abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54484909
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:59 schreef VixenFromHell het volgende:
He wat klote zeg Duchess

Ik ben zelf net weer geweest, en de 20e mag ik al snel
Wow, dat is inderdaad snel zeg. Spannend
pi_54494495
Thanks voor de reacties
Wil wel reageren maar lukt niet echt nu.

Vix, ben enorm blij voor je, ben je al nerveus?
#geen
pi_54629979
Ik heb intussen de pleisters opgehaald. 212 euro nog wat voor 1 setje
#geen
pi_54696076
Vix! Hoest met de zenuwen???
#geen
pi_54698394
Ik heb van de week fotoseries gekeken van anderen had ik niet moeten doen (vies en eng!)
Naja voor de rest valt het wel mee, ben alleen zwaar verkouden nu dus hoop dat ik dinsdag wel weer fit ben ..

Waar ik echt tegen op zie is de enorme bult schoolwerk die op me wacht na de operatie. Ik zal zo'n 3/4 weken school missen (minstens) en eigenlijk zijn alle lessen verplicht. Dus voor elk vak moet ik een vervangende opdracht gaan maken om mn lesverzuim te compenseren. Veel werk Maar de andere optie is dat ik de hele periode later overnieuw moet gaan doen. Baal ervan dat ze me 0,0 tegemoet komen..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_54698623
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:57 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik heb van de week fotoseries gekeken van anderen had ik niet moeten doen (vies en eng!)
Naja voor de rest valt het wel mee, ben alleen zwaar verkouden nu dus hoop dat ik dinsdag wel weer fit ben ..

Waar ik echt tegen op zie is de enorme bult schoolwerk die op me wacht na de operatie. Ik zal zo'n 3/4 weken school missen (minstens) en eigenlijk zijn alle lessen verplicht. Dus voor elk vak moet ik een vervangende opdracht gaan maken om mn lesverzuim te compenseren. Veel werk Maar de andere optie is dat ik de hele periode later overnieuw moet gaan doen. Baal ervan dat ze me 0,0 tegemoet komen..
Het laatste is idd diep triest
pi_54698665
Ik durfde bij mijn moeder de eerste maand ook niet te kijken, laat staan bij andere mensen.

Hé dat is echt kut van school zeg Is er iemand die je kan helpen bij al die opdrachten? En kan je niet ergens klagen, bij een decaan of studiebegeleider ofzo??

In ieder geval vast veel sterkte & beterschap!
#geen
pi_54698845
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:57 schreef VixenFromHell het volgende:

Ja, dat moest ik ook maar na je operatie heb je alle tijd om er thuis aan te werken hoor. En vraag gewoon vriendinnen om de aantekeningen
pi_54762784
Benieuwd hoe het met Vixen is!

Vandaag trouwens naar Hunkemöller en V&D geweest voor nieuwe bh's
Maarre...what's up met al die vullingen? Mèn in al die kleine bhtjes zitten vullingen??? Why?! Zal wel aan mijn onwetendheid liggen ofzo, maar met die grote maten had ik dat logischerwijs niet

Kan ik hieruit concluderen dat iedereen die een kleine of normale maat heeft met een kussentje-bh loopt?
En wat is het nut? Is dit ter opvulling of what?
Ben 34 en voel me net een 12-jarige..
#geen
pi_54763042
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:14 schreef DuchessX het volgende:
Benieuwd hoe het met Vixen is!

Vandaag trouwens naar Hunkemöller en V&D geweest voor nieuwe bh's
Maarre...what's up met al die vullingen? Mèn in al die kleine bhtjes zitten vullingen??? Why?! Zal wel aan mijn onwetendheid liggen ofzo, maar met die grote maten had ik dat logischerwijs niet

Kan ik hieruit concluderen dat iedereen die een kleine of normale maat heeft met een kussentje-bh loopt?
En wat is het nut? Is dit ter opvulling of what?
Ben 34 en voel me net een 12-jarige..
Ik draag altijd met vullingen nu! Niet van die push-up dingen maar wel voorgevormd.
Vind het lekkerder zitten hoor dan die slappe dingen!

En in de grote maten hebben ze die inderdaad niet, even wennen dus, maar ik vind ze wel lekker zitten.
pi_54765432
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik vraag me af of er hier ook meiden zijn met slechte ervaringen?

Bij mij is de operatie helemaal perfect verlopen, heb ook nadien nergens last van gehad! Ik heb geen pijn gevoeld of wat dan ook, kortom het viel me 10000% mee.

Maar goed, kan me voorstellen dat het voor sommigen ook wel eens anders gelopen is?
*Steekt hand op*. Na lang twijfelen toch maar besloten mijn verhaal hier te delen. .

Ben zelf bijna twee jaar geleden geopereerd en ben ruim een half jaar uit de roulatie geweest.
Zat destijds op een 75 E/F en ben 1.68 lang. Een last dus.
Na jaren wikken en wegen toch de knoop doorgehakt en een BVK aangevraagd. Werd volledig vergoed.
Enfin, de operatie op zich verliep vlekkeloos, mocht zelfs de dag daarna al naar huis.
De eerste tijd ging ook prima, tot drie weken na de operatie. De wonden waren bijna dicht, maar een dag voor een tussentijdscontrole kwam er ineens behoorlijk veel rotzooi uit mijn linkerborst. Hij was ook al een tijd gevoelloos van de tepel tot het drielandenpunt. Tijdens de controle vertelde de verpleegkundige me dat het een wondinfectie was.
Er zat een gaatje bij mijn "drielandenpunt" en eentje in mijn verticale litteken. .
Die gaatjes werden vervolgens één groot gat die dagelijks gespoeld, gezalfd en verbonden moest worden. Niet echt lekker dus. Inmiddels viel het me ook op dat m'n borsten toch nog steeds wel erg groot waren. In plaats van slinken na de zwelling, werden ze groter. . Volgens de PC was ik aangekomen. Niet dus, ik was zelfs afgevallen na de operatie. .
Inmiddels ben ik dus bijna twee jaar verder, ben weer terug bij de cup E waar ik ben begonnen en m'n linkerborst is gevoelloos met een enorm litteken op de plek van de infectie.

Ben dit jaar inmiddels teruggegaan naar m'n PC, maar die wil me niet opereren. Volgens hem moet ik maar wachten tot ik kinderen krijg, want dan "gaan ze toch hangen" en kan de littekencorrectie ook meteen. . Wil dus binnenkort voor een second opinion naar een andere arts, al vind ik het nu al vreselijk om te beseffen dat ik wéér die ingrijpende operatie moet meemaken. Het gaat je toch niet in de kouwe kleren zitten. .

Dus helaas, het gaat niet altijd vlekkeloos. .

Overigens wil ik hier niemand mee ontmoedigen. Heb een schoonzusje bij wie het werkelijk prachtig is geworden. Bij haar arts wil ik ook een second opinion. Ik heb helaas gewoon pech gehad.
Karma is a fucking bitch.
pi_54774563
MissLuna, ik zou zeker naar een andere arts gaan hoor!
pi_54774863
Jeetje MissLuna, ik ben er stil van. Ben erg benieuwd naar die SO.
#geen
pi_54794322
Laat ik maar eens posten nu ik toch niet kan slapen

Noujaa, alles is eigenlijk wel goed gegaan. Dinsdag was ik zo rond 2 uur geloof ik weer op de kamer. Diezelfde dag al uit bed geweest, gjng wel ok. Pijn viel allemaal wel mee ook! Alleen niet zo best geslapen, werd om 5 uur wakker met rugpijn (nu ook last van.. ). Woensdag een paar keer misselijk geweest, verder ging het toen ook wel redelijk, maar minder als de eerste dag. Weer slecht geslapen, last van mn maag dit keer. Kon niet zo goed tegen 1 van de pijnstillers ofzo. Nou en gister ging alles helemaal goed, dus toen mocht ik naar huis. Drains eruit.. godverde.. auw! Zelf toen ook alles even gezien, zag er netjes uit! Mooi van een G cup naar een C! daarna gedoucht en toen ben ik naar huis gegaan. En nu zit ik door rugpijn dus hier midden in de nacht

Volgende week vrijdag moet ik me weer melden
pi_54794325
O de eerste leuke bh heb ik al uitgezocht, nu maar even wachten met kopen tot ik hem ook aan mag
pi_54795274
Die rugpijn had ik ook inderdaad, echt heel erg was dat.
Gewoon niks geen centje pijn aan mn nieuwe borsten maar mn rug!!!!!!!!

Zou dat komen door de operatietafel ofzo? Dat zeiden veel mensen toen tegen mij dat het wellicht daardoor kwam. Weet wel dat het echt niet uit te houden was, en je kan ook nog niet op je zij ofzo slapen....!!!
pi_54795355
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 00:54 schreef Xennia het volgende:

[..]

Over een tijdje merk je vast dat het de moeite waard is.
Had ik destijds maar silliconenpleisters gehad. Is dat iets nieuws of is me daar gewoon niets over verteld?
Ik heb ook van dat silliconen spul gehad, alleen was het toen alleen te krijgen in grote vellen (a4 formaat?) waar ik zelf repen van moest knippen.
Het geeft druk op je littekens waardoor ze niet zo gaan 'woekeren'
pi_54796092
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Die rugpijn had ik ook inderdaad, echt heel erg was dat.
Gewoon niks geen centje pijn aan mn nieuwe borsten maar mn rug!!!!!!!!

Zou dat komen door de operatietafel ofzo? Dat zeiden veel mensen toen tegen mij dat het wellicht daardoor kwam. Weet wel dat het echt niet uit te houden was, en je kan ook nog niet op je zij ofzo slapen....!!!
In het ziekenhuis zeiden ze tegen mij dat dat gewoon komt omdat je bijna alleen maar ligt, en dus in 1 houding idd omdat je niet op je zij kan liggen
Maar mn moeder heeft vaak last van haar rug, dus die had een smeerseltje voor me.. ben benieuwd!
pi_54797723
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 09:39 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

In het ziekenhuis zeiden ze tegen mij dat dat gewoon komt omdat je bijna alleen maar ligt, en dus in 1 houding idd omdat je niet op je zij kan liggen
Maar mn moeder heeft vaak last van haar rug, dus die had een smeerseltje voor me.. ben benieuwd!
Ik ben redelijk snel op mn zij gaan slapen (toen ik thuis was) met een kussen tegen me aangedrukt zodat ik niet door zou rollen op mn buik. Ik slaap noooooooooooit op mn rug dus vond het echt verschrikkelijk die eerste dagen.

Hopelijk helpt het smeerseltje, maar ik was er na het ziekenhuis redelijk snel vanaf, behalve als ik dan weer in bed ging liggen...
pi_54803862
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 03:11 schreef VixenFromHell het volgende:
Drains eruit.. godverde.. auw!
Oh ja, ik krijg ineens een flashback en herinner me weer dat ik wel door de grond kon zakken van de pijn. Daar was ik totaal niet op voorbereid. En toen moest de drain bij mijn andere borst ook nog, wetende wat voor pijn er ging komen.
pi_54821036
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:31 schreef VixenFromHell het volgende:
Brrr dat afsterven ja...
Mijn chirurg had het daar ook over, ze wil proberen de zenuwbanen vd tepels te behouden, maar vertelde dat dit erg riskant is bij een cupmaat als de mijne (hoe groter hoe gevaarlijker geloof ik). Zij was bang dat de boel dan tijdens de operatie af zou gaan sterven.
Een andere optie was dan de tepels tijdelijk in de lies te plaatsen, en later terug te zetten op de borsten. Dan worden de zenuwbanen dus uiteraard geheel doorgesneden en dan is het gevoel dus weg.

Nouja volgende week vrijdag mag ik weer naar de chirurg
Om hier nog op terug te komen overigens, ook dit was goed gegaan! Heb ook al gezien dat de boel nog reageert op kou dus ze leven nog idd

Verder gaat het eigenlijk wel goed, op dit moment geen pijn (zonder pijnstillers dus ), kijken hoe dat blijft gaan.
Alleen slapen blijft enigszins vervelend maar goed dat gaat uiteindelijk vast ook weer beter !
pi_54834253
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:46 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Om hier nog op terug te komen overigens, ook dit was goed gegaan! Heb ook al gezien dat de boel nog reageert op kou dus ze leven nog idd

Verder gaat het eigenlijk wel goed, op dit moment geen pijn (zonder pijnstillers dus ), kijken hoe dat blijft gaan.
Alleen slapen blijft enigszins vervelend maar goed dat gaat uiteindelijk vast ook weer beter !
Hey meis, dat is goed nieuws!

Ik slaap zelfs nu nog slecht en heb ook nog steeds hechtingen die ineens tevoorschijnkomen en dan wel of niet eruitgetrokken kunnen worden (doe het nu maar zelf want om steeds naar de pc te gaan vind ik ook weer zoiets). Mijn rechterborst is erg mooi geworden, mijn linkerborst daarintegen vind ik niet mooi; lelijke littekens, tepel is niet helemaal naar mijn zin etc. Maar ja het heeft toch wel een jaar nodig.
Ook qua pijn heb ik links veel meer pijn (nog) dan rechts.

Slaap je nu trouwens wel al op je zij? Ik heb dat eik al vrij snel gedaan, hoewel dat erg pijnlijk is. Je voelt het helemaal tot onderin je ribbenkast he? Zullen wel pijnlijke spieren zijn denk ik? Hoewel, ik heb ze zo'n 3 á 4 weken gevoeld.

Maarre, merk je al het verschil? Ik bedoel, geen snijdende bhbandjes meer? Ik moest in het begin steeds voelen of ze niet waren afgezakt omdat ik ze gewoon niet meer voelde
#geen
pi_54900880
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:58 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Hey meis, dat is goed nieuws!

Ik slaap zelfs nu nog slecht en heb ook nog steeds hechtingen die ineens tevoorschijnkomen en dan wel of niet eruitgetrokken kunnen worden (doe het nu maar zelf want om steeds naar de pc te gaan vind ik ook weer zoiets). Mijn rechterborst is erg mooi geworden, mijn linkerborst daarintegen vind ik niet mooi; lelijke littekens, tepel is niet helemaal naar mijn zin etc. Maar ja het heeft toch wel een jaar nodig.
Ook qua pijn heb ik links veel meer pijn (nog) dan rechts.

Slaap je nu trouwens wel al op je zij? Ik heb dat eik al vrij snel gedaan, hoewel dat erg pijnlijk is. Je voelt het helemaal tot onderin je ribbenkast he? Zullen wel pijnlijke spieren zijn denk ik? Hoewel, ik heb ze zo'n 3 á 4 weken gevoeld.

Maarre, merk je al het verschil? Ik bedoel, geen snijdende bhbandjes meer? Ik moest in het begin steeds voelen of ze niet waren afgezakt omdat ik ze gewoon niet meer voelde
Hm wel jammer dat je het niet echt mooi vindt.. hopelijk trekt het nog wat bij!! Zou wel erg zonde zijn anders..

Ik slaap op dit moment nog niet op mijn zij, durf nog niet zo goed.. vrijdag voor de zekerheid eerst vragen of het echt mag, en dan moet ik het er toch maar eens op wagen. Al slaap ik ondertussen wel weer redelijk
Op dit moment begint de boel ook aardig te jeuken rond de hechtingen.. irritant ! En ik moet zalf opsmeren, en daar krijg ik huidirritatie van.. overal jeuk dus... vervelend

En ik merk zeker verschil ik voel mn bandjes totaal niet meer idd. De onderband echter wel, die zit op dit moment nog superstrak.. maar dat is zwelling dus dat trekt nog wel bij
pi_54902401
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:25 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Hm wel jammer dat je het niet echt mooi vindt.. hopelijk trekt het nog wat bij!! Zou wel erg zonde zijn anders..

Ik slaap op dit moment nog niet op mijn zij, durf nog niet zo goed.. vrijdag voor de zekerheid eerst vragen of het echt mag, en dan moet ik het er toch maar eens op wagen. Al slaap ik ondertussen wel weer redelijk
Op dit moment begint de boel ook aardig te jeuken rond de hechtingen.. irritant ! En ik moet zalf opsmeren, en daar krijg ik huidirritatie van.. overal jeuk dus... vervelend

En ik merk zeker verschil ik voel mn bandjes totaal niet meer idd. De onderband echter wel, die zit op dit moment nog superstrak.. maar dat is zwelling dus dat trekt nog wel bij
Ik heb in het ziekenhuis al op mijn zij geslapen (nadat ik had gevraagd of dat echt geen kwaad kon: nee).

Oh ja dat van de bhband is herkenbaar. Dat blijf je ook best nog even voelen. En de littekens onder je borsten blijven ook lang gevoelig/pijnlijk! Dat jij nu al zalf mag smeren? Zit er geen plakband over je hechtingen dan? Ik mocht pas met zalf gaan smeren na mijn eerste controle na 10 dagen of 2 weken, toen de hechtingen grotendeel verwijderd waren. Ook mocht ik niet smeren daar waar er (open) wondjes of korstjes waren. Het is trouwens vitamine E zalf, mss heb jij wel andere zalf?

Ik ben sinds vandaag (eindelijk) begonnen met die speciale siliconenpleisters! Het duurde erg lang eer alles dicht was en ze erop konden. Ik moest beginnen met 3 uur per dag en vanaf daar elke dag een uur opbouwen tot een max van 20 uur per dag. Toen ik ze na 3 uur eraf haalde vond ik de littekens al meteen veel beter uit zien, veel minder rood en gezwollen, rustiger. Ik moet ze echt een aantal maanden gebruiken, ben heel benieuwd want vooral het litteken onder mijn linkerborst is erg lelijk geworden (rood, bobbelig, pijnlijk. Lijkt wel of er nog steeds hechtingen in zitten). De BHband drukt er ook erg op.

Trouwens ik hoef nog maar 1 week en dan mag ik eindelijk de sportbeha's verruilen voor beugelbeha's! JAY! Shoppen!!! 'sNachts slaap ik, ondanks dat het niet meer hoeft, toch nog vaak met bh of een hesje, zonder doet nog te veel pijn.

Ik heb er geen spijt van, maar ik had niet verwacht dat het natraject zo 'zwaar' zou zijn. Of beter gezegd: vervelend.
#geen
pi_54902703
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:17 schreef DuchessX het volgende:

Ik heb er geen spijt van, maar ik had niet verwacht dat het natraject zo 'zwaar' zou zijn. Of beter gezegd: vervelend.
wat had je dan gedacht tis geen amandelen knippen ofzo..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')