Ja maar jij bent flauw want jij kan pimpen met je uitermate grote flatscreenquote:
Deze reeks loopt al een paar maanden...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:09 schreef Lamon het volgende:
Oldbies protesteren in FB dat Onzin verbaggert, en openen tegelijkertijd een bagger-reeks die helemaal voldoet aan alles wat er mis is met Onzin..
Klein vraagje en dan laat ik jullie met rust.. is dit sarcastisch bedoeld? Ja toch, mag ik hopen?
Dat zou geen enkel verschil maken, tenzij het om volledig andere oldbies gaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
Deze reeks loopt al een paar maanden...
mooie dag ervoor uitgezochtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:26 schreef Joene het volgende:
Trouwen straks !
Veel plezier!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:26 schreef Joene het volgende:
Trouwen straks !
Weekendje brugge + 3 weken italie in de zomer straksquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Zeker! Ik denk wel dat je zo je pak uitglibbert met dit zweet weer!
Waar gaan jullie heen op vakantie, of is dat geheim!
Tof! Garda meer?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Weekendje brugge + 3 weken italie in de zomer straks
Gaat goed komen ! J. jij hebt ook overleefd tochquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:08 schreef Jarno het volgende:
Joene, zet 'm op he! Gewoon een paar borrels nemen en op het juiste moment ja proberen te zeggen, dan valt het alles mee!
Calabrië (zuid italie) non touristic area zegmaarquote:
Aah oké! Nou tof! En vanavond nog feestje ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Calabrië (zuid italie) non touristic area zegmaar
Vanmiddag receptie, vanavond diner voor enkele genodigden.+ famquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Aah oké! Nou tof! En vanavond nog feestje ofzo?
Gezellig! Nou have funquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Vanmiddag receptie, vanavond diner voor enkele genodigden.+ fam
quote:
Vanaf nu wel, en nee, homoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dat is niet mijn schuld. Kusje erop!
Hoe staat het met die wijzigingen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:48 schreef Jarno het volgende:
On-topic svp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |