Wat hij zegtquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:35 schreef Dr_Crouton het volgende:
Lalala, MacBook ook Vroom doet.
niet? nja ik heb dr geen nodig, maar het zou wel leuk zijn geweestquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:54 schreef Xilantof het volgende:
Ik word niet echt vrolijk van de berichten dat er geen nieuwe iMacs komen...
"Nodig" is in deze context sowieso een nogal relatief begrip.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:10 schreef Daklem het volgende:
[..]
niet? nja ik heb dr geen nodig, maar het zou wel leuk zijn geweest
Touchequote:Op donderdag 7 juni 2007 19:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
"Nodig" is in deze context sowieso een nogal relatief begrip.
Zal ik je eens vrolijk maken dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:54 schreef Xilantof het volgende:
Ik word niet echt vrolijk van de berichten dat er geen nieuwe iMacs komen...
Nice, een brushed metal iMac.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zal ik je eens vrolijk maken dan?
http://www.macrumors.com/(...)uminum-imac-at-wwdc/
Ja! Potver!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zal ik je eens vrolijk maken dan?
http://www.macrumors.com/(...)uminum-imac-at-wwdc/
Moet je altijd volgens mijquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:20 schreef NiGeLaToR het volgende:
Komt straks die nieuwe Mac OS uit, zit je dan met de 'oude' op je nieuwe Mac. Hebben ze voordelige upgrade plannen? Lijkt me wel stom als je dan direct weer geld moet neertellen voor een versie upgrade van een achter de punt (van 10.4 naar 10.5 ).
Noneju. Dat is wel tof. ZFS is wel een bad ass filesystem hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:49 schreef magnifor het volgende:
http://core.tweakers.net/(...)in-OS-X-Leopard.html
Die "achter de punt" is maar een naam, natuurlijk. Had je er minder problemen mee gehad als ze inmiddels op OS XIV zouden zitten? Puur cosmetisch.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:20 schreef NiGeLaToR het volgende:
Komt straks die nieuwe Mac OS uit, zit je dan met de 'oude' op je nieuwe Mac. Hebben ze voordelige upgrade plannen? Lijkt me wel stom als je dan direct weer geld moet neertellen voor een versie upgrade van een achter de punt (van 10.4 naar 10.5 ).
Ja, als Steve Jobs niet tijdens z'n afwezigheid bij Apple aan Next had gebouwd, was er nu bijzonder weinig over geweest van de Mac ben ik bang.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:21 schreef Jarno het volgende:
het mislukte Copland
Windows 2000 heeft versienummer 5.0, en XP 5.1. 95, 98 en Me zijn 4.0, 4.10 en 4.90. What's in a numberquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef Tijn het volgende:
Aangezien het allemaal OS X is, blijft het getal voor de punt 10. Als vervolgens het eerste getal achter de punt wijzigt, is dat een compleet nieuwe versie van OS X en die kosten geld, net zoals een compleet nieuwe versie van Windows geld kost.
Ja precies.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Windows 2000 heeft versienummer 5.0, en XP 5.1. 95, 98 en Me zijn 4.0, 4.10 en 4.90. What's in a number
XHTML is ook niet de toekomst. HTML 5quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:36 schreef Tijn het volgende:
Ik bezoek T.net alleen via RSS, ik heb er niet zo'n last van
Maar eigenlijk is T.net nog best ouderwets met z'n HTML4 enzo, geen XHTML te bekennen.
HTML5 borduurt verder op XHTML, niet op HTML4.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:42 schreef super-muffin het volgende:
[..]
XHTML is ook niet de toekomst. HTML 5
Misschien wel weer zo nobel dat je 2.0-lingo eerder averechts gaat werken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:41 schreef Tijn het volgende:
Ach, zo hip is het trouwens allemaal waarschijnlijk toch niet hoor
Het gaat om de internettak van een blindeninstituut die onderzoek doet naar hoe het web toegankelijker gemaakt zou kunnen worden voor blinden en hier vervolgens advies over uitbrengen naar overheden en bedrijven. Op zich wel nobel
Ja, maak me anders ff zenuwachtigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Misschien wel weer zo nobel dat je 2.0-lingo eerder averechts gaat werken.
Zeker, maar dan kan het nog wel leuk zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:52 schreef Tijn het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Apple voorlopig van OS X afstapt in elk geval. Maar speculeren over 10 jaar is altijd nogal moeilijk in de IT.
Nee, maar dat ga ik wel doen. Als dat 3D gebeuren echt werkt, hebben ze echt een winnaar in huis. Dan koop ik het misschien welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:24 schreef Jarno het volgende:
Iemand Parallels 3 al gechecked trouwens?
Dan zou ik ook even VMWare Fusion checken (die nu nog in beta is, wel beta 4 trouwens).quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga ik wel doen. Als dat 3D gebeuren echt werkt, hebben ze echt een winnaar in huis. Dan koop ik het misschien wel
Iemand trouwens ook last van mijn eerdergenoemde Onyx-probleem...?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:59 schreef Rock-shocker het volgende:
Zo, ik heb mijn opstart disk gerepareerd en volgens mij loopt het nu allemaal wat soepeler. Zometeen nog even een Onyxje en een herstart eroverheem en dan moet mijn PowerBook weer helemaal gelukkig zijn.
Je homedirectory backuppen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
Over een nieuwe harddisk gesproken, hoe kan ik alle instellingen van mijn huidige OSX, Adium, Mail (met alle geleerde filters) etc. behouden? Is er een eenvoudige manier om dat als een back-up op te slaan en met de nieuwe install van OSX e.d. teru te zetten?
Vast wel! Het is maar om Parallels te testen, ik heb een 150 KB/s verbinding en dan heb ik geen zin om via Steam HL2 te installerenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:27 schreef Q. het volgende:
Er is toch gewoon een OS X versie van Quake 4?
Het was ook een Airport update , dus na de updates moet het weer gefixt wezen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:39 schreef TwyLight het volgende:
omfgik had altijd dat kutprobleem dat mijn airport ineens heel weinig berijk had en ik maar 400kb/s kon halen, toen out of nowhere was dat ineens gefixt en kon ik gewoon tot over de 1,5mb/s halen.
maar nu na de reinstall is die bug er weer!!!!!!
Nee want die Airport update was op de Airport zelf al geinstalleerd, dus daar lag het niet aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:54 schreef JoMo0 het volgende:
Het was ook een Airport update , dus na de updates moet het weer gefixt wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |