden there (and apparently Sheriff Baca) believe the jail is understaffed and unable to ensure her safety
* our source said staff at Lynwood expressed fear of what they believe to be a high risk of Paris being stabbed during recreation hours where the jail population comes together in large groups
* also, jail staff at Lynwood were annoyed with the new rules imposed the first time Paris was encarcerated there ... the entire staff was banned from carrying cell phones, iPods, or any other recording devices for fear that images of Paris in jail would be leaked ... because of insufficient staff, many guards work overtime and rely on cell phones, PDAs, etc to get them through the day
The source tells X17online exclusively, that the situation with Paris going back to Lynwood is not good ... He fears that after her having been there, having been sent home, and now, likely being sent back, staff and inmates at Lynwood will be looking to give Paris a hard time. He said he fears for her safety.
Paris' statement released today:
"Today I told my attorneys not to appeal the judge's decision. While I greatly appreciate the Sheriff's concern for my health and welfare, after meeting with doctors I intend to serve my time as ordered by the judge.
This is by far the hardest thing I have ever done. During the past several days, I have had a lot of time to reflect and have already learned a bitter, but important lesson from this experience.
As I have said before, I hope others will learn from my mistake. I have also had time to read the mail from my fans. I very much appreciate all of their good wishes and hope they will keep their letters coming.
I must also say that I was shocked to see all of the attention devoted to the amount of time I would spend in jail for what I had done by the media, public, and city officials. I would hope going forward that the public and the media will focus on more important things, like the men and women serving our country in Iraq, Afghanistan and other places around the world."
quote:Op zondag 10 juni 2007 11:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Men is erg begaan met arme Parisje:
[afbeelding]
Jerry! Jerry!!! .....quote:Op zondag 10 juni 2007 11:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Geweldig foto, huldequote:Op zondag 10 juni 2007 11:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
quote:'Sheriff kreeg geld van opa Hilton'.
Steeds meer saillante details lekken uit rondom de Paris Hilton-zaak. Geruchten gaan dat opa Hilton geld heeft gegeven aan de sheriff die zijn kleindochter vrij liet...
"De 'medische redenen' waarom Paris eerder deze week werd vrijgelaten, waren meer een geval van payback time", meldt een bron. Miljardair William Barron Hilton (78) zou vorig jaar de kiescampagne van sheriff Lee Baca financieel hebben gesteund. "De familie was ervan overtuigd dat Paris na een paar dagen weer vrij zou worden gelaten", zegt de bron.
De sheriff riep de woede van heel Amerika over zich heen omdat hij aan 'klasse-justitie' zou hebben gedaan. De rechter oordeelde vrijdag dat Paris terug naar haar cel moest. De sheriff werd op de vingers getikt. Lee Baca, die ook in zijn campagnes werd gesteund door onder meer acteurs Dustin Hoffman en Sylvester Stallone, raakte al eerder in opspraak.
Baca zou Mel Gibson, die onlangs dronken van de weg werd gehaald en anti-semitische teksten schreeuwde, een voorkeursbehandeling hebben gegeven. Ook die acteur had de sheriff in een campagne financieel geholpen.
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:46 schreef Viking84 het volgende:
Zit Paris nu weer in de cel of niet? (kan er hier niet uit wijs worden).
Np.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:55 schreef Viking84 het volgende:,dank je voor je uitleg
.
Wat voor medische redenen? Of had ze weer wat bedacht?
Zou Paris ook een born again christian worden de komende dagen?.
Die kop van Paris bij die grap van Sarah Silverman tijdens de MTV Movie Awards echt onbetaalbaar.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Np.
De 'medical reasons' zijn nooit echt duidelijk geworden, maar ze huilde zich elke nacht in slaap, at niet meer en stond op het punt een 'nervous breakdown' te krijgen.![]()
Welke grap?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:22 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Die kop van Paris bij die grap van Sarah Silverman tijdens de MTV Movie Awards echt onbetaalbaar.
![]()
Vind eens een Amerikaanser plaatje dan dit, damn. Dit kan echt maar in 1 land.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Grof hoe ze gigantisch te kakken is gezet door stad-up comedian Sarah Silverman gisteravond bij de MTV Movie Awards.
Erg pijnlijk; check hoe iedereen naar Paris kijkt en haar uitlacht...
Dit is wat er werd gezegd:
Host Sarah Silverman took some shots at the heiress in her opening monologue. When she announced to the audience, "In a couple of days, Paris Hilton is going to jail," the crowd roared with approval.
"The judge says that it's going to be a no-frills thing and that is ridiculous. She is totally going to get special treatment," Silverman said.
"As a matter of fact, I heard that to make her feel more comfortable in prison, the guards are going to paint the bars to look like penises. I think it's wrong, too. I just worry that she's going to break her teeth on those things."
The camera panned to Hilton, who was sitting in the audience and looked like she was going to cry.
The comedian made an apologetic face. "Oh sweetie," Silverman said, trailing off.
Then, as the crowd's applause grew even louder, Silverman shrugged and asked, "Wow, why do I feel dirty?"
Er staan nog genoeg vid's ervan op Youtube hoor, ik heb het net nog bekekenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:11 schreef Skaai het volgende:
Psst, dat was vorige week al.
Maar alle video's zijn van Youtube gehaald. Ik moest erg lachen om Jack Nicholson, die had het ook niet meer volgens mij
.
Die verdorven kop die Paris vervolgens trekt, die is dan wel weer grappig.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:10 schreef static het volgende:
Totaal níet grappig. Maar goed, dat is subjectief.
quote:'Psychotische Paris Hilton aan de medicijnen'.
De celebrity-erfgename Paris Hilton heeft sinds haar terugkeer in de gevangenis op vrijdag niet gegeten of geslapen. Zij krijgt medicijnen toegediend om haar gemoedstoestand te verbeteren, zo meldde zaterdag de showbizz-website TMZ.com.
Hilton is niet van plan om de beslissing van de rechter om haar weer terug naar de gevangenis te sturen na een dag huisarrest aan te vechten. Dat heeft een advocaat van de hotelerfgename laten weten.
Hilton moet een straf van zeker 23 dagen uitzitten wegens rijden onder invloed. Zij ging vorige week de gevangenis in, maar de politie besloot haar na drie dagen weer vrij te laten wegens medische redenen. Zij moest de rest van haar straf onder huisarrest doorbrengen. Aanklagers vochten deze beslissing aan en een rechter bepaalde vrijdag dat Hilton weer het gevang in moest. De 26-jarige showgirl werd hysterisch uit de rechtszaal afgevoerd.
In de Amerikaanse media is intussen een debat ontstaan over de straf en eerdere vrijlating van Hilton. De beslissing om haar na enkele dagen te laten gaan en onder huisarrest te plaatsen zou ingegeven zijn door haar status. Maar anderen zeggen dat als Hilton niet zo beroemd was, zij met deze strafmaat überhaupt nooit in de gevangenis had hoeven zitten.
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Update - Gillende Paris maakt gevangenis gek
AMSTERDAM - Ondanks haar koele verklaring eerder zondag, is Paris nog steeds hysterisch. Volgens bronnen in de gevangenis staat er buiten de cel van La Hilton 24 uur per dag een bewaker om op haar te letten. "Ze gilt en schreeuwt dag en nacht. Ze weigert nog steeds een oranje overall aan te trekken. Niemand weet wat ze met haar aan moeten."
Volgens de bronnen hopen alle gevangeniscollega's dat de 26-jarige schreeuwlelijk snel wordt vrijgelaten. "De herrie die Paris maakt, is ondraaglijk. Ze gil aan één stuk door: 'Het is onrechtvaardig! Ik wil naar mijn moeder toe!' Wij willen dat ze in een geluiddichte isoleercel wordt gestopt", zei één van de inmates tegen een bezoeker.
Bron: De Telegraaf
Is dat grappig?quote:
Met dat gegil en gejammerquote:Op maandag 11 juni 2007 00:58 schreef BVO het volgende:
Dat wordt geen vervroegde vrijlating vanwege goed gedrag denk ik.
Zo'n isoleercel is haske exclusief, dus go for it, Paris!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ze gil aan één stuk door: 'Het is onrechtvaardig! Ik wil naar mijn moeder toe!' Wij willen dat ze in een geluiddichte isoleercel wordt gestopt", zei één van de inmates tegen een bezoeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |