nou heb ik het gezien ! en ik ben pas bij 8 ofzo (wel meer series eigenlijk -_- )quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:59 schreef mschol het volgende:
Welcome to the NHK!, EPisode 19:
http://home.mschol.eu/images/fok/vlcsnap-592200.png![]()
waarom denk je dat ik een url plaatste, slimmerd?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:35 schreef koffiegast het volgende:
[..]
nou heb ik het gezien ! en ik ben pas bij 8 ofzo (wel meer series eigenlijk -_- )
Ja o_w, waarom zou jij bij 't Fok!-forum zitten?quote:Fok! is a only dutch community? Why should be outcast_within at the fok-forum?
trigun!!!!! een verdomde kogel van fucking Vash's gun in je oogbal!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:32 schreef Cudles het volgende:
Welke serie is even cool of beter dan Cowboy Bebop? of kan dat niet.
Wel dat soort setting, niet ninja naruto gezooi.
En sorry ik heb geen zin om alle topics door te spitten![]()
dankuwel![]()
die smileysquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja o_w, waarom zou jij bij 't Fok!-forum zitten?
[[url=http://209.85.12.231/7064/57/emo/em026.gif]afbeelding][/url]
We hebben een winaar!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:49 schreef koffiegast het volgende:
kimi ga nozomu eien ?
the melancholy of suzumiya haruhi ?
suzumiya haruhi no yuutsu ?
Ken ik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door -Strawberry- op 09-06-2007 08:57:41 ]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 05:41 schreef blessed19 het volgende:
Wat ik me trouwens net bedenk: ik heb nu mijn eerste kwartet in al die anime delen! (ben bij nummer 5 ofzo begonnen)
Ik heb ook nog iets leuks gedacht waar O_W mee mag beginnen! iemamd maakt een foto wat een animeserie uitbeeldt! Anderen mogen raden en de winnaar krijgt een punt en moet dan zelf een foto maken.
Supertoll!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhu lekker apartquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:33 schreef koffiegast het volgende:
ikeb vannacht van 10 tot en met 14 wezen kijkendie actie op 12/13 was wel apart zeg! erg heftig
thanks, en ook de rest natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:03 schreef zquing het volgende:
blue submarine no6
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:01 schreef -Strawberry- het volgende:Ik ben helemaal bij nu met LC. Alleen nog wachten op 9.Ja inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
idd, je bent erger dan ik gevalquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu lekker apart
misaki was ook zo lekker aardig
einde is ook wel droog:quote:
SPOILER: EINDE Welcome to NHK!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 05:41 schreef blessed19 het volgende:
Wat ik me trouwens net bedenk: ik heb nu mijn eerste kwartet in al die anime delen! (ben bij nummer 5 ofzo begonnen)
Ik heb ook nog iets leuks gedacht waar O_W mee mag beginnen! iemamd maakt een foto wat een animeserie uitbeeldt! Anderen mogen raden en de winnaar krijgt een punt en moet dan zelf een foto maken.
Supertoll!
jezus....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1punt voor wdn.
Nu moet jij een foto maken
[afbeelding]
Er past niets meer specifiek bij Sola dan een wolkje.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]
jezus....
dat had net zo goed een compleet andere serie kunnen zijn ...
doe iets duidelijkers wat specifiek bij een serie past...
zou zeggen dat ie anders best wel duidelijk was, tis dat ik de serie niet kenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]
jezus....
Jij hebt Sola nooit bekeken???quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]
jezus....
die 10 minuten zijn inmiddels wel voor bij hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij hebt Sola nooit bekeken???
Wolk = Sola
En wtf nu moet ik een nieuwe maken?
Zal het proberen
edit ok heb der 1
1 klein probleempje.
Battery is leeg van de camera
Duurt een minuutje of 10
dragonball / dragonball Z ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:52 schreef wdn het volgende:
Zeg het is een rebus he
Let op dat ronde ding rechts
Hadden er eigenlijk 7 moeten zijn
oke? GT nooit gezien maar draak+7 ronde dingen deed mij denken aan DB/DBZquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:20 schreef Frag_adder het volgende:
Moet dragonball zijn jahStaat geen auto bij dus GT valt af
Sola = Lucht (engelse sky)quote:
Kan best zijn maar als je een blaadje post van wolken dan is dat Solaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Sola = Lucht (engelse sky)
Dat van die kamer met wolken is iets uit de serie, heb je niks aan alleen als je de serie niet kent
zet de serie eens in een spoiler tag? (of PM, is minder fraude gevoeligquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:54 schreef koffiegast het volgende:
Ik weet welke serie, maar keb geen zin en opt moment geen tijd om iets zelf te verzinnen erna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:25 schreef zquing het volgende:hehe, was hij zo overduidelijk??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben weer klaar met 2 series:
Ajimu Beach Story
en Iketeru Futari
nu begonnen aan Magikano
try jigoku shoujo o.O?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:00 schreef MaxiTitan het volgende:
Weet iemand nog een leuke series met "één-episode" verhaaltjes zoals in Shinigami no Ballad?
quote:p.s. the people at the fuk site love your work. speaking for like 8 persons or so?
hmm
jordy-b, outcast_within, strawberry and also perhaps zquing, wdn, frag adder and some others
Dat het over mensen van fok gaat snap ikquote:Op zondag 10 juni 2007 08:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar het klopt in mijn geval wel, ja.
Puni Puni Poemy? Zijn er wel 2 maar achquote:Op zondag 10 juni 2007 01:00 schreef MaxiTitan het volgende:
Weet iemand nog een leuke series met "één-episode" verhaaltjes zoals in Shinigami no Ballad?
Uhmm Full Metal Alchemist?quote:
daar zou ik nou nooit opgekomen zijn ...quote:Op zondag 10 juni 2007 12:49 schreef archgallo het volgende:
Fruits Basket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |