Jankzakquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gepassmailerd naar jankzak@fok.nl.
Man, dat is voorspel voor hem....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als jouw idee van leuk is, je ballen afsnijden met een bot aardappelmesje, ze vervolgens frituren en serveren aan je kat, ja, DAN wel.
En proberen zo snel mogelijk lam te worden zodat ze morgen niet weer weten hoe kut die verjaardag wel niet was.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:08 schreef Jarno het volgende:
Verjaardagen zijn kut.
Huis vol, iedereen gaat met z'n mond open zitten wachten totdat je er wat instopt, troep, gedoe, bah.
Neuh.. niet veel... Grote leegloop door een integratie met Engeland.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Houden jullie nog wel personeel over dan?
Ik snap het niet!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:42 schreef yvonne het volgende:
jarno! Oplettuh!
FOK!user aangeklaagd!
Lees je in!
Het heet 'humor'.quote:
Users gingen op solomio, plaatsten screenshots van gebruikers en werden naar zeggen 'gecontacteerd' omdat ze dit deden.quote:
O.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Users gingen op solomio, plaatsten screenshots van gebruikers en werden naar zeggen 'gecontacteerd' omdat ze dit deden.maargoed wat er waar van is moeten we nog maar zien.
En er komt een rechtzaak en ze worden aangeklaagd. Waarvoor is me even ontgaan maargoedquote:
Ik heb gister gebukt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:49 schreef Kikkrelikkerfan het volgende:
waarom denken moddereter s altijd dat als je moderetter ben dat je dan gewono ook in de olbie topic mag potsen
dat is mijn klacht
Niet bij mij...quote:
Ik hoef niet iemand te pijpen om erbij te horen....quote:
Niet drinken op vrijdag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:54 schreef Kikkrelikkerfan het volgende:
graaibardigan ik vin dat zelfs mijn gestelijk achtergesettelde zusje van 7 meer rechten heeft om hier te potsen dan jei maar goed dat is mijn menig
Tief maar even snel op naar die topics dan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben bezit van yvonne dus ik mag hier ook posten, daarom.
Oh en trouwens...die solomio topics zijn grappig
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:55 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik hoef niet iemand te pijpen om erbij te horen....
Als dat niet een mooie afsluiter is dan weet ik het ook niet meerquote:
neuh.. maar hij heeft wel al menig Chorizo in ontvangst genomen.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
neuh.. maar hij heeft wel al menig Chorizo in ontvangst genomen.
Goed, dat wordt dus geen pasta Chorizo vanavond. Bedanktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
neuh.. maar hij heeft wel al menig Chorizo in ontvangst genomen.
Word eerst eens grappig enzo, mischien hebben je posts dan ook eens nut.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Tief maar even snel op naar die topics dan.
En al was je het persoonlijke bezit van Danny en werd je dagelijks 10x anaal door zijn hond genomen dan nog moet je gewoon een heel eind optiefen en een lobotomie krijgen.
Vandaar dattie soms zo traag isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Word eerst eens grappig enzo, mischien hebben je posts dan ook eens nut.
Ik zit al sinds begin 2002 op fok (lurk)
Betekend dit dat je mij niet aardig vind?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:00 schreef Jarno het volgende:
BG, ga je moeder pesten. Of je 'speciale' broertje.
Ja is dat nou wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Panini Italiaans van de bakker bart
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Betekend dit dat je mij niet aardig vind?
Ik zal eens op een meet komen, kijken of je in het echt ook zo stoere man bent enzo![]()
Z'n moeder heeft hij al eens met een bot mes open gesneden...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:00 schreef Jarno het volgende:
BG, ga je moeder pesten. Of je 'speciale' broertje.
Het is niet zozeer dat ik je niet aardig vind, meer dat je strontvervelend bent.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Betekend dit dat je mij niet aardig vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |