abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50282423
Volgens mij had ik vanochtend in de krant gelezen dat ze klaagde dat ze in de cel haar gezicht niet met creme mocht insmeren en dat het daarom ze kurkdroog was. Tevens had ze al een feestje gepland voor dit weekend in haar mansion...

In de cel met dit wijf
pi_50282597
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 21:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Kom op, ze is echt oud genoeg om te weten dat het leventje wat zij leidt niet normaal is hoor, en ook oud genoeg om zich te realiseren dat je niet alles kan afkopen met pappie's centjes, waar ze dus blijkbaar vanuit ging...en nu blijkt madam een keertje niet haar zin te krijgen..drama!
Volwassen zijn heeft niets met leeftijd te maken, Vivi.
Als je opgroeit en leeft in zo'n omgeving, hoe moet je dan ooit weten wat normaal is?
Paris Hilton kan bij mijn weten werkelijk helemaal niets anders dan simpelweg bekend zijn. En dat is het enige wat in haar leven alleen maar gevoed is.

En nogmaals ik sta wel achter haar straf. Maar ik vind het zo makkelijk om te genieten van haar leed terwijl ze eigenlijk een heel tragisch persoon is.

Katja Schuurman, Patrick Kluijvert en Marco Bakker kwamen er makkelijker vanaf. .
  zaterdag 9 juni 2007 @ 22:20:28 #153
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50282825
Nee sorry, ben het niet met je eens

Is hetzelfde als dat iemand zijn kind mishandelt omdat hij zelf altijd mishandelt is, op een gegeven moment moet je toch zelf verantwoordelijkheid gaan nemen en niet alles op je jeugd blijven afschuiven.

Trouwens, in "The Simple Life" is ze toch ruimschoots in aanraking gekomen met de minder bevoorrechte medemens? Dat ze er blijkbaar nog steeds vanuit gaat dat ze boven de wet staat ligt toch echt aan haar zelf hoor, ze had inmiddels allang andere conclusies kunnen trekken of iig geen misbruik willen maken van haar "positie" als rich bitch.

Nee, ik vind dit wel even goed voor haar. zet d'r hopelijk eens met d'r beentjes op de grond.
En nogmaals; als ze slim was geweest had ze deze gelegenheid aangepakt om alsnog wat respect af te dwingen door niet te klagen maar te dragen. Tis niet alsof ze de doodstraf heeft gekregen ofzo, 23 dagen; 2 keer met je ogen knipperen en het is voorbij.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_50282916
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef Vivi het volgende:
Nee sorry, ben het niet met je eens

Is hetzelfde als dat iemand zijn kind mishandelt omdat hij zelf altijd mishandelt is, op een gegeven moment moet je toch zelf verantwoordelijkheid gaan nemen en niet alles op je jeugd blijven afschuiven.
Maar dit is wel precies het voorbeeld wat Stali bedoelt. Je doet iets omdat je niet anders weet/kunt.
Dat je verantwoording moet afleggen (dat je er een straf voor krijgt) is dan iets heel anders, dat is het gevolg, wat je zelf overigens niet eens in de hand hebt.

In dat opzicht snap ik Stali d'r standpunt prima. Ik vind het echter wel een 'net goed' situatie dat ze de bak in moet. Want ze trekt met haar verwaande gedrag wel talloze fans mee in het sprookje waarin ze leeft. Laat haar maar eens ruw gewekt worden uit die droom van haar, niks mis mee! Nee, geen medelijden voor haar van mijn kant.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 22:52:26 #155
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_50283822
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 22:07 schreef Michellee het volgende:
Volgens mij had ik vanochtend in de krant gelezen dat ze klaagde dat ze in de cel haar gezicht niet met creme mocht insmeren en dat het daarom ze kurkdroog was.
Vreselijk
quote:
Tevens had ze al een feestje gepland voor dit weekend in haar mansion...
Tja da's balen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 10 juni 2007 @ 00:46:18 #156
151835 SuperbDeLux
Een ietwat hautain.
pi_50287087
The shawskank redemption
He wept for there were no more worlds to conquer.
pi_50290738
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 22:07 schreef Michellee het volgende:
Volgens mij had ik vanochtend in de krant gelezen dat ze klaagde dat ze in de cel haar gezicht niet met creme mocht insmeren en dat het daarom ze kurkdroog was. Tevens had ze al een feestje gepland voor dit weekend in haar mansion...

In de cel met dit wijf
Oh, in "de krant". Nou dan moet het wel waar zijn, niet?
  zondag 10 juni 2007 @ 10:31:37 #158
4180 Hare
Come fly with me!
pi_50291600
quote:
An X17 eyewitness told us today that there was a noticable improvement in Paris' demeanor this afternoon. Perhaps not coincidentally, Paris released a statement (read it after the jump) saying that she would NOT appeal Judge Sauer's decision to have her finish her 45-day sentence in jail. It seems she's stepping up to the plate and has decided to tough it out.

Now here are some inside details on Paris' situation at the Twin Towers Facility in downtown LA where Paris is currently being held:

* she is alone in a room with four beds
* she gets two cold meals a day at 7 and 11 am and one hot meal at 6 pm
* she has been eating at least some of her meals today
* Paris is allowed one hour/day on the phone and has a phone in her room
* she is NOT on suicide watch, but is checked on every 30 min by staff at the jail
* Paris does not have a television in her room by has access to one in a community room that she has chosen not to visit
* perhaps motivation for her positive shift in mood was the threat of being transferred to the eighth-floor mental ward if she had continued to deteriorate
* she is currently in the MSB (Medical Services Bureau) on the fourth floor

Our source tells us that if all goes "well," Paris will be transferred back to Lynwood on Monday morning, but there's one hitch ... Lynwood doesn't want her. Here's why:

* the warden there (and apparently Sheriff Baca) believe the jail is understaffed and unable to ensure her safety
* our source said staff at Lynwood expressed fear of what they believe to be a high risk of Paris being stabbed during recreation hours where the jail population comes together in large groups
* also, jail staff at Lynwood were annoyed with the new rules imposed the first time Paris was encarcerated there ... the entire staff was banned from carrying cell phones, iPods, or any other recording devices for fear that images of Paris in jail would be leaked ... because of insufficient staff, many guards work overtime and rely on cell phones, PDAs, etc to get them through the day

The source tells X17online exclusively, that the situation with Paris going back to Lynwood is not good ... He fears that after her having been there, having been sent home, and now, likely being sent back, staff and inmates at Lynwood will be looking to give Paris a hard time. He said he fears for her safety.

Paris' statement released today:

"Today I told my attorneys not to appeal the judge's decision. While I greatly appreciate the Sheriff's concern for my health and welfare, after meeting with doctors I intend to serve my time as ordered by the judge.

This is by far the hardest thing I have ever done. During the past several days, I have had a lot of time to reflect and have already learned a bitter, but important lesson from this experience.

As I have said before, I hope others will learn from my mistake. I have also had time to read the mail from my fans. I very much appreciate all of their good wishes and hope they will keep their letters coming.

I must also say that I was shocked to see all of the attention devoted to the amount of time I would spend in jail for what I had done by the media, public, and city officials. I would hope going forward that the public and the media will focus on more important things, like the men and women serving our country in Iraq, Afghanistan and other places around the world."
Goed zo meid!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_50292449
Men is erg begaan met arme Parisje:

pi_50292517
quote:
Op zondag 10 juni 2007 11:30 schreef cinnamongirl het volgende:

[afbeelding]
  zondag 10 juni 2007 @ 12:06:17 #161
158838 Crappery
Full House!!
pi_50293236
Wat een dom wijf. Laat ze maar fijn zitten, wat kan ik me hier kwaad om maken zeg. Alsof zij beter dan anderen is...
  zondag 10 juni 2007 @ 12:20:00 #162
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50293601
quote:

[afbeelding]
Jerry! Jerry!!! .....
pi_50295471
quote:

[afbeelding]
Geweldig foto, hulde
  zondag 10 juni 2007 @ 15:33:39 #164
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_50298821
Tjeee moet die dikkerd rechts steun zoeken bij de muur om overeind te blijven ?

Die is wel errug vét
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_50301169
Ook dat middelste wijf met die foto van haar en Paris. Dat arme wezen heeft natuurlijk een onrealistisch zelfbeeld en denkt dat 't dikke vriendinnen zijn.
  zondag 10 juni 2007 @ 16:55:40 #166
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_50301247
quote:
'Sheriff kreeg geld van opa Hilton'.

Steeds meer saillante details lekken uit rondom de Paris Hilton-zaak. Geruchten gaan dat opa Hilton geld heeft gegeven aan de sheriff die zijn kleindochter vrij liet...

"De 'medische redenen' waarom Paris eerder deze week werd vrijgelaten, waren meer een geval van payback time", meldt een bron. Miljardair William Barron Hilton (78) zou vorig jaar de kiescampagne van sheriff Lee Baca financieel hebben gesteund. "De familie was ervan overtuigd dat Paris na een paar dagen weer vrij zou worden gelaten", zegt de bron.

De sheriff riep de woede van heel Amerika over zich heen omdat hij aan 'klasse-justitie' zou hebben gedaan. De rechter oordeelde vrijdag dat Paris terug naar haar cel moest. De sheriff werd op de vingers getikt. Lee Baca, die ook in zijn campagnes werd gesteund door onder meer acteurs Dustin Hoffman en Sylvester Stallone, raakte al eerder in opspraak.

Baca zou Mel Gibson, die onlangs dronken van de weg werd gehaald en anti-semitische teksten schreeuwde, een voorkeursbehandeling hebben gegeven. Ook die acteur had de sheriff in een campagne financieel geholpen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_50302255
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:55 schreef static het volgende:

[..]
Bron?

aha hier:
http://www.telegraaf.nl/p(...)a_Hilton_.html?p=1,2
pi_50303871
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:55 schreef static het volgende:

[..]
Zo ging 't in de film ook altijd, prachtig
  zondag 10 juni 2007 @ 18:25:25 #169
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50303977
Oeh, the plot thickens...
pi_50306419
Aha!!
Nu komt de aap uit de mouw. Ik vond het al vreemd dat Paris niet in beroep ging tegen haar hechtenis. Nu blijkt dus dat ze dat niet deed vanwege het feit dat ze vindt dat ze haar straf moet uitzitten, maar vanwege het feit dat een zaak niet te winnen valt vanwege die omkoopgeschiedenis....
  zondag 10 juni 2007 @ 19:46:39 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50306535
Zit Paris nu weer in de cel of niet? (kan er hier niet uit wijs worden).
Niet meer actief op Fok!
pi_50306708
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:46 schreef Viking84 het volgende:
Zit Paris nu weer in de cel of niet? (kan er hier niet uit wijs worden).

Ze heeft al 3 dagen gezeten, waarna ze om medische redenen door de L.A. County sherriff, Lee Baca, werd vrijgelaten om haar straf thuis met een elektronische enkelband uit te zitten.
Maar de rechter, judge Sauer, was het er niet mee eens en riep haar terug in de rechtszaal en veroordeelde haar tot het uitzitten van haar straf; nu de volle 45 dagen in tegenstelling tot de 23 dagen waarvoor de sherriff haar had veroordeeld.
Waarschijnlijk komt ze bij goed gedrag eerder vrij, maar vooralsnog is het brommen.
  zondag 10 juni 2007 @ 19:55:56 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50306834
,dank je voor je uitleg .
Wat voor medische redenen? Of had ze weer wat bedacht?
Zou Paris ook een born again christian worden de komende dagen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_50307611
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:55 schreef Viking84 het volgende:
,dank je voor je uitleg .
Wat voor medische redenen? Of had ze weer wat bedacht?
Zou Paris ook een born again christian worden de komende dagen? .
Np.
De 'medical reasons' zijn nooit echt duidelijk geworden, maar ze huilde zich elke nacht in slaap, at niet meer en stond op het punt een 'nervous breakdown' te krijgen.
  zondag 10 juni 2007 @ 20:22:54 #175
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_50307967
quote:
Op zondag 10 juni 2007 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Np.
De 'medical reasons' zijn nooit echt duidelijk geworden, maar ze huilde zich elke nacht in slaap, at niet meer en stond op het punt een 'nervous breakdown' te krijgen.
Die kop van Paris bij die grap van Sarah Silverman tijdens de MTV Movie Awards echt onbetaalbaar.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  zondag 10 juni 2007 @ 20:37:23 #176
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50308620
quote:
Op zondag 10 juni 2007 20:22 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Die kop van Paris bij die grap van Sarah Silverman tijdens de MTV Movie Awards echt onbetaalbaar.
Welke grap?
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  Donald Duck held zondag 10 juni 2007 @ 20:40:52 #177
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50308761
goh, dat was natuurlijk gelijk al duidelijk dat iemand voor die vrijlatig een leuk centje gekregen had
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_50309010
quote:

[afbeelding]
Vind eens een Amerikaanser plaatje dan dit, damn. Dit kan echt maar in 1 land.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 juni 2007 @ 20:53:23 #179
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50309317
Tja, ik kan me heel goed voorstellen dat de reguliere inmates mensen als Paris Hilton hard, keihard aanpakken. Sodomie, verkrachting, etc zijn geen uitzonderingen in de Amerikaanse gevangenissen.

Ik vrees dat de belastingbetaler in de VS uiteindelijk zwaar de lul is. Immers hebben de hiltons voldoende geld om een smerige juridische strijd uit te vechten over vermeende psychische schade. En er zal niemand kunnen ontkennen dat van multi miljonair tot gevangenis wel een tikkie kan geven.
pi_50309559
quote:
Op zondag 10 juni 2007 20:37 schreef Suerte het volgende:

[..]

Welke grap?
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Grof hoe ze gigantisch te kakken is gezet door stad-up comedian Sarah Silverman gisteravond bij de MTV Movie Awards.
Erg pijnlijk; check hoe iedereen naar Paris kijkt en haar uitlacht...

Dit is wat er werd gezegd:

Host Sarah Silverman took some shots at the heiress in her opening monologue. When she announced to the audience, "In a couple of days, Paris Hilton is going to jail," the crowd roared with approval.

"The judge says that it's going to be a no-frills thing and that is ridiculous. She is totally going to get special treatment," Silverman said.

"As a matter of fact, I heard that to make her feel more comfortable in prison, the guards are going to paint the bars to look like penises. I think it's wrong, too. I just worry that she's going to break her teeth on those things."

The camera panned to Hilton, who was sitting in the audience and looked like she was going to cry.

The comedian made an apologetic face. "Oh sweetie," Silverman said, trailing off.

Then, as the crowd's applause grew even louder, Silverman shrugged and asked, "Wow, why do I feel dirty?"

[ Bericht 10% gewijzigd door cinnamongirl op 10-06-2007 21:15:48 ]
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 21:11:12 #181
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_50309976
Psst, dat was vorige week al .
Maar alle video's zijn van Youtube gehaald . Ik moest erg lachen om Jack Nicholson, die had het ook niet meer volgens mij .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 10 juni 2007 @ 21:15:22 #182
124789 superhero87
Playin my game
pi_50310150
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:11 schreef Skaai het volgende:
Psst, dat was vorige week al .
Maar alle video's zijn van Youtube gehaald . Ik moest erg lachen om Jack Nicholson, die had het ook niet meer volgens mij .
Er staan nog genoeg vid's ervan op Youtube hoor, ik heb het net nog bekeken voor de 5e keer inmiddels
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 juni 2007 @ 21:26:46 #183
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  zondag 10 juni 2007 @ 22:10:54 #184
15080 static
pi_50312654
Totaal níet grappig. Maar goed, dat is subjectief.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_50312718
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:10 schreef static het volgende:
Totaal níet grappig. Maar goed, dat is subjectief.
Die verdorven kop die Paris vervolgens trekt, die is dan wel weer grappig.
pi_50312822
Nee dat plaatje hier een beetje bovenaan is pas grappig
pi_50313726
Arme Paris, dat meisje is helemaal de weg kwijt

Paris moet vrij

Paris
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  zondag 10 juni 2007 @ 22:35:18 #188
15080 static
pi_50313802
quote:
'Psychotische Paris Hilton aan de medicijnen'.

De celebrity-erfgename Paris Hilton heeft sinds haar terugkeer in de gevangenis op vrijdag niet gegeten of geslapen. Zij krijgt medicijnen toegediend om haar gemoedstoestand te verbeteren, zo meldde zaterdag de showbizz-website TMZ.com.

Hilton is niet van plan om de beslissing van de rechter om haar weer terug naar de gevangenis te sturen na een dag huisarrest aan te vechten. Dat heeft een advocaat van de hotelerfgename laten weten.

Hilton moet een straf van zeker 23 dagen uitzitten wegens rijden onder invloed. Zij ging vorige week de gevangenis in, maar de politie besloot haar na drie dagen weer vrij te laten wegens medische redenen. Zij moest de rest van haar straf onder huisarrest doorbrengen. Aanklagers vochten deze beslissing aan en een rechter bepaalde vrijdag dat Hilton weer het gevang in moest. De 26-jarige showgirl werd hysterisch uit de rechtszaal afgevoerd.

In de Amerikaanse media is intussen een debat ontstaan over de straf en eerdere vrijlating van Hilton. De beslissing om haar na enkele dagen te laten gaan en onder huisarrest te plaatsen zou ingegeven zijn door haar status. Maar anderen zeggen dat als Hilton niet zo beroemd was, zij met deze strafmaat überhaupt nooit in de gevangenis had hoeven zitten.
pi_50316639
Oh... dit zag ik niet aankomen
Ik denk; voor het slapengaan mn weekendgeschiedenis van fok doornemen.. zie je dit nieuws
Applaus voor de daadkrachtige rechter
pi_50318004
Update - Gillende Paris maakt gevangenis gek

AMSTERDAM - Ondanks haar koele verklaring eerder zondag, is Paris nog steeds hysterisch. Volgens bronnen in de gevangenis staat er buiten de cel van La Hilton 24 uur per dag een bewaker om op haar te letten. "Ze gilt en schreeuwt dag en nacht. Ze weigert nog steeds een oranje overall aan te trekken. Niemand weet wat ze met haar aan moeten."

Volgens de bronnen hopen alle gevangeniscollega's dat de 26-jarige schreeuwlelijk snel wordt vrijgelaten. "De herrie die Paris maakt, is ondraaglijk. Ze gil aan één stuk door: 'Het is onrechtvaardig! Ik wil naar mijn moeder toe!' Wij willen dat ze in een geluiddichte isoleercel wordt gestopt", zei één van de inmates tegen een bezoeker.

Bron: De Telegraaf
  maandag 11 juni 2007 @ 00:55:48 #191
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_50318333
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Update - Gillende Paris maakt gevangenis gek

AMSTERDAM - Ondanks haar koele verklaring eerder zondag, is Paris nog steeds hysterisch. Volgens bronnen in de gevangenis staat er buiten de cel van La Hilton 24 uur per dag een bewaker om op haar te letten. "Ze gilt en schreeuwt dag en nacht. Ze weigert nog steeds een oranje overall aan te trekken. Niemand weet wat ze met haar aan moeten."

Volgens de bronnen hopen alle gevangeniscollega's dat de 26-jarige schreeuwlelijk snel wordt vrijgelaten. "De herrie die Paris maakt, is ondraaglijk. Ze gil aan één stuk door: 'Het is onrechtvaardig! Ik wil naar mijn moeder toe!' Wij willen dat ze in een geluiddichte isoleercel wordt gestopt", zei één van de inmates tegen een bezoeker.

Bron: De Telegraaf
!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 11 juni 2007 @ 00:58:04 #192
15080 static
pi_50318372
*proest*
  maandag 11 juni 2007 @ 00:58:51 #193
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50318385
Dat wordt geen vervroegde vrijlating vanwege goed gedrag denk ik.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_50318421
Sproeier erop, isolatiecel
  maandag 11 juni 2007 @ 01:02:01 #195
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_50318432
Je zou toch denken dat die stembanden het dan snel begeven.. maar nee
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_50319985
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

!
Is dat grappig?
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  maandag 11 juni 2007 @ 09:00:34 #197
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_50320956
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:58 schreef BVO het volgende:
Dat wordt geen vervroegde vrijlating vanwege goed gedrag denk ik.
Met dat gegil en gejammer Dat moet isolatiecel worden vind ik, ingeval van aanstelleritus tenminste. Offe een psychiatrische inrichting als ze écht gestoord is
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_50321065
Er worden al teveel uitzonderingen gemaakt voor Paris: vooralsnog heeft ze nog steeds geen gevangeniskleding aan. Ze zit niet in een echte cel maar op een grote, gesloten ziekenafdeling. Ze laten haar gillen. Bezoekers van haar mogen direct naar binnen terwijl andere bezoekers in een rij moeten aansluiten en wachten op hun beurt.

Flauwekul allemaal... ik hoop dat ze haar maandag in een gewone cel stoppen gedurende de resterende tijd van haar straf. Nog een weekje of 3 ofzo. En als ze blijft schreeuwen dan idd richting de geluiddichte isoleer. Dat zal haar leren om a la Simple life neerbuigend op het gepeupel neer te kijken.

Voor haar zijn alle mensen in haar omgeving allemaal poppetjes die dansen en springen als zij het zegt. Laat haar maar even wennen aan het idee dat real life niet hetzelfde is als die fake Simple Life.
  maandag 11 juni 2007 @ 09:22:20 #199
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50321358
Nou ik moet zeggen dat ik het wel lullig vind dat ze haar hebben vrijgelaten en dan weer terug in stoppen. Het is ook een grote fout van de politie.
The girl that lost her mind
  maandag 11 juni 2007 @ 09:35:46 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50321670
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ze gil aan één stuk door: 'Het is onrechtvaardig! Ik wil naar mijn moeder toe!' Wij willen dat ze in een geluiddichte isoleercel wordt gestopt", zei één van de inmates tegen een bezoeker.
Zo'n isoleercel is haske exclusief, dus go for it, Paris!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')