Okee, ik heb hier niks te zoeken, maar een brief?! Zoiets moet toch in het ziekenhuis persoonlijk aan je verteld worden? Dat weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:34 schreef VixenFromHell het volgende:
Kickje!
Dr ligt hier een brief op de mat van het ziekenhuis, zeer waarschijnlijk mn vaders testuitslag
Maar hij is niet thuis nu, en ik moet zo nog weg.. wachten wachten![]()
Vanavond weet ik dus eindelijk iets, en misschien zelfs een hele hoop meer!
Bij mannen wilen ze het wel per brief doen, omdat het voor hen zelf niet zoveel betekent. Vrouwen moeten altijd naar het ziekenhuis komen.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Okee, ik heb hier niks te zoeken, maar een brief?! Zoiets moet toch in het ziekenhuis persoonlijk aan je verteld worden? Dat weet ik uit ervaring.
En wat Liejannuh hierboven zegt. 't Is ontzettend kut, maar er is ook 50% kans dat je het niet hebt.
Ah lijkt me een goede tipquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:59 schreef scrub_nurse het volgende:
heel veel succes woensdag![]()
en 1 tip: koop zoogcompressen, heel handig om lekvocht op te vangen en zorgt ervoor dat je tepels warm blijven en niet samentrekken, dit is nl niet prettig aangezien dit dan aan de wond trekt rond je tepel.![]()
Misschien dat ik het verkeerd heb, maar een man kan toch ook borstkanker krijgen? Zeker als er sprake is van zo'n gen?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:10 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Bij mannen wilen ze het wel per brief doen, omdat het voor hen zelf niet zoveel betekent. Vrouwen moeten altijd naar het ziekenhuis komen.
Ik hoop ook maar gewoon op het beste![]()
Het duurt allemaal wel erg lang zeg. Hopelijk weet je binnenkort meer en is het goed nieuws. Snap heel erg goed dat je die Gcup zat bent!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:20 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik krijg hopelijk volgende week de brief met uitnodiging voor mijn uitslaggesprek. Verwacht over 2 weken de uitslag te hebben. Hopelijk kan ik dan gewoon verder met de geplande verkleiningKan echt niet meer wachten, ben die cup G zo ontzettend zat
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:57 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ah lijkt me een goede tip
Kan ik die gewoon bij de drogist kopen?
Thanks!quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:53 schreef Muck het volgende:
succes duchess!
lekker vroegquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:57 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Thanks!
Ik zit nog te wachten op een telefoontje van het ziekenhuis hoe laat ik woensdag binnen moet zijn. Vind ze er wel laat mee eik.
Woensdag om 8.30 present zijn, nuchter en wel *bibber*.
Heb zelf maar even naar de poli gebeld
Ja dat is zeker fijn, heb ik minder tijd om te stressenquote:
hoeraquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:46 schreef DuchessX het volgende:
Ik ben er weer!
Volgens de arts was het een bvk volgens het boekje. Alles is helemaal goed gegaan en het ziet er supermooi uit (op de hechtstrips etc na dan).
Mooie stevige strakke c/dcup borstjes
* DuchessX is hartstike tevreden![]()
En de pijn is goed te doen
Ik gun het jou ook zo meis...voor jou is het sowieso allemaal al extra spannend...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:47 schreef VixenFromHell het volgende:
Wat mooi zeg dat alles volgens plan is gegaan!![]()
![]()
Gefeliciteerd DuchessXquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:46 schreef DuchessX het volgende:
Ik ben er weer!
Volgens de arts was het een bvk volgens het boekje. Alles is helemaal goed gegaan en het ziet er supermooi uit (op de hechtstrips etc na dan).
Mooie stevige strakke c/dcup borstjes
* DuchessX is hartstike tevreden![]()
En de pijn is goed te doen
Dinsdag is mijn uitslaggesprek, dus dan weet ik hoe en wat. Eindelijk!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:16 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik gun het jou ook zo meis...voor jou is het sowieso allemaal al extra spannend...
Nog 3 nachtjes...ik zal duimen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:32 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Dinsdag is mijn uitslaggesprek, dus dan weet ik hoe en wat. Eindelijk!
Hoe gaat het er nu mee?![]()
* Juup© vind zequote:Op zondag 28 oktober 2007 19:30 schreef DuchessX het volgende:
Juup is trouwens erg blij met mijn nieuwe borstjes![]()
Ik voel me heel erg slank!quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:10 schreef pinquit het volgende:
oh wat heerlijk voor je duchess, je kan het geluk gewoon uit je posts lezen!!
hoe voel je je verder? wat mag/kan je wel/niet?
ik zit er ook weer over te denken.. nu heb ik niet alleen grote borsten, maar hangen ze ook vreselijk na mijn zwangerschap
maar ik wil weten wanneer het met kind het best uitkomt. nu nog lang niet, maar wanneer mijn kleine een stuk ouder is en op school zit misschienword er nu al enthousiast van
Die van mij zijn al 10 jaar oud en ben er nog iedere dag blij mee. Ik zit er geregeld aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:19 schreef Ewelina het volgende:
O, dat kun je welKan ik ook en bij mij is een C/D cup toch echt veel te klein
sowieso is het geweldig om ze voor de eerste keer te zien.... en eerlijk is eerlijk, ik bewonder ze nog elke dag![]()
Mijn borsten zijn inmiddels alweer ruim 1 jaar oud
En wacht maar tot je straks bh's gaat kopen! Er past zoveel meer!![]()
Ik had er eigenlijk door de zwaarte voorheen nauwelijks gevoel in en nu juist wel.quote:# Het gevoel in de tepel kan door de operatie verminderd of zelfs geheel verdwenen zijn, dit is meestal van tijdelijke aard.Het kan echter een half jaar tot een jaar duren voordat het gevoel weer terugkomt. Echter dat het gevoel weer wordt zoals voor de operatie kan nooit worden gegarandeerd.
Hmm had ik nog niet gehoord eik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:41 schreef pinquit het volgende:
dat valt echt reuze mee joh.. van sommige mensen hoor je toch dat ze 6 weken plat moeten enzo
Fijn te lezenquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Die van mij zijn al 10 jaar oud en ben er nog iedere dag blij mee. Ik zit er geregeld aan![]()
[..]
Ik had er eigenlijk door de zwaarte voorheen nauwelijks gevoel in en nu juist wel.
In het begin zaten ze overigens veel te hoog, gelukkig zitten ze nu perfect op hun plaats en de littekens worden nog iedere dag minder. Geen seconde spijt van gehad.
Ze zijn stevig, maar niet hard. Het voelt lekker aan. Ze liggen lekker in de hand. Kort na de operatie waren ze wel harder, maar dat kwam ook omdat ze ''geconcentreerder'' waren. Ik kan me niet meer goed alle details herinneren, het is toch al wel lang geleden. Nu ik dit topic doorlees, denk ik ''ohhh ja, dat was ook zo''. Het zijn gewoon mijn borsten, alsof het nooit anders is geweest.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:16 schreef DuchessX het volgende:
Zijn ze ook nog steeds zo stevig als vlak na de verkleining?
Ik vind mijn borsten nu soort van hard aanvoelen, die van mijn moeder ook, en haar verkleining was eind mei. Blijft dat zo? Of verschilt dat ook weer van persoon tot persoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |