Weet je dat ik me dat na-traject na al die jaren nauwelijks kan herinneren? Het was het zo waard allemaalquote:Op woensdag 28 november 2007 20:17 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb er geen spijt van, maar ik had niet verwacht dat het natraject zo 'zwaar' zou zijn. Of beter gezegd: vervelend.
Sja, mijn moeder had me wel gewaarschuwd, maar ik dacht dat het allemaal wel zou meevallen. Ik denk dat het wel gescheeld had als mijn littekenvorming op de normale manier zou verlopen. Plus dat mijn lichaam met ontstekingsreacties reageert op hechtingen. Ze zouden na 2 weken opgelost zijn yeah right, afgelopen weekend plukte ik er nog een uit, met knoop en alquote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat had je dan gedachttis geen amandelen knippen ofzo..
Yeah!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:12 schreef VixenFromHell het volgende:
Ooh ja dat is geen zalf voor op de littekens, maar tegen blauwe plekken en zwellingen! Moet juist niet op de wonden dussorry voor de verwarring
Lekker shoppen he !
Ja tof is dat he ! Mijne zijn op dit moment ook weer helemaal mooi strakquote:Op woensdag 28 november 2007 22:59 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Sja, mijn moeder had me wel gewaarschuwd, maar ik dacht dat het allemaal wel zou meevallen. Ik denk dat het wel gescheeld had als mijn littekenvorming op de normale manier zou verlopen. Plus dat mijn lichaam met ontstekingsreacties reageert op hechtingen. Ze zouden na 2 weken opgelost zijn yeah right, afgelopen weekend plukte ik er nog een uit, met knoop en al![]()
Maar ik heb geen pijn meer in schouders ivm snijdende bandjes en de pijn in mijn rug en nek is ook weg
En ik kan zonder bh lopen zonder dat er vanalles schudt en wiebelt![]()
En ik heb jongemeisjesborstenToch ook wel weer leuk op je 34e.
(Kan je nagaan, mijn moeder op haar 62e met strakke borstjes (want ook bvk eerder dit jaar)...hehe
)
Bij mij is het na 10 jaar zo geblevenquote:Op woensdag 28 november 2007 23:15 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja tof is dat he ! Mijne zijn op dit moment ook weer helemaal mooi strakben benieuwd in hoeverre dat blijft
Wauwquote:Op donderdag 29 november 2007 10:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga hier maar eens even meelezenIk ben 53 kilo afgevallen
Ik weet niet wat de criteria daarvoor zijn, misschien weet Muck het want zij moet nog afvallen voor haar operatie.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:22 schreef Rewimo het volgende:
TnxIk hoop alleen niet dat ik nog meer moet afvallen van de chirurg want er gaat echt geen gram meer af nu. Niet dat ik op gewicht ben maar ik ben al meer dan een jaar stabiel en afvallen zit er niet meer in.
was het maar zo'n feest dat een stbiel gewicht genoeg isquote:Op donderdag 29 november 2007 22:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de criteria daarvoor zijn, misschien weet Muck het want zij moet nog afvallen voor haar operatie.
Bij mij hebben ze daar niet gesneden, ik heb alleen een rondje om mijn tepel en een kleine streep naar beneden. En dat is 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:03 schreef MUUS het volgende:
Aan het einde van mijn littekens (onder je armen, zeg maar) zie ik nog steeds onder mijn huid iets zwarts zitten. Volgens mij is dat gewoon nog hechtdraad.
Ach, het is pas 11 jaar geleden..
ff googele:quote:Op maandag 31 december 2007 20:31 schreef Wynter het volgende:
Ik ben nog maar 20, en ik wil ook ooit nog wel kinderen, en dus ook borst voeding kunnen geven.... zou dit ook nog kunnen na een borst verkleining? of kan ik betwe wachten tot ik ooit mijn kroost uitgepoept heb?
-Wynter
Als je echt borstvoeding wilt geven dan zou ik wachten tot nadat je je kinderen hebt gehad.quote:Op maandag 31 december 2007 20:31 schreef Wynter het volgende:
Hoi,
Ik wil ooit misschien (waarschijnlijk) een borst verkleining, ik heb een 85F/G. Nu heb ik gehoord dat sommige mensen allemaal rare "bijwerkingen" er aan over hebben gehouden, gevoeliger, of minder gevoelig, of rare pijntjes.
Ik ben nog maar 20, en ik wil ook ooit nog wel kinderen, en dus ook borst voeding kunnen geven.... zou dit ook nog kunnen na een borst verkleining? of kan ik betwe wachten tot ik ooit mijn kroost uitgepoept heb?
-Wynter
Ennn hij past!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:54 schreef VixenFromHell het volgende:
Nieuwe BH's gekocht bij de hunkemoller, maar ze hadden ook beachwear uitverkoop..
Dus meteen maar een leuke bikini gescoord![]()
[ afbeelding ]
Alleen heb ik eigenlijk de gewone top ipv de push up, maar die stond niet meer op de site
Dit zijn de leukere dingetjes!
nu hopen dat ie uiteindelijk ook echt past
Wie bepaalt dat/of je af moet vallen? De chirurg of je verzekering? In het eerste geval zou ik eens een andere chirurg raadplegen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:14 schreef Muck het volgende:
was het maar zo'n feest dat een stbiel gewicht genoeg is
dan had ik allang op de operatietafel gelegen...
ik moet nu nog steeds 15 kilo afvallen, maar het gáát gewoon niet.
vandaar ook dat ik al een tijdje niet meer in dit topic geweest ben. ik word er gewoon een beetje moedeloos van. Ik slik nu 1000 mg naproxen en een kleine 6 ton paracetamol op een dag omdat ik anders niet functioneer door de koppijn, maar een operatie zit er voorlopig gewoon niet in voor mij, omdat ik gewoon nog steeds te zwaar ben.
Als ik hier dan lees dat anderen wél geopereerd worden ben ik wel blij voor ze, maar heb ik ook iets van: "waarom ik niet"
Omdat ik er gewoon echt heel erg chagerijnig en jaloers van word, heb ik dit topic gewoon een tijdje ontlopen
mijn verzekering helaas...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat/of je af moet vallen? De chirurg of je verzekering? In het eerste geval zou ik eens een andere chirurg raadplegen.
De nasleep kan erg pijnlijk zijn en er kunnen allerhande complicaties optreden. Maar ik vond het het waard.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef pinquit het volgende:
wauw Vix, ik had even gemist dat je het al achter de rug hadwat prachtig zeg!!
ik krijg met al die verhalen ook weer zo erg het verlangen naar een borstverkleining.. ik had me er op een gegeven moment een beetje overheen gezet omdat het me zo vreselijk pijnlijk leek. maar dat valt dus allemaal reuze mee
thanksquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt
Dit is mij wel verteld door de verzekeringsarts destijds, maar is wel 10 jaar geleden. Bij mij werd alles vergoed.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:31 schreef Duizendpootje het volgende:
ik heb eens gehoord dat alles boven de D wordt vergoed..
Ik ook, wie nietquote:Op zondag 13 januari 2008 23:26 schreef Duizendpootje het volgende:
ik denk dat het samen hangt met de klachen die je hebt..
nou moet ik eerlijk bekennen dat ik mijn klachten wel een beetje heb aangedikt hoor..
ik wilde er gewoon echt van af!
Wat is de kans op groeien dan? Zijn daar wetenschappelijke cijfers voor? Bij mij zijn ze gelukkig nooit meer gegroeid, ook niet met de pil. Ik hoor wel eens dat ze groeien en groot blijven tijdens en na een zwangerschapquote:Op zondag 27 januari 2008 15:57 schreef VixenFromHell het volgende:
Pfoe wat een gezeur zeg.. maar het is gelukt! Gefeliciteerd met de goedkeuring !
Ik vraag me af hoe het met de rest gaat?
Hier gaat alles prima, heb me de laatste tijd even flink uitgeleefd bij de uitverkoop van de livera en hunkemoller, stuk of 5 BHs gekocht van 5/6 euro per stukgeweldig gewoon
![]()
Ik schrik trouwens wel van die verhalen dat ze weer gaan groeien. Hopelijk gebeurt dat bij mij niet zomaar ineens weer. Heb wel een tijdje terug uit angst de pil maar weer aan de kant gegooid, ook al zei de huisarts voor mijn operatie dat de pil geen kwaad meer kon doen. Maar in het verleden zijn ze na pilgebruik wel zeker een hele cupmaat gegroeid, en ik weet dus niet zeker of dat door de pil komt of dat ze van zichzelf nog weer doorgroeiden. Wil gewoonweg het risico op toename niet meer nemen, overleg nog wel even met de chirurg als ik daar weer kom, kijken wat zij ervan vindt. En anders zoek ik gewoon naar alternatieven met minder hormonen. Ik wil ze gewoon absoluut niet weer groter hebben in ieder geval.
ik ben alleen weer gaan 'groeien' omdat ik het operatiegewicht niet vast wist te houden, kwam weer 10 kilo aan na een paar jaar. Het is er nu weer af, en zit nu weer ongeveer op mijn 'operatie maat'quote:Op zondag 27 januari 2008 18:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat is de kans op groeien dan? Zijn daar wetenschappelijke cijfers voor? Bij mij zijn ze gelukkig nooit meer gegroeid, ook niet met de pil. Ik hoor wel eens dat ze groeien en groot blijven tijdens en na een zwangerschap
En dat heb ik dus meegemaakt. Ik had voor ik zwanger werd een keurige B-cup. Na de eerste zwangerschap was dat al C, en na de tweede bleef ik steken op Dubbel-Dquote:Op zondag 27 januari 2008 18:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens dat ze groeien en groot blijven tijdens en na een zwangerschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |