LOL! Ik ben hiero ook nog wel even hoor tot eind van de maand zon beetjequote:Op donderdag 7 juni 2007 14:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
![]()
Klinkt goed
Als jullie ook opgerot zijn wordt het wel mooi rustig hier, kan ik ook s aan mn verslag werken
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoelang moeten we nog wachten... Mijn baas wil graag weten wanneer ik weer normaal aan het werk kan...!![]()
In De Maat, Op De Plaat!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:35 schreef Sok41 het volgende:
Terreur in je eur !!
tof dat je een eigen home video bij je post hebt geplaatst!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
In De Maat, Op De Plaat!!!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tof dat je een eigen home video bij je post hebt geplaatst!![]()
juist, mooi werkquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:52 schreef Bootje84 het volgende:
ben ik weer..
verdediging was een voldoende
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:53 schreef Janetje het volgende:
Handleidingen voor nieuwe telefoons vertalen is best ehh.. saai.
Die grüne Tastequote:Op donderdag 7 juni 2007 14:53 schreef Janetje het volgende:
Gefeliciteerd..quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:52 schreef Bootje84 het volgende:
ben ik weer..
verdediging was een voldoende
Handleiding lezen en (her-)schrijven is best saaiquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:53 schreef Janetje het volgende:
Ja en nu: "Haal de groene knop op bij de afhaalbalie"quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:55 schreef DaFan het volgende:
[..]
Die grüne Taste
The green button
Le button vert
Np.
De groene knopquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:55 schreef DaFan het volgende:
[..]
Die grüne Taste
The green button
Le button vert
Np.
Vertaalacademiequote:Op donderdag 7 juni 2007 14:55 schreef Goover het volgende:
[..]Klinkt inderdaad saai. Wat voor studie doe je? En van vanuit welke, naar welke taal moet je vertalen?
Heeeey janetje... lief modje van ons allenquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heeeey janetje... lief modje van ons allen... Kun je niet wat druk uitoefenen op crossover..?
![]()
ben jij ook al bang voor die alto?quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben jij ook al bang voor die alto?![]()
Het zijn maar grapjes hoor crossover...![]()
ook goedemiddagquote:
Jongen, alstie nu gesloten wordt kom ik je helemaal opzoeken daar!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben jij ook al bang voor die alto?![]()
Het zijn maar grapjes hoor crossover...![]()
Haiquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook goedemiddag
net kwam onze bedrijfscoach ff langs, we hebben even te horen gekregen dat ons verslag tegenvielhet was niet helemaal wat hij er van had verwacht
maar ik en studiegenoot waren het er wel over eens dat we gewoon conform de opdracht gehandeld hebben, de logistieke processen intern en extern onderzocht... veel nuttige aanbevelingen gedaan, hoe ze knelpunten kunnen verbeteren etc.
en nu wordt ons ff verteld dat er iets anders verwacht werd, 2 dag voor de deadline
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik ben een nep-gothicmod op stage, er is wel meer voor nodig dan crossover om mij bang te krijgen *Insert evil smiley die ik niet kan zien omdat ik op text-only zit*
Ik kan wel tegen een geintje hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:14 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Jongen, alstie nu gesloten wordt kom ik je helemaal opzoeken daar!![]()
Dat is echt heel kut voor jequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
maar de schoolcoach had lang niet veel commentaar, vond het inhoudelijk een goed verhaal, en wij zijn er zelf ook erg tevreden over... dus we hopen dat we niet totaal afgekraakt gaan worden tijdens het eindgesprek, want dat zou nergens op slaan!!
maar goed, school vindt het een mooi rapport, we halen de scriptie ook wel en de verdediging komt ook goed. als het bedrijf niet helemaal tevreden is, dan geven ze ons maar geen vergoedingboeit me op dit moment totaal niet!!!
en ja, ik ben nu flink sjaggie!!!
Komt er toch nog een Fok meet in berlijn?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:14 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Jongen, alstie nu gesloten wordt kom ik je helemaal opzoeken daar!![]()
quote:
astu!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]Ik ben een nep-gothicmod op stage, er is wel meer voor nodig dan crossover om mij bang te krijgen
![]()
ga hem lekker boos makenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Komt er toch nog een Fok meet in berlijn?![]()
[..]
[afbeelding]
Dacht je dat ontkennen nog zin had...?![]()
Nee crossover wat denk je ervan? hebben wij ons goed aangepast aan jouwn SES dictatuur?![]()
quote:
quote:
Had die gast dat niet eerder kunnen meldenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik begrijp aan de ene kant wel wat de bedrijfscoach bedoeld, wat hij verwacht had voor ons onderzoek, maar om ons nou zo af te gaan kraken als dat hij net deed![]()
voor school is het belangrijk dat het een goed onderzoek was, waar je laat zijn dat je van een goed HBO-niveau bent, en je moet ook laten zien dat je weet waar je mee bezig bent, dat je helemaal into het onderzoek bent...
dat is een persoonlijke haat, als hij daarom jullie verbied om te slowsjetten dan is het een onaardige jongen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hij heeft daarentegen wel een takkehekel aan Duitsers en iedereen die daar verblijft
Knuffel!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
maar de schoolcoach had lang niet veel commentaar, vond het inhoudelijk een goed verhaal, en wij zijn er zelf ook erg tevreden over... dus we hopen dat we niet totaal afgekraakt gaan worden tijdens het eindgesprek, want dat zou nergens op slaan!!
maar goed, school vindt het een mooi rapport, we halen de scriptie ook wel en de verdediging komt ook goed. als het bedrijf niet helemaal tevreden is, dan geven ze ons maar geen vergoedingboeit me op dit moment totaal niet!!!
en ja, ik ben nu flink sjaggie!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |