Uhm nou het is eigelijk gewoon een soort stokbroodje/pistoletje met beleg er tussen die in het tosti-ijzer gedrukt wordt.. Italiaans met Chorizo, paprika, etc volgens mijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja is dat nou wat?
Elke keer (en dat is niet vaak) als ik daar ben denk ik die probeer ik en achteraf neem ik altijd maar iets waar van ik zeker weet dat ik het lust..
Omdat ik post? Wat ongelovelijk vervelend zeg!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat ik je niet aardig vind, meer dat je strontvervelend bent.
Omdat je ademt.quote:
Bok eens op Baaj. En néé ik wil geen 'vriendjes' wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat ik post? Wat ongelovelijk vervelend zeg!
Als jij niet zo kinderachtig deed was er geen probleem, dus houd gewoon de boel aardig en leuk voordat je jezelf zo opwind dat er adertjes in je hersenen knappen ofzo.
Tieten laten zien of op rottenquote:
Krijg eens een spontane uitval in de cohesie van je bloedvaten BG. Mogen de bloedproppen het resterende beetje capaciteit, wat jou in staat stelt uberhaupt een woord te typen, genadeloos van zuurstof ontdoen teneinde een kasplant effect bij je te bewerkstelliggen. Moge de slangetjes die daarna in je lijf geplaatst worden talrijk en pijnlijk zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Word eerst eens grappig enzo, mischien hebben je posts dan ook eens nut.
Ik zit al sinds begin 2002 op fok (lurk)
Euh... Chorizo is spaans...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhm nou het is eigelijk gewoon een soort stokbroodje/pistoletje met beleg er tussen die in het tosti-ijzer gedrukt wordt.. Italiaans met Chorizo, paprika, etc volgens mij![]()
Ik vind het lekker iig![]()
Origineel ben je welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef Havoc het volgende:
[..]
Krijg eens een spontane uitval in de cohesie van je bloedvaten BG. Mogen de bloedproppen het resterende beetje capaciteit, wat jou in staat stelt uberhaupt een woord te typen, genadeloos van zuurstof ontdoen teneinde een kasplant effect bij je te bewerkstelliggen. Moge de slangetjes die daarna in je lijf geplaatst worden talrijk en pijnlijk zijn..
Tja.. Ik ben dan weer niet zo'n Anniston fan.... Heeft iets te doen met die kin en een te anorexia -a -like voorkomen.quote:
Spaans danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euh... Chorizo is spaans...
Dus een goede Chorizo con Huevos is niet te versmaden!
salamiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:20 schreef Leia het volgende:
[..]
Spaans dan.
Wat zit er dan op Panini Italiaans?
Zeer juist!quote:
Ja jij welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb lekker gezopen in een ierse pub met J.
Gisteren begon de ellende meen ik, ik zit al een tijdje op het KPN netwerk. Alleen nu flikkeren die KPN homo's het EDGE netwerk eruit, net nu ik een EDGE telefoon heb.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:19 schreef miss_bleu het volgende:
ja er zijn allemaal smsjes uitgegaan naar alle telfort klanten met de melding. Maar geloof dat er wat fout is gegaan met die batch smsjes. Heel slordig dus ja.
Maar dan heb je al een tijdje geen telefoon signaal gehad toch?
ze zijn nu het hele telfort netwerk aan het uitzetten. Mocht er trouwens iemand hier een EDGE maximaal online abo hebben bij telfort dan kan je hem opzeggen omdat de voorwaarden zijn veranderd en ze geen EDGE meer kunnen leveren. Op tweakers loopt daar een leuk draadje overquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef Jarno het volgende:
Gisteravond begonnen idd.
En dat EDGE eruit is is voor mij ook wel een gemis.
Dat probleem had ik ook. Ik had een Qtek 9100. Heb van vriendje lief nu een mooie nokia N73 gehadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:27 schreef Jarno het volgende:
Mijn foon doet alleen EDGE.
Mja daar heb ik niks aan, ik heb net een nieuwe foon...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:29 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook. Ik had een Qtek 9100. Heb van vriendje lief nu een mooie nokia N73 gehad
Ik begrijp niet dat ze dat opdoeken terwijl het grootste gros geen UMTS telefoon heeft. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.quote:
Ja klopt, ze hebben ze EDGE apparatuur aan T-Mobile verkocht meen ik. Snif Snifquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:40 schreef miss_bleu het volgende:
Omdat KPN alles aan het klaar maken is voor HSDPA wilde ze EDGE niet overnemen zover het in mijn geheugen staat
Wat doet een 13-jarige in deze poel des verderfs?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:43 schreef GI het volgende:
Zit je een beetje ruzie te schoppen met een newbie die uit zijn nek lult.
Is het een 13 jarig ventje
Uit zijn nek lullen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat doet een 13-jarige in deze poel des verderfs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |