Hier gaat alles goed hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 10:18 schreef pinquit het volgende:
Even een kickje!
hoe is het met duchessX en vixen?? en de borsten natuurlijk
ik ga misschien binnenkort ook naar de HA. even een sollicitatie afwachten.. als ik niet aangenomen ben, is de bvk het volgende project![]()
wat ik eigenlijk alleen echt wil weten: hoelang mag je niet tillen?
Ik persoonlijk nam dat wel als het belangrijkste criterium.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:23 schreef pinquit het volgende:
wanneer is zoiets nodig?? als je lichamelijke klachten hebt?
Littekencrème van Biodermal. En als de wondjes niet mooi genezen en wat ontstoken lijken, kun je er honingzalf opsmeren, dat werkt super en is heel veilig in gebruik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:38 schreef Meaghan het volgende:
Ik mag nu ook de littekens insmeren en vroeg mij af wat ik hier nu het beste voor kan gebruiken. Heeft iemand misschien een goede tip voor mij?
Een maand of 4.quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:33 schreef monsterd. het volgende:
Tvp, Ik wacht momenteel totdat ik gebeld wordt door het ziekenhuis dat ik opgenomen mag worden..
Mijn operatie was eigenlijk in februari al gepland, maar omdat mijn chirurg haar enkel had gebroken kon ze vele operaties niet uitvoeren en nu moet ik langer wachten.![]()
Hoelang was bij jullie gemiddeld de wachttijd?
Klopt, wel voor je met littekencrèmes etc mag gaan smeren. Honingzalf is juist voor open en ontstoken wonden en werkt antibacterieel, reinigend en beschermt de wond voor invloeden van buitenaf. Hoewel ik zelf niets met borstverkleiningen van doen heb (lees dit topic enkel uit interesse) heb ik het ook gebruikt toen de hechtingen van mijn kijkoperatie in mijn buik niet mooi herstelden, ging super. Google er maar op, het is altijd handig om iets achter de hand te hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef Sanne het volgende:
Op wondjes die ontstoken lijken zou ik niets smeren. Mij is uitdrukkelijk gemeld dat het dicht en heel moet zijn voor je mag smeren.
Ik had 10 februari de goedkeuring van de verzekering binnen en op 4 maart had ik de operatie alquote:Op donderdag 26 maart 2009 01:33 schreef monsterd. het volgende:
Tvp, Ik wacht momenteel totdat ik gebeld wordt door het ziekenhuis dat ik opgenomen mag worden..
Mijn operatie was eigenlijk in februari al gepland, maar omdat mijn chirurg haar enkel had gebroken kon ze vele operaties niet uitvoeren en nu moet ik langer wachten.![]()
7 jaar geleden was er een wachtlijst van 2 (!) jaar. Daarom ben ik via wachtlijstbemiddeling binnen 3 maanden geopereerd in een privékliniek.quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:33 schreef monsterd. het volgende:
Ben twee keer langs geweest al. De eerste keer zeiden ze dus dat het al zou opschuiven naar februari/begin maart .. begin maart ben ik weer langs geweest, toen vertelden ze me dat het april/mei zal zijn. Ik reken ondertussen al op juni/juli wat betekend dat ik niet op vakantie kan enz.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:32 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon bellen met het ziekenhuis en vragen of ze een indicatie kunnen geven over wanneer je aan de beurt bent. Daar hebben ze echt wel inzicht in hoor.
Ik ga aankomende week ook langs. Ga eens concreet vragen hoeveel mensen voor mij nog aan de beurt zijn.. Daar zullen ze toch wel antwoord op moeten geven. Overigens bellen ze 1 week van te voren op dat je aan de beurt bent, dusjaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:19 schreef tessie het volgende:
Oh das wel lastig monsterd. Kan je niet gewoon nog een keer bellen en vragen hoe of wat? Kan me niet voorstellen dat ze echt verwachten dat je dan maar niet op vakantie gaat omdat je dan misschien aan de beurt bent, toch?
Mijn borstverkleining(en) zijn al heel lang geleden gebeurt, toen waren er ook nog hele lange wachtlijsten. Geloof dat ik een jaar moest wachten, en dat was toen al snel.
Wat mannen betreft, zou het ook niet echt vantevoren vertellen ofzo. Zien ze vanzelf toch wel. Mijn ervaring is dat het ze toch vrij weinig uitmaakt, nooit een negatieve reactie op gehad in elk geval.
Je moet blijven bellen en zeuren, soms vergeten ze je gewoon en hoor je weken niets. Heb zelf gehad dat ze me bv op een dinsdag zouden bellen, en dat ik anderhalve week later nog niets gehoord had. Ben sindsdien constant een dag na het afgesproken tijdstip gaan bellen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik ga aankomende week ook langs. Ga eens concreet vragen hoeveel mensen voor mij nog aan de beurt zijn.. Daar zullen ze toch wel antwoord op moeten geven. Overigens bellen ze 1 week van te voren op dat je aan de beurt bent, dusja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |