Wat hij zegtquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:35 schreef Dr_Crouton het volgende:
Lalala, MacBook ook Vroom doet.
niet? nja ik heb dr geen nodig, maar het zou wel leuk zijn geweestquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:54 schreef Xilantof het volgende:
Ik word niet echt vrolijk van de berichten dat er geen nieuwe iMacs komen...
"Nodig" is in deze context sowieso een nogal relatief begrip.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:10 schreef Daklem het volgende:
[..]
niet? nja ik heb dr geen nodig, maar het zou wel leuk zijn geweest
Touchequote:Op donderdag 7 juni 2007 19:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
"Nodig" is in deze context sowieso een nogal relatief begrip.
Zal ik je eens vrolijk maken dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:54 schreef Xilantof het volgende:
Ik word niet echt vrolijk van de berichten dat er geen nieuwe iMacs komen...
Nice, een brushed metal iMac.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zal ik je eens vrolijk maken dan?
http://www.macrumors.com/(...)uminum-imac-at-wwdc/
Ja! Potver!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zal ik je eens vrolijk maken dan?
http://www.macrumors.com/(...)uminum-imac-at-wwdc/
Moet je altijd volgens mijquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:20 schreef NiGeLaToR het volgende:
Komt straks die nieuwe Mac OS uit, zit je dan met de 'oude' op je nieuwe Mac. Hebben ze voordelige upgrade plannen? Lijkt me wel stom als je dan direct weer geld moet neertellen voor een versie upgrade van een achter de punt (van 10.4 naar 10.5 ).
Noneju. Dat is wel tof. ZFS is wel een bad ass filesystem hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:49 schreef magnifor het volgende:
http://core.tweakers.net/(...)in-OS-X-Leopard.html
Die "achter de punt" is maar een naam, natuurlijk. Had je er minder problemen mee gehad als ze inmiddels op OS XIV zouden zitten? Puur cosmetisch.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:20 schreef NiGeLaToR het volgende:
Komt straks die nieuwe Mac OS uit, zit je dan met de 'oude' op je nieuwe Mac. Hebben ze voordelige upgrade plannen? Lijkt me wel stom als je dan direct weer geld moet neertellen voor een versie upgrade van een achter de punt (van 10.4 naar 10.5 ).
Ja, als Steve Jobs niet tijdens z'n afwezigheid bij Apple aan Next had gebouwd, was er nu bijzonder weinig over geweest van de Mac ben ik bang.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:21 schreef Jarno het volgende:
het mislukte Copland
Windows 2000 heeft versienummer 5.0, en XP 5.1. 95, 98 en Me zijn 4.0, 4.10 en 4.90. What's in a numberquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef Tijn het volgende:
Aangezien het allemaal OS X is, blijft het getal voor de punt 10. Als vervolgens het eerste getal achter de punt wijzigt, is dat een compleet nieuwe versie van OS X en die kosten geld, net zoals een compleet nieuwe versie van Windows geld kost.
Ja precies.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Windows 2000 heeft versienummer 5.0, en XP 5.1. 95, 98 en Me zijn 4.0, 4.10 en 4.90. What's in a number
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |