Johquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:33 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen! Fokken tot 2:00 is geen goed plan als je om 7:00 op moet.
Volgens mij staat jouw icoontje er niet tussen he?quote:
Niet bepaald neequote:Op donderdag 7 juni 2007 09:33 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen! Fokken tot 2:00 is geen goed plan als je om 7:00 op moet.
Helemaal zelf bedacht ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij staat jouw icoontje er niet tussen he?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:52 schreef Havoc het volgende:
Das FB Corky, hier hebben we het over onzinnige dingen, FB is bittere ernst.
Daar verder dusquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:48 schreef chromosoompje het volgende:
[Oldbies] Reguleren onzin
Daar verder, die was nog niet vol
Misschien wel.. Misschien niet..quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:06 schreef remlof het volgende:
Die hele zinnige discussie een beetje centraal houden zou geen kwaad kunnen trouwens.
Leuk interview Arma.quote:
FF Lezen dan maar.... Maareuh... Dat oldbies blijft staan op 5000..?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:34 schreef Armageddon het volgende:
Beste interview ooit al zeg ik het zelf.
Ach, het meerdendeel van de fokkers wel en dus crew ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:47 schreef Tally het volgende:
Leuk intervieuw..
Maar niet alle crew heeft geen vriendin en niets te doen hoor
Mja.. Ik heb helemaal geen vriendin/vriendinnen dus in dat opzicht zit hij goed..quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het meerdendeel van de fokkers wel en dus crew ook.
Oldbies zijn een heel ander verhaal.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het meerdendeel van de fokkers wel en dus crew ook.
Oldbies zijn een heel ander verhaal.
Ik wel, ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]!
Ik heb geen vriendin, meestal wel wat te doen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, ik ook.
Pffff, is het nou GVD nog geen vrijdag 17:30?
Tof, heb je al een jurk uitgezocht ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:56 schreef Armageddon het volgende:
Morgen vrij dan ga ik naar de trouwerij van Joene.
Zuipuuuuuuuuh!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:56 schreef Armageddon het volgende:
Jups, ben ook wel ff benieuwd!quote:
GS down?quote:
Volgens mij word die helemaal te gekquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:56 schreef Armageddon het volgende:
quote:
quote:Network Error (tcp_error)
A communication error occurred: "Connection refused"
The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.
For assistance, contact your network support team.
Wat kun jij goed lezen.quote:
Heb jij soms een Last.fm/Audioscrobbler ding?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom heeft Swetsedinges een verwarrend gelijkend topic in FB?
Noisiaquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb jij soms een Last.fm/Audioscrobbler ding?
Ben namelijk op zoek naar wat goede DnB![]()
Of je noemt wat goede artiesten.
170 Intalex Drum n Bass #43:Is this Bass really loud enough?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef no1uknow het volgende:
Heb jij soms een Last.fm/Audioscrobbler ding?
Ben namelijk op zoek naar wat goede DnB![]()
Of je noemt wat goede artiesten.
What else is new?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh.
Men wat een week, ik zal blij zijn als het weekend is.
Noisia was laatst in Patronaat in Haarlem... Vette show!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Noisia. Heb nog een 50 minuten mix daarvan liggen.
Kosheen en Tali zijn ook nog wel leuk voor soms eigelijk.
Ik stond er zondagavond nog voor de deur, geen HW te bekennen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
What else is new?.
Nog maar eventjes de B&W onveilig maken zolang het nog kan.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Noisia was laatst in Patronaat in Haarlem... Vette show!
weet ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zeg, boem-newbie.... Je zit in het verkeerde topic
Dankjequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
170 Intalex Drum n Bass #43:Is this Bass really loud enough?
In de OP staat voldoende, dunkt me.
Sowieso helpt een tijdje naar de streams van drumandbasstv.com en jungletrain wel.
Wij ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
weet ik![]()
maar ik vind het leuk hier
![]()
Je bent de 2dequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik stond er zondagavond nog voor de deur, geen HW te bekennen...
Ja daar was ik samen mee, ook met Janetje en de man van Hob.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent de 2de. MissHobje was er ook al voor mij
.
En ik was er gewoon tot een uurtje of 23:30.....
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
We nemen het even mee naar achteren
Buk maar alvast!quote:
Hoorde zoiets ja. Nou ja, jammer ik zat er toch echt. Halverwege aan de bar, achter een meisje met heel erg lang haarquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja daar was ik samen mee, ook met Janetje en de man van Hob.
Avondje Paradiso was erg goed
Maar gaat B&W nu dicht of komt er een andere eigenaar die het zooitje voortzet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoorde zoiets ja. Nou ja, jammer ik zat er toch echt. Halverwege aan de bar, achter een meisje met heel erg lang haar.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
Niet piepen, dit was nog het dunne gedeelte...
[..]
Is er al wat bekend over hoe lang we er nog van mogen genieten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
What else is new?.
Nog maar eventjes de B&W onveilig maken zolang het nog kan.
30ste deze maand groots afscheidfeestquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Is er al wat bekend over hoe lang we er nog van mogen genieten?
*noteert*quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
30ste deze maand groots afscheidfeest.
Zo zijn wijquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Overigens: Het gebak dat de collega's van HW hebben laten bezorgen smaakte uitstekend.
[..]
Afscheidsfeesten is tegenwoordig bij ons in het bedrijf een dagelijks gemeengoed.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
30ste deze maand groots afscheidfeest.
Tja, zo kan je ook alcoholist worden...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Afscheidsfeesten is tegenwoordig bij ons in het bedrijf een dagelijks gemeengoed.
mmmmmmm..... Ik denk dat ik je punt snap Arma.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:42 schreef Dirkh het volgende:
Ik krijg langzamerhand toch mijn bedenkingen. Die Olbies hebben een SC in Onzin, daar laten ze verdomme de boel gewoon de boel. Komt er een newbie smilies posten, dan wordt ie gewoon met rust gelaten. Er wordt dan wel even aan gesnuffeld en een opmerking gemaakt, maar dat is het dan ook.
Ik ben bang dat ze mild zijn geworden en dat de nieuwe generatie oldbies zich aan het ontwikkelen is en de taak van de milde olbies over gaan nemen, met uiteindelijk als resultaat dat er alleen nog maar geslowchat wordt en smileyposts worden geplaatst.
En dat nogwel voor gratisch!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tja, zo kan je ook alcoholist worden...
Ik zal vast gaan F5'en, ik zie je zo wel voorbij komenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh kut, ik mag geen smileyposts maken hier, dan gaan jullie aan me snuffelen![]()
Ow? Dan ga ik maar alvast LAPO- en.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zullen we dan maar niet meer mild gaan doen? Dan is deze SC binnen 2 dagen leeg en heeft iedereen een ban...
Zie ik eruit als een lopende encyclopedie?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
Volgens mij hebben we al meer [oldbies]-topics dan dat er topics in OO zijn. Klopt dat Arma?
Neeger, je hebt toegang daar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een lopende encyclopedie?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:29 schreef Tally het volgende:
Ik heb zo'n retekoele tv hier hangen op mn werk
Moet hem alleen nog instellen en das nie de makkelijkste
http://www.nbmi.nl/pages/producten_detail.asp?rID=8&nID=245
Die wil ik thuis ook!
Kan me geen ruk schelen ik wil diequote:Op donderdag 7 juni 2007 14:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
bij iBood trouwens goedkope flatscreen in de aanbieding 19" voor 170 euro.
Je kunt natuurlijk ook héél subtiel en perongeluk thuis met een fles water tegen de tv aanvallenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan me geen ruk schelen ik wil die
Ik heb al een mail naar huis gestuurd om te vertellen dat ik hoop dat onze tv snel stuk gaat
En ik die wil hebben.. EN ALS IK HEM NIET KRIJG DAN HOUDTIE NIET VAN MU!
Hijs mooi
Aanbieding bij mijn leverancier waar ik de spullen haal voor op het werk hier.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat komt op 177 euro incl. Dat is net zo duur!
Maar waar is jou aanbieding dan? Of verkoop je gewoon je eigen.
Ja maar jij bent flauw want jij kan pimpen met je uitermate grote flatscreenquote:
Deze reeks loopt al een paar maanden...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:09 schreef Lamon het volgende:
Oldbies protesteren in FB dat Onzin verbaggert, en openen tegelijkertijd een bagger-reeks die helemaal voldoet aan alles wat er mis is met Onzin..
Klein vraagje en dan laat ik jullie met rust.. is dit sarcastisch bedoeld? Ja toch, mag ik hopen?
Dat zou geen enkel verschil maken, tenzij het om volledig andere oldbies gaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
Deze reeks loopt al een paar maanden...
mooie dag ervoor uitgezochtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:26 schreef Joene het volgende:
Trouwen straks !
Veel plezier!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:26 schreef Joene het volgende:
Trouwen straks !
Weekendje brugge + 3 weken italie in de zomer straksquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Zeker! Ik denk wel dat je zo je pak uitglibbert met dit zweet weer!
Waar gaan jullie heen op vakantie, of is dat geheim!
Tof! Garda meer?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Weekendje brugge + 3 weken italie in de zomer straks
Gaat goed komen ! J. jij hebt ook overleefd tochquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:08 schreef Jarno het volgende:
Joene, zet 'm op he! Gewoon een paar borrels nemen en op het juiste moment ja proberen te zeggen, dan valt het alles mee!
Calabrië (zuid italie) non touristic area zegmaarquote:
Aah oké! Nou tof! En vanavond nog feestje ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Calabrië (zuid italie) non touristic area zegmaar
Vanmiddag receptie, vanavond diner voor enkele genodigden.+ famquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Aah oké! Nou tof! En vanavond nog feestje ofzo?
Gezellig! Nou have funquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Vanmiddag receptie, vanavond diner voor enkele genodigden.+ fam
quote:
Vanaf nu wel, en nee, homoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dat is niet mijn schuld. Kusje erop!
Hoe staat het met die wijzigingen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:48 schreef Jarno het volgende:
On-topic svp.
Eeeeehmmmm, ok.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:48 schreef Jarno het volgende:
On-topic svp.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:50 schreef Jarno het volgende:
GVD. Dit topic lijkt echt teveel op het FB topic..
Uhm. Nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:50 schreef HeatWave het volgende:
Eeeeehmmmm, ok.
VALT ER NOG WAT TE NEUKEN HIER!!!!??????
Ja hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:51 schreef Jarno het volgende:
Kan de TT gewijzigd worden in '[Oldbies] DIT IS NIET HET FB TOPIC!!!!11111' ofzo?
Gelukkig maar, ik heb vannacht wel weer genoeg geneuktquote:
En je bent het nu beu?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig maar, ik heb vannacht wel weer genoeg geneukt.
Nooitquote:
Rust is van groot belang.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Nooit. Maar ik kan evt wel even een paar uurtjes zonder nu
.
Tell me about it..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:56 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ah neuken, ik ben er al, ik ben er al!
(Al is het wel een zware week... toe aan rust)
Vrouwlief zit in haar.. ehh... bronzige periode....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Tell me about it..
Ben blij dat hij om is..
Alleen weer kut dat ik dan jarig ben volgende week..
Ik nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:01 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Vrouwlief zit in haar.. ehh... bronzige periode....
Blehh.. moet je weer sociaal doen enzo.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik niet
Ik ben jarig maandag.. Totaal geen zin in..
Dit weekend is mn man er niet..
Maar een vriend van me komt logeren..
Dus word misschien nog wel een leuk weekend
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waarom heb je geen zin in je verjaardag?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:08 schreef Jarno het volgende:
Verjaardagen zijn kut.
Huis vol, iedereen gaat met z'n mond open zitten wachten totdat je er wat instopt, troep, gedoe, bah.
Kleffe toastjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:08 schreef Jarno het volgende:
Verjaardagen zijn kut.
Huis vol, iedereen gaat met z'n mond open zitten wachten totdat je er wat instopt, troep, gedoe, bah.
Ik heb geen vrienden (eentje maar eigenlijk) dus is het alleen maar familie.. en die zie ik elke week wel..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Och. 2 uurtjes lang bier gieten en taart proppen, cadeautjes in ontvangst nemen, daarna zuipen met wat matenIk vermaak me wel.
maar je hebt wel een beetje gelijk.
Ik doe nie toastjes maken.. Ik maak altijd lekkere hapjesquote:
Als je in de zomer jarig bent hoef je zelf niet op vakantie hoor. Je bezoek is dan op vakantiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:10 schreef Jarno het volgende:
Ik zou willen dat ik in de zomer jarig was, ging ik elk jaar standaard op vakantie op die datum.
Hebbie die nie meer dan?quote:
Volgens mij heb ik die gepassmailerd naar jankzak@fok.nlquote:
Als jouw idee van leuk is, je ballen afsnijden met een bot aardappelmesje, ze vervolgens frituren en serveren aan je kat, ja, DAN wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben een niet officiele oldbie dus mag ik hier ook posten, leuk he.
Jankzakquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gepassmailerd naar jankzak@fok.nl.
Man, dat is voorspel voor hem....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als jouw idee van leuk is, je ballen afsnijden met een bot aardappelmesje, ze vervolgens frituren en serveren aan je kat, ja, DAN wel.
En proberen zo snel mogelijk lam te worden zodat ze morgen niet weer weten hoe kut die verjaardag wel niet was.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:08 schreef Jarno het volgende:
Verjaardagen zijn kut.
Neuh.. niet veel... Grote leegloop door een integratie met Engeland.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Houden jullie nog wel personeel over dan?
Ik snap het niet!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:42 schreef yvonne het volgende:
jarno! Oplettuh!
FOK!user aangeklaagd!
Lees je in!
Het heet 'humor'.quote:
Users gingen op solomio, plaatsten screenshots van gebruikers en werden naar zeggen 'gecontacteerd' omdat ze dit deden.quote:
O.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Users gingen op solomio, plaatsten screenshots van gebruikers en werden naar zeggen 'gecontacteerd' omdat ze dit deden.maargoed wat er waar van is moeten we nog maar zien.
En er komt een rechtzaak en ze worden aangeklaagd. Waarvoor is me even ontgaan maargoedquote:
Ik heb gister gebukt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:49 schreef Kikkrelikkerfan het volgende:
waarom denken moddereter s altijd dat als je moderetter ben dat je dan gewono ook in de olbie topic mag potsen
dat is mijn klacht
Niet bij mij...quote:
Ik hoef niet iemand te pijpen om erbij te horen....quote:
Niet drinken op vrijdag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:54 schreef Kikkrelikkerfan het volgende:
graaibardigan ik vin dat zelfs mijn gestelijk achtergesettelde zusje van 7 meer rechten heeft om hier te potsen dan jei maar goed dat is mijn menig
Tief maar even snel op naar die topics dan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben bezit van yvonne dus ik mag hier ook posten, daarom.
Oh en trouwens...die solomio topics zijn grappig
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:55 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik hoef niet iemand te pijpen om erbij te horen....
Als dat niet een mooie afsluiter is dan weet ik het ook niet meerquote:
neuh.. maar hij heeft wel al menig Chorizo in ontvangst genomen.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
neuh.. maar hij heeft wel al menig Chorizo in ontvangst genomen.
Goed, dat wordt dus geen pasta Chorizo vanavond. Bedanktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
neuh.. maar hij heeft wel al menig Chorizo in ontvangst genomen.
Word eerst eens grappig enzo, mischien hebben je posts dan ook eens nut.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Tief maar even snel op naar die topics dan.
En al was je het persoonlijke bezit van Danny en werd je dagelijks 10x anaal door zijn hond genomen dan nog moet je gewoon een heel eind optiefen en een lobotomie krijgen.
Vandaar dattie soms zo traag isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Word eerst eens grappig enzo, mischien hebben je posts dan ook eens nut.
Ik zit al sinds begin 2002 op fok (lurk)
Betekend dit dat je mij niet aardig vind?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:00 schreef Jarno het volgende:
BG, ga je moeder pesten. Of je 'speciale' broertje.
Ja is dat nou wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Panini Italiaans van de bakker bart
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Betekend dit dat je mij niet aardig vind?
Ik zal eens op een meet komen, kijken of je in het echt ook zo stoere man bent enzo![]()
Z'n moeder heeft hij al eens met een bot mes open gesneden...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:00 schreef Jarno het volgende:
BG, ga je moeder pesten. Of je 'speciale' broertje.
Het is niet zozeer dat ik je niet aardig vind, meer dat je strontvervelend bent.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Betekend dit dat je mij niet aardig vind?
Uhm nou het is eigelijk gewoon een soort stokbroodje/pistoletje met beleg er tussen die in het tosti-ijzer gedrukt wordt.. Italiaans met Chorizo, paprika, etc volgens mijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja is dat nou wat?
Elke keer (en dat is niet vaak) als ik daar ben denk ik die probeer ik en achteraf neem ik altijd maar iets waar van ik zeker weet dat ik het lust..
Omdat ik post? Wat ongelovelijk vervelend zeg!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat ik je niet aardig vind, meer dat je strontvervelend bent.
Omdat je ademt.quote:
Bok eens op Baaj. En néé ik wil geen 'vriendjes' wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat ik post? Wat ongelovelijk vervelend zeg!
Als jij niet zo kinderachtig deed was er geen probleem, dus houd gewoon de boel aardig en leuk voordat je jezelf zo opwind dat er adertjes in je hersenen knappen ofzo.
Tieten laten zien of op rottenquote:
Krijg eens een spontane uitval in de cohesie van je bloedvaten BG. Mogen de bloedproppen het resterende beetje capaciteit, wat jou in staat stelt uberhaupt een woord te typen, genadeloos van zuurstof ontdoen teneinde een kasplant effect bij je te bewerkstelliggen. Moge de slangetjes die daarna in je lijf geplaatst worden talrijk en pijnlijk zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Word eerst eens grappig enzo, mischien hebben je posts dan ook eens nut.
Ik zit al sinds begin 2002 op fok (lurk)
Euh... Chorizo is spaans...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhm nou het is eigelijk gewoon een soort stokbroodje/pistoletje met beleg er tussen die in het tosti-ijzer gedrukt wordt.. Italiaans met Chorizo, paprika, etc volgens mij![]()
Ik vind het lekker iig![]()
Origineel ben je welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef Havoc het volgende:
[..]
Krijg eens een spontane uitval in de cohesie van je bloedvaten BG. Mogen de bloedproppen het resterende beetje capaciteit, wat jou in staat stelt uberhaupt een woord te typen, genadeloos van zuurstof ontdoen teneinde een kasplant effect bij je te bewerkstelliggen. Moge de slangetjes die daarna in je lijf geplaatst worden talrijk en pijnlijk zijn..
Tja.. Ik ben dan weer niet zo'n Anniston fan.... Heeft iets te doen met die kin en een te anorexia -a -like voorkomen.quote:
Spaans danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euh... Chorizo is spaans...
Dus een goede Chorizo con Huevos is niet te versmaden!
salamiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:20 schreef Leia het volgende:
[..]
Spaans dan.
Wat zit er dan op Panini Italiaans?
Zeer juist!quote:
Ja jij welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb lekker gezopen in een ierse pub met J.
Gisteren begon de ellende meen ik, ik zit al een tijdje op het KPN netwerk. Alleen nu flikkeren die KPN homo's het EDGE netwerk eruit, net nu ik een EDGE telefoon heb.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:19 schreef miss_bleu het volgende:
ja er zijn allemaal smsjes uitgegaan naar alle telfort klanten met de melding. Maar geloof dat er wat fout is gegaan met die batch smsjes. Heel slordig dus ja.
Maar dan heb je al een tijdje geen telefoon signaal gehad toch?
ze zijn nu het hele telfort netwerk aan het uitzetten. Mocht er trouwens iemand hier een EDGE maximaal online abo hebben bij telfort dan kan je hem opzeggen omdat de voorwaarden zijn veranderd en ze geen EDGE meer kunnen leveren. Op tweakers loopt daar een leuk draadje overquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef Jarno het volgende:
Gisteravond begonnen idd.
En dat EDGE eruit is is voor mij ook wel een gemis.
Dat probleem had ik ook. Ik had een Qtek 9100. Heb van vriendje lief nu een mooie nokia N73 gehadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:27 schreef Jarno het volgende:
Mijn foon doet alleen EDGE.
Mja daar heb ik niks aan, ik heb net een nieuwe foon...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:29 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook. Ik had een Qtek 9100. Heb van vriendje lief nu een mooie nokia N73 gehad
Ik begrijp niet dat ze dat opdoeken terwijl het grootste gros geen UMTS telefoon heeft. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.quote:
Ja klopt, ze hebben ze EDGE apparatuur aan T-Mobile verkocht meen ik. Snif Snifquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:40 schreef miss_bleu het volgende:
Omdat KPN alles aan het klaar maken is voor HSDPA wilde ze EDGE niet overnemen zover het in mijn geheugen staat
Wat doet een 13-jarige in deze poel des verderfs?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:43 schreef GI het volgende:
Zit je een beetje ruzie te schoppen met een newbie die uit zijn nek lult.
Is het een 13 jarig ventje
Uit zijn nek lullen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat doet een 13-jarige in deze poel des verderfs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |