Want..?quote:
Heb hele goeie littekencreme gekregen die door de verzekering vergoed wordt: ZeraDermquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:38 schreef Meaghan het volgende:
Even omhoog schoppen..
Ik ben 4 maart jl. geopereerd en ben van een G cup naar een C/kleine D cup gegaan ( een ruime kilo weggehaald). Het was niet de meest makkelijke operatie aldus de chirurg, maar hij heeft flink z'n best gedaan en het resultaat mag er wezenHet ziet er nu al zo mooi uit en het zal alleen nog maar mooier worden. Het genezingsproces gaat ook voorspoedig, dus al met al ben ik zeer tevreden. Ik mag nu ook de littekens insmeren en vroeg mij af wat ik hier nu het beste voor kan gebruiken. Heeft iemand misschien een goede tip voor mij?
Krijg je dat door sporten die plekken? Is inderdaad vervelend..quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:37 schreef Muck het volgende:
Ik ben nog steeds heel druk bezig met afvallen, maar voordat ik aan het goede gewicht zit...
De laatste tijd heb ik steeds meer last van lelijke, rode, pijnlijke plekken onder mijn borsten, ik krijg er wat van
Was het maar zo'n feest... Ik heb helaas amper tijd om te sporten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Krijg je dat door sporten die plekken? Is inderdaad vervelend..
succesquote:Ikzelf moet nog 4 kilo afvallen. Ga vanaf volgende week iedere dag een uurtje de sportschool in. Toch nog maar even proberen!
pff, vervelend zeg!quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Die plekken krijg ik gewoon overdag, zonder gekke dingen te doen![]()
Ik zou het zeker even navragen bij de verzekering inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:31 schreef pinquit het volgende:
ohja over dat afvallen. want mag je helemaal geen overgewicht hebben? hoe zit dat? of verschilt dat per zorgverzekering ofzo.
kloptquote:Op woensdag 8 april 2009 11:13 schreef Liejannuh het volgende:
De reden waarom ze vaak willen dat je afvalt, is omdat vaak je borsten dan ook kleiner worden.
En je zou toch niet willen dat je een borstverkleining hebt gehad, daar ontzettend mooie borsten aan over houdt, en dan 10 kilo afvalt waardoor je borsten minder mooi worden.
...Maar het is toch algemeen bekend dat de mééste diëters binnen 5 jaar na hun dieet weer op hetzelfde, dan wel een hoger gewicht zitten? Lijkt me het effect teniet doen.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:13 schreef Liejannuh het volgende:
De reden waarom ze vaak willen dat je afvalt, is omdat vaak je borsten dan ook kleiner worden.
En je zou toch niet willen dat je een borstverkleining hebt gehad, daar ontzettend mooie borsten aan over houdt, en dan 10 kilo afvalt waardoor je borsten minder mooi worden.
Dat hoeft helemaal niet, ik weeg nu minder dan ten tijde van mijn operatie.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:45 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
...Maar het is toch algemeen bekend dat de mééste diëters binnen 5 jaar na hun dieet weer op hetzelfde, dan wel een hoger gewicht zitten? Lijkt me het effect teniet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |