Dan gaan ze toch in een van hun hotels zitten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:38 schreef mrPanerai het volgende:
Dus nu wordt heel de familie Hilton gestraft...want 40 dagen met Paris in hetzelfde huis...
doe eens normaal joh.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:40 schreef magnifor het volgende:
Was te verwachten eigenlijk. Pappie heeft vast rond gebeld en de portemenee flink open getrokken.
is dit het centrale bash topic ofzeau?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:02 schreef Frederiqueske het volgende:
die Nicky is nog ERGER dan die paris.... beiden![]()
![]()
jij bent zo'n eentje die denkt ooit wat te krijgen met paris...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
is dit het centrale bash topic ofzeau?![]()
ik wil graag op een respectvolle manier een discussie voeren.
misschien dat je lekker naar PUB kan gaan, daar zitten de kleuters namelijk.![]()
nee, ik vind dat het daar in dit topic niet om gaat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:04 schreef oor het volgende:
[..]
jij bent zo'n eentje die denkt ooit wat te krijgen met paris...paris hilton fan.
en dan heb jij het over een respectvolle discussie hebben???quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
is dit het centrale bash topic ofzeau?![]()
ik wil graag op een respectvolle manier een discussie voeren.
misschien dat je lekker naar PUB kan gaan, daar zitten de kleuters namelijk.![]()
ze had nu toch een konijn. die hond is allang geumpt dacht ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:07 schreef Skaai het volgende:
Zou ze een mini enkelband laten maken voor d'r chihuahua?
Dan zijn ze weer matchend.
Ik zou gewoon een feestje thuis gevenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind een omtrek van 1 km toch wel veel hoor.![]()
Nou en??quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb sterk het gevoel dat dit een gevalletje klassenjustitie is.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
Sorry lafores, maar dit soort discussies ga ik niet met je aan.
uhu, volgende keer weer dronken achter het stuur, rijd een kind morsdood. nee hoor maakt niet uit, want het heeft geld en is beroemd. beetje rare kronkel niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou en??![]()
Deze dame moet gewoon vrij zijn en niet in een gevangenis, das geen goede omgeving voor haar.
![]()
De beeldschone Paris is beter af met een taakstraf en een paar boze woorden dan weet ik zeker dat ze het nooit weer doetquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhu, volgende keer weer dronken achter het stuur, rijd een kind morsdood. nee hoor maakt niet uit, want het heeft geld en is beroemd. beetje rare kronkel niet?
Dat mens heeft er niets van geleerd.
blijf jij maar lekker op je roze wolk zitten masturberen op haar foto'squote:Op donderdag 7 juni 2007 20:33 schreef laforest het volgende:
[..]
De beeldschone Paris is beter af met een taakstraf en een paar boze woorden dan weet ik zeker dat ze het nooit weer doet![]()
Dat zou wel heel respectloos zijn als ik dat zou doen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
blijf jij maar lekker op je roze wolk zitten masturberen op haar foto's![]()
Precies...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:12 schreef Michellee het volgende:
Ze had het zwaar in de gevangenis, pfffffffff zoals al die andere gevangenen...
Huisarrest in Huize Hilton lijkt mij nu niet echt een straf
Die uitspraak moet wel heel bont geweest zijn aangezien hij nu verwijderd is...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:04 schreef Demon_Hunter het volgende:
Het is maar wat net wat je bont vindt, maar static was het er blijkbaar niet mee eens.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:48 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Die uitspraak moet wel heel bont geweest zijn aangezien hij nu verwijderd is...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:31 schreef _Arual_ het volgende:
Ik weet niet in wat voor huis ze de komende maand door moet brengen, maar ik heb zo mijn vermoedens. Voor mij zou het vakantie zijn.
Wat een soapquote:AMSTERDAM - Paris Hilton kan mogelijk maar kort van haar herwonnen vrijheid genieten. De 26-jarige hotelerfgename moet zich vrijdag melden bij de rechter die haar onlangs een celstraf van 45 dagen oplegde voor het rijden zonder geldig rijbewijs.
Donderdag werd de blondine na slechts drie volle dagen cel door de politie naar huis gestuurd met een elektronische enkelband om. Haar straf werd om 'medische redenen' omgezet in huisarrest.
Dat besluit werd genomen op advies van artsen, die het niet langer verantwoord zouden vinden om Paris in de cel te laten.
Riante villa
Justitie moest het nieuws via de pers vernemen. De openbaar aanklager eiste donderdagavond direct dat Paris haar straf uitzit op de overeengekomen manier en niet in haar riante villa in de heuvels van Hollywood.
Bovendien wil het openbaar ministerie dat de politie wordt aangeklaagd wegens minachting van de rechtbank. Kort daarop besloot de rechter dat Paris zich vrijdagochtend bij hem moet melden.
Ongelukkig
De rechter liet weten ongelukkig te zijn met de beslissing van de politie om de socialite onder huisarrest te plaatsen. Hij had bij zijn uitspraak expliciet gezegd dat Hilton haar straf niet thuis mocht uitzitten.
Opgelucht
Paris is daarentegen opgelucht. Ze liet via haar advocaat weten de politie en het personeel van de gevangenis dankbaar te zijn voor haar behandeling. "Ik heb veel geleerd van deze beproeving en ik hoop dat anderen van mijn fouten hebben geleerd", zegt ze in een verklaring.
Toen het nieuws van haar vrijlating bekend werd, cirkelden helikopters die normaal verkeersinformatie doorgeven de hele dag boven het paleisje van Paris. Het feestbeest liet zich niet zien, maar verslaggevers zagen dat er een doos met cakejes werd bezorgd. Ook de ouders van de blondine kwamen op bezoek.
Hilton kreeg aanvankelijk 45 dagen celstraf opgelegd wegens het rijden zonder rijbewijs. Vanwege goed gedrag werd deze straf later teruggebracht tot 23 dagen. Nu haar straf is omgezet in huisarrest moet ze toch haar volledige straf uitzitten.
Bullshit, easy talkingquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:36 schreef Cyan het volgende:
Volgens mij was het 1 grote mediastunt want straks wil iedere tvzender en talkshow van haar weten wat ze allemaal heeft meegemaakt in die paar dagen.
Zit opzich wel wat in.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:23 schreef petersss het volgende:
Die meid verdient een grote schop onder haar kont van haar vader/moeder en een fikse taakstraf maar toch geen celstraf tussen de verkrachters/moordenaars.
Ze gaat toch niet expres dronken achter het stuur zitten, zonder rijbewijs, om meer mediaaandacht te krijgen.quote:
quote:"Ik heb veel geleerd van deze beproeving
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel de heisa en de ophef die gemaakt wordt over haar celstraf. Ze ging een boek schrijven over haar ervaringen? Het zal wel een boekenweekgeschenk worden van 10 pagina's.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:51 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze gaat toch niet expres dronken achter het stuur zitten, zonder rijbewijs, om meer mediaaandacht te krijgen.
Die krijgt ze namelijk al genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |