Wat een stoer interieur heb jij!quote:
Ik ben kuis, verdulle! Oh wee, als je deze post gaat uitlachen!quote:
Wat is je haar lang!quote:
Die staan iets verderopquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:34 schreef remlof het volgende:
Ow en toffe foto c!
Ik mis alleen het blik bier
Het is een kutbende hier.quote:
Uhuh! Al ga ik me zo wel ff scheren. Die baard word echt absurd.quote:
Euh?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben kuis, verdulle! Oh wee, als je deze post gaat uitlachen!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Wijst. Lacht.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef Chowi het volgende:
Nog even en ze gaat in je wang knijpen en zeggen hoe groot je al geworden bent, c.quote:
Niet!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nog even en ze gaat in je wang knijpen en zeggen hoe groot je al geworden bent, c.
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed. Ik ga nú snikkend in een hoekje mijn polsen doorsnijden. Of nee! Nee! Een trein koppen, want dat schijnt een trend te zijn.quote:[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Dat lijkt me een hele verbetering.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef cerror het volgende:
Uhuh! Al ga ik me zo wel ff scheren. Die baard word echt absurd.
Nee, pijpen voor een breezer is de trend tegenwoordig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed. Ik ga nú snikkend in een hoekje mijn polsen doorsnijden. Of nee! Nee! Een trein koppen, want dat schijnt een trend te zijn.
Ik heb het scheerapparaat al gepakt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat lijkt me een hele verbetering..
Krijgen we ook 'after' pics?quote:
Sure, why not.quote:
Wat? Ik lust geen ranja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, pijpen voor een breezer is de trend tegenwoordig.
Heb ik gehoord, hè
Korter haar staat je beterquote:
Echt he-le-maal niet!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:50 schreef Dagonet het volgende:
Wellesch!
Nou veel plezier.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goed. Ik ga nú snikkend in een hoekje mijn polsen doorsnijden. Of nee! Nee! Een trein koppen, want dat schijnt een trend te zijn.
[insert open deur]quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:55 schreef Chowi het volgende:
Had ik maar een "babe" om mijn ramen open te gooien als ik er niet was.
Niet zó over mijn Rebel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:56 schreef Janetje het volgende:
Had ik maar een rebel om uit het raam te gooien en dan zeggen dat hij 'echt zelf sprong'
quote:
En rap een beetje!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:05 schreef ehqo het volgende:
Ja hallo. Kalm aan gasten.
Moeten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:10 schreef Janetje het volgende:
"u hebt" het is een verschrikking aan mijn ogen..
Maar ik moet het gebruiken in al mijn vertalingen..
Vaste textconventies van alle producenten van (technische) teksten.quote:
Japlebsje, aangenaam..quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:14 schreef cerror het volgende:
Moeten is voor de plebs.
Je bent nu onderdeel van 'het systeem'!quote:
Een onmisbare schakel in het ehqosysteem.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:16 schreef ehqo het volgende:
J. is het plebs? En ik dacht ondertussen wel door te hebben hoe de wereld ongeveer in elkaar steekt. Oh god. Alle zekerheden in duigen. Wie ben ik eigenlijk?
Finkersquote:
Ik werk van 9-5/half 6quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent nu onderdeel van 'het systeem'!
quote:
Jouw ehqosysteem om zeep helpen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Het systeem ontregelen?
Ja je blijft m'n digitale pa he.. wie moet anders m'n denkbeeldige FOK-huur betalen voor me?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:24 schreef Dagonet het volgende:
J. wat doe je bezitterig! I didn't know you cared! *bloos *oogknipper
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:26 schreef Dagonet het volgende:
Mochten er abbo's komen dan schop ik je wel de deur uit hoor, dan ga je maar op eigen benen staan of sla je maar een rijke vent aan de haak.
Je bent nooit te jong.quote:
Paris is vrijquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:29 schreef Dagonet het volgende:
In ander nieuws, ik hoorde net van Tiek dat Paris Hilton na drie dagen alweer de gevangenis uitgezet is.
Als ze écht de bak niet in wou was ze dat niet gegaan hoor. Volgens mij was het sowieso meer een publiciteitsstunt. Helaas.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:29 schreef Dagonet het volgende:
In ander nieuws, ik hoorde net van Tiek dat Paris Hilton na drie dagen alweer de gevangenis uitgezet is.
news.google.com/news?ned=usquote:
Precies. Ze is er gewoon uitgekocht denk ik.quote:
Dat weet ik wel zeker. Gore snol.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies. Ze is er gewoon uitgekocht denk ik.
Vier weken geleden al.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies. Ze is er gewoon uitgekocht denk ik.
Medische conditie my ass.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:47 schreef Dagonet het volgende:
Ze had een medische conditie en nu moet ze met een enkelband om 40 dagen met electronisch huisarrest thuiszitten.
'Balen als een stekker' en meer van die uitermate leuke woordgrapjes die heel treffend en origineel zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:00 schreef SiemeN het volgende:
We hadden vandaag stroomstoring op het werk. Ik heb de hele dag niets kunnen doen en ben maar naar huis gegaan. Wát vervelend, hm.
Mja, hoe de situatie precies is weet ik niet. Een flink gedeelte van het bedrijventerrein in Hoofddorp zat plots zonder. De noodzakelijke servers voor de klanten e.d. draaiden nog wel, maar ik kon zelf helemaal niets meer. Een lekker rustig dagje dus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:01 schreef Dagonet het volgende:
Wij kunnen niet eens een stroomstoring krijgen op m'n afdeling, de rest van het pand hooguit 10 seconden en dan slaat de dieselgenerator aan.
Hejjij munchkin Fu gekocht?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou hè. Poepoe. Tjonge.
Hé Dago, wanneer gaan we Munchkin-Fu-en?
Dat is héél knap, want Pratchett schrijft alleen in z'n kinderboeken met hoofdstukken en die boeken heb jij nog niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb net geld verdiend door een hoofdstuk of 5 te lezen in m'n Pratchett, met een headsetje op m'n hoofd. Rielekst.
Die opmerking overwoog ik ook nog te maken. Gelukkig ben ik niet zó bot.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:56 schreef Janetje het volgende:
Had ik maar een rebel om uit het raam te gooien en dan zeggen dat hij 'echt zelf sprong'
Oui, gisteren.quote:
Er zit een duidelijke hoofdstukvorming in, met die wisselingen in tijd en plaats enzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is héél knap, want Pratchett schrijft alleen in z'n kinderboeken met hoofdstukken en die boeken heb jij nog niet..
Ik heb alleen Munchkin en Munchkin impossible.quote:
quote:Er zit een duidelijke hoofdstukvorming in, met die wisselingen in tijd en plaats enzo.
Linkinquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:40 schreef Q. het volgende:
Wiens park?
Inson.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:40 schreef Q. het volgende:
Wiens park?
De park.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:40 schreef Q. het volgende:
Wiens park?
Ik vind Impossible leuker dan Fuquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb alleen Munchkin en Munchkin impossible..
[..]
.
Volgens mij krijgt iedereen die Rooms-Katholiek is dat automatisch.quote:
met een fokshirt schat ik de kansen klein in.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je zou moeten solliciteren bij mythbusters!
Dan heb je de gelijke kansen voor iedereen mythe meteen gebust.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
met een fokshirt schat ik de kansen klein in.
Maar ja, dat houdt eigenlijk in dat ik gewoon minder heb verdiend als het jaar ervoor, dus of ik er nou écht blij mee moet zijn...quote:HIERBIJ DEEL IK U MEDE, DAT DE VERMINDERING OP DE AANSLAG INKOMSTENBELASTING/PREMIE VOLKSVERZ. 2006 NUMMER [sofinummer] TEN BEDRAGE VAN ¤1566,00 ALS VOLGT IS VERWERKT
RENTEVERGOEDING ¤33,00
¤1599,00 WORDT OVERGESCHREVEN OP GIROREKENINGNR [Gironummer]
Als je niet weet wat je er mee moet kun je het overmaken naar het goede doel!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:07 schreef rompompom het volgende:
Oja, de Belastingdienst is mijn vriend:
[..]
Maar ja, dat houdt eigenlijk in dat ik gewoon minder heb verdiend als het jaar ervoor, dus of ik er nou écht blij mee moet zijn...
Ik doelde meer op het baardjequote:Op donderdag 7 juni 2007 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
met een fokshirt schat ik de kansen klein in.
Ik bied, geheel vrijwillig alsmede enorm belangeloos, mcDavid aan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb zin om iemand te slaan.
Zonder zie je er beter uit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:26 schreef Janetje het volgende:
Ik heb mijn fokshirt nu aan.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik bied, geheel vrijwillig alsmede enorm belangeloos, mcDavid aan.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zonder zie je er beter uit.,
,
!
Dat zal je leren rode en witte polo's samen te wassen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:04 schreef Janetje het volgende:
Ik heb een roze poloshirtje kwam ik vanavond achter...
Ik wilde eigenlijk posten dat jij vrij laag op m'n lijstje met Fokkers die dood zouden mogen staat, maar ik was te lui.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:58 schreef mcDavid het volgende:
Jullie vinden me écht aardig he. Ik krijg echt het gevoel dat ik hier thuis ben.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zal je leren rode en witte polo's samen te wassen.
Kut.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat kan ook liggen aan het feit dat ik bijzonder veel mensen dood zou willen hebben, trouwens.
Pas je 'm nog?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:04 schreef Janetje het volgende:
Ik heb een roze poloshirtje kwam ik vanavond achter...
Misschien kost het gewoon te veel tijd en moeite om positieve dingen te verzinnen. Dat kan het ook zijn. Eventueel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef mcDavid het volgende:
Sja, op een of andere manier zijn mensen altijd te lui om positieve dingen over mij te posten, maar niet te lui om negatieve dingen over mij te posten.
mcDavid, ik hou van jequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef mcDavid het volgende:
Sja, op een of andere manier zijn mensen altijd te lui om positieve dingen over mij te posten, maar niet te lui om negatieve dingen over mij te posten.
Jazeker.quote:
Het feit dat ik geen kisten en petje achterstevoren heb spreekt voor me, of niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat kan ook liggen aan het feit dat ik bijzonder veel mensen dood zou willen hebben, trouwens.
Nou mcd.. je hoort het..quote:
Heh gatver.. je valt op polo-huppelkutjes?quote:
meer op het omkleed-gedeeltequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heh gatver.. je valt op polo-huppelkutjes?
En je krullen, vergeet je krullen nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het feit dat ik geen kisten en petje achterstevoren heb spreekt voor me, of niet?
Ohja. Die krullen. Ik moet nog naar de kapper.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En je krullen, vergeet je krullen niet.
Eigenlijk ging ik wel voor het polo-gedeelte, maar dat kon ik op deze manier natuurlijk niet meer zonder gezichtsverlies zeggen. Dus zocht ik een andere uitweg.quote:
Zou een brandweerman die vervroegd met pensioen gaat dat ook zijn?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmmja. Ladderzat worden is ook nog een optie inderdaad.
is dat al zo bekend dan? staat zeker in mn notesquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou mcd.. je hoort het..
Je moet maar beginnen met klonenliefde...
Je bent gewoon fucking obvious.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:39 schreef Stak het volgende:
[..]
is dat al zo bekend dan? staat zeker in mn notes
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 05:34 schreef remlof het volgende:
Things are meant to have an end.
And this one just came
En als er geneukt wordt gaat het héél erg plakken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:19 schreef Chowi het volgende:
Ja, inderdaad. Bij dit soort weersomstandigheden neig ik 3 uur lang onder de douche te gaan staan. Mínstens.
Hm.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef Chowi het volgende:
Daarom, niet neuken de komende dagen.
Dat gaat niet meevallen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef Chowi het volgende:
Daarom, niet neuken de komende dagen.
We compenseren het met bier. Dat werkt verkoelend.quote:
Vooruit, dat moet dan maar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:32 schreef SiemeN het volgende:
[..]
We compenseren het met bier. Dat werkt verkoelend.
Wel!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:33 schreef Chowi het volgende:
Rustig, rustig! Je zult er niet sterven van een paar dagen geen seks, hoor.
Als dat zo zou zijn, dan was ik nu driedubbeldood.quote:
Q is ons geweten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:36 schreef Chowi het volgende:
Dus je bent eigenlijk maar een illusie, Q?
*jaloersquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:29 schreef Dagonet het volgende:
Warm is bah
Gelukkig mag ik straks weer een gekoelde ruimte in
Jij hebt dan weer betere collega's dan ik. Heeft iemand zichzelf al geëlectrocuteerd?quote:
http://www.shadowdark.org/ib/Star-Wars--Innuendo_8109-1.phpquote:
Ik zat zelf te denken aanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://www.shadowdark.org/ib/Star-Wars--Innuendo_8109-1.php
Daar heb je wat leukere teksten voor je sig
Hij ligt nog in de auto.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij hebt dan weer betere collega's dan ik. Heeft iemand zichzelf al geëlectrocuteerd?
Leuk werk heb jij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:39 schreef Nosh het volgende:
Ik ben in het tijdsbestek van anderhalf uur 3 keer voor meisje aangehoord, en heb een goede tien minuten over voetbal zitten te ouwehoeren met ene Rob. Rob en ik zijn nu matties voor het leven. Blijkbaar.
Ik houd van mijn werk..
Bij de lunch even halenquote:
Ik heb helemaal geen tijd om te lunchen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bij de lunch even halen
En even rondje scheuren om de auto even te koelen.
Je wettelijke pauze, wat doen ze!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen tijd om te lunchen..
niet wettelijk zijnquote:
Wat is er gepasseerd danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:03 schreef ehqo het volgende:
Beter is dat altijd, als blijkt dat je voor niets naar Enschede bent afgereisd.
En éven een telefoontje is natuurlijk geen optie. Hoe lang moest je reizen in dit snikhete weer?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een leraar met wie ik een afspraak had bleek ziek. Hoi hiep.
En dat meldt 'ie niet even?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een leraar met wie ik een afspraak had bleek ziek. Hoi hiep.
Eén uur heen, en weer een uur terug. En hij had gemailt vanochtend, met hoge prioriteit (!), maar dat was toen ik reeds op de fiets naar het station zat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En éven een telefoontje is natuurlijk geen optie. Hoe lang moest je reizen in dit snikhete weer?
Wel een mail met hoge prio versturen maar niet even snel een leesbevestiging eraan vastplakken? Dan moet je toch écht even bellen. Vind ik dan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
Eén uur heen, en weer een uur terug. En hij had gemailt vanochtend, met hoge prioriteit (!), maar dat was toen ik reeds op de fiets naar het station zat.
Ik ook. Hij heeft mijn nummer, maar ik ben nog nooit gebelt, en het is niet eens voor het eerst dan ik voor niets die kant op ben gegaan. Dus dat wordt even tieren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wel een mail met hoge prio versturen maar niet even snel een leesbevestiging eraan vastplakken? Dan moet je toch écht even bellen. Vind ik dan.
Het is in dit geval op zich jammer dat je een OV hebt, anders had je iig het treinkaartje kunnen terugeisen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ook. Hij heeft mijn nummer, maar ik ben nog nooit gebelt, en het is niet eens voor het eerst dan ik voor niets die kant op ben gegaan. Dus dat wordt even tieren.
De terraschen zijn daar inderdaad mieters tof.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:20 schreef ehqo het volgende:
Gelukkig is het terras van Enschede zo slecht nog niet, mits vergezeld door een glas Grolsch.
Misschien kan ik mijn verloren tijd terugeisen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:23 schreef Dagonet het volgende:
Wat natuurlijk nergens op slaat als je het praktisch bekijkt want je wint er dan niets mee maar het is wel lekker om mee te slaan.
RIP alles.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Dood.
Die van mensen die zichzelf kussen? Tof hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Dago, die foto's zijn verwarrend.
Ik ben er nog niet over uit. Goed gedaan, dat wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die van mensen die zichzelf kussen? Tof he
Ach, maar stel je nou eens voor dat ze zouden kunnen praten. Dat zou veel erger zijn toch? Dat zet het e.e.a in perspectief hè? Het valt allemaal wel weer mee hè?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Huuu. Er is nóg een verstandskies aan het doorkomen.
Vanavond kan je met Tiek erover babbelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo had ik het inderdaad nog niet bekekenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ach, maar stel je nou eens voor dat ze zouden kunnen praten. Dat zou veel erger zijn toch? Dat zet het e.e.a in perspectief hè? Het valt allemaal wel weer mee hè?
Verstandskiezen komen met de jaren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh ik haat jouquote:
Hij staat eigenlijk stil hè.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh ik haat jou
*Met epileptische aanval over grond rolt..
Am I on drugz?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:43 schreef cerror het volgende:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07235/1181313189732.gif]afbeelding][/url]
Wakker worden.
Hihi, hehe, haha, hoho.quote:Siemen zegt:
Drinken is aan ons niet besteed immers!
Wel dan?quote:
Als je met "drinken" ranja en andere non-alcoholische dranken bedoelt, dan geef ik je gelijk.quote:
In Leiden is het al flink bezig. Ik was aardig doorweekt net. Wetlook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef Misstique het volgende:
Waar blijft die regen?
Alcohol? Dat zit toch alleen in spiritus en dat soort dingen? Wie doet zoiets nou in z'n drinken?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je met "drinken" ranja en andere non-alcoholische dranken bedoelt, dan geef ik je gelijk.
Wél lekker koel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef SiemeN het volgende:
[..]
In Leiden is het al flink bezig. Ik was aardig doorweekt net. Wetlook.
Ieder voordeel heeft z'n nadeel, en andersom.quote:
Mensen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Alcohol? Dat zit toch alleen in spiritus en dat soort dingen? Wie doet zoiets nou in z'n drinken?.
Dan ga ik dat ook maar eens proberen.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:27 schreef Chowi het volgende:
Oh wee als er nu iemand met de username "horzel" of iets dergelijks online komt en zegt dat ik niet zo moet discrimineren.
Je bent jarig! Dan mag alles!quote:
Niet zo neerbuigend, hm?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:28 schreef Stofje het volgende:
Stof is toch óók een soort van insect? Als in: Tja, het moet er zijn, maar we zien het liever niet, want het jeukt?
Ik pwn God.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:17 schreef Q. het volgende:
Gatver, dat mag niet van God!
Ha.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:08 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi nosh
Check! Ik denk dat Stofjes vader een filter erop heeft gezet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:44 schreef Chowi het volgende:
Hier doe ze het wel hoor.
Vuile tyfushond.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Check! Ik denk dat Stofjes vader een filter erop heeft gezet.
Da's onaardig!quote:
Op die manier praat jij altijd alles goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het was aardig bedoeld, dat zou jij toch moeten weten! [afbeelding].
Dat klopt, maar ik ben de vriendelijkheid, de liefde zelve. Ik zou toch nóóit mensen willen beledigen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Op die manier praat jij altijd alles goed.
Zullen wij trouwen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ben de vriendelijkheid, de liefde zelve. Ik zou toch nóóit mensen willen beledigen!
Wtf? Ik ging toch niet ook al met jou trouwen? Toch?quote:
Wat mij betreft mág het. Jij mag ook alles dat leeft en dood is helemaal kapot neuken, zolang je het maar eerlijk zegt tegen me.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wtf? Ik ging toch niet ook al met jou trouwen? Toch?
Nee, hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wtf? Ik ging toch niet ook al met jou trouwen? Toch?
Oh, wat hebben we toch een heerlijk open relatie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat mij betreft mág het. Jij mag ook alles dat leeft en dood is helemaal kapot neuken, zolang je het maar eerlijk zegt tegen me.
Ik vind dat belangrijk. Oh, ik wil ook niet praten over gevoelens en over onzekerheid.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, wat hebben we toch een heerlijk open relatie.
Oh.quote:
Maar? Met wie moet ik dat dan doen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind dat belangrijk. Oh, ik wil ook niet praten over gevoelens en over onzekerheid.
Hoi.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:09 schreef Chowi het volgende:
Maar? Met wie moet ik dat dan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |