Klopt, snap ik ook niet. Eerst zo hard mogelijk roepen dat AZ nooit een topclub zal worden en er toch continu mee bezig zijn (zelfs in sommige signatures van Ajacieden zie ik verwijzingen naar AZquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Trouwens, de meeste afgunst komt van Ajacieden vandaan. En aangezien Scheringa het niet odner stoelen of banken steekt dat hij een ehhhh...hekel aan Ajax heeft, is de afgunst nogal makkelijk te verklaren.
Het mooiste voorbeeld: Cyberia18quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:52 schreef Suijk het volgende:
Klopt, snap ik ook niet. Eerst zo hard mogelijk roepen dat AZ nooit een topclub zal worden en er toch continu mee bezig zijn (zelfs in sommige signatures van Ajacieden zie ik verwijzingen naar AZ)
Maar hij heeft dan ook al ruimschoots toegegeven dat hij fout zat (begon) in die situatie en er veel van heeft geleerd. Contractueel gezien is hij een stuk beter geworden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:55 schreef MaxPower het volgende:
Hij heeft bij mij geen sympathie opgewekt bij de zaak Oscar Moens. Toen kwam hij nogal overdreven rancuneus uit de hoek. Scheringa is poeslief als je doet wat hij wil, maar ga je tegen hem in is hij nietsontziend, en reageert hij vooral emotioneel.
Als je met geitenwollensokken op een zakenbijeenkomst komt, neem ik je ook niet serieus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:58 schreef BobRooney het volgende:
Het is trouwens niet alleen in de voetbalwereld dat mensen hem afzeiken. Ook in de zakenwereld wordt hij niet echt serieus genomen. Ooit een intervieuw met hem gezien op RTL Z waar dat uit bleek. Volgens hem werd het al minder trouwens.
Als jij van mijn 10 miljoen 15 miljoen weet te maken, mag je voor mijn part in hippiekleren met een Balkenende-kapsel de bijeenkomst bijwonen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:59 schreef MaxPower het volgende:
Als je met geitenwollensokken op een zakenbijeenkomst komt, neem ik je ook niet serieus.
Hij werkt weerstand op vanuit het idee dat een club op eigen kracht sterk moet worden en blijven. Klein beginnen, maar op basis van goede scouting en jeugdopleiding langzaam meer geld verdienen zodat je weer wat meer kan kopen etcetera.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom zeiken er zoveel mensen op Scheringa?
Veel gehoorde dingen zijn:
- hij maakt het voetbal kapot.
- hij koopt alle talentjes weg.
- De ambramovich van NL.
Etc. Etc...
Maar waarom? AZ geeft niet meer geld uit aan spelers dan PSV of Ajax. (Feyenoord zullen we maar even buiten beschouwing laten)
Waarom wekt deze man zoveel weerstand op?
quote:Naast de bekende namen als Becam en Lenen.nl opereert de DSB groep onder tientallen andere merknamen. Deze namen worden gebruikt voor financieringsinstellingen, beleggingsgroepen, deurwaarders, pensioenbeheerders en andere bedrijven van de DSB groep. De bijna complete lijst is:
* Administratiekantoor De Perelaer
* Algemene Geldservice
* Alstromohria Beheer
* Amstel Crediet
* Amstel Financieringen
* Amstelkrediet
* Anglo Dutch Hartley Cooper
* Anglo Dutch Holdings
* Anro Services
* Asscom Financieringen
* Assurantiecentrale
* Assurantiekantoor D.A. van Ommeren
* Autokredietservice Noord Nederland
* Avero Financieringen
* AZ Vastgoed
* B & B Spaarsystemen
* Becam
* Bedrijfsfietsen Nederland
* Beleggings Krediet Centrale
* Beleggingskredietcentrale
* Bevago
* BKC
* B.L.F. Becker-Lamm-Financieringen
* Bovo
* Brofinca
* Broforma Beheer
* Buro Frisia
* Limburgse Algemene Activiteiten (LAA)
* C.A.B. Nederland
* Centraal Administratiekantoor Nederland
* Crefinass
* De Geldlijn
* D.K. Financieringen & Verzekeringen
* De Lage Hoek
* De Internetbankier
* De Spaar- & Kredietcentrale
* De Wijzend
* Defier Financieringen
* DFN
* Diemer Krediet
* Dirk Scheringa
* DS Groep
* DSB Financiële Diensten
* Elda Financieringen
* Enra Verzekeringen
* Eye-Dentity Communications
* FCH
* Financiële Cliënten Service
* Financieringskantoor Moonen
* Free to Buy
* Frisia Financieringen
* Go! Card
* Grijpskerk Driesum beheer
* Helepolis
* Het Media Advies
* Hollands Voordeelkrediet
* Hollands Welvaren Select
* Infad
* KFO
* L.B.A. (Landelijke Bemiddeling Ambtenaren)
* L.R.W. van Eden
* LBA Financieel Advies
* Lenen.nl
* Limageon Beheer
* Mafinass
* Mohr en van der Zee
* Moonarda Begeer
* Moonen Financieringen
* Museum Frisia Financieringen
* Nationale Geldservice
* Nationaal Kredietburo
* Nationale Krediet Bemiddeling
* NIVO
* NKB
* N.O.K.A. Nationaal Onafhankelijk Krediet Advies
* Postbeleggen
* Posthypotheken
* Postkrediet
* Postpensioen
* Postsparen
* Postverzekeren
* Reclame Adviespunt
* Rijswijksverzekeringskantoor
* Roona Financieringen
* RVK
* Scheringa en de Vries
* Spaar- en kredietcentrale
* Spaareffect
* Spaarkrediet
* Sparen Verzekeren Lenen
* Symphosticar Beheer
* Telefoonkrediet
* The Anglo Dutch Assurance Society
* Theo Vonk Topsport Management
* T & T Holding
* TKS Telefonische Kredietservice
* Topkrediet
* Van Ommeren
* Vezeno Financieringen
* Voorschotbank
Zoals ik al zei, Leen van Frisia is de grote boosdoener voor veel mensen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:33 schreef SHOOOTO het volgende:
Maar door dit lijst vind ik Scheringa, maar hij heeft het slim aangepakt met zijn geitenwollen sokken
Misschien, maar ik denk dat hij het op die manier doet ivm eventuele imagoschade.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:35 schreef MaxPower het volgende:
Dat zijn wel ziek veel bedrijven. Is dat belastingtechnisch voordelig ofzo?
Nee, het komt gewoon door zijn hypocrisie. Verder juich ik het wel toe wat hij doet voor het Nederlands voetbal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Leen van Frisia is de grote boosdoener voor veel mensen.
zo krijgt hij gewoon zonder dat mensen het weten een monopolie in leenland.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:35 schreef MaxPower het volgende:
Dat zijn wel ziek veel bedrijven. Is dat belastingtechnisch voordelig ofzo?
Dit in tegenstellingen tot overige meningen die objectief zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:51 schreef Robar het volgende:
... en subjectieve meningen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:51 schreef Robar het volgende:
Ik denk eerder dat het feit dat hij voorzitter van AZ is, de reden is om alles wat Scheringa doet af te zeiken.
Verder is het meeste wat hij doet gewoon goed voor AZ en het Nederlands voetbal, al heeft hij zo af en toe wel last van grootheidswaanzin en subjectieve meningen.
Wat hij verder voor AZ doet is natuurlijk prachtig en heeft niets te maken met het kapotmaken van het voetbal, dat komt in ieder geval niet door Scheringa.
bron? weet ik niks vanaf en al mijjn mede ajax fans weten ook van niks namelijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Trouwens, de meeste afgunst komt van Ajacieden vandaan.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:56 schreef BB-boy het volgende:
Omdat het een wolf in geitenkleren is.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:56 schreef BB-boy het volgende:
Omdat het een wolf in geitenkleren is.
CBS onderzoek uiteraardquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:44 schreef rival het volgende:
bron? weet ik niks vanaf en al mijjn mede ajax fans weten ook van niks namelijk
Truequote:hollanders zijn gewoon snel jaloers op iemand met geld... maakt niet uit hoe of wat, het wordt gekraakt
De vraag is waarom?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:13 schreef w00h00 het volgende:
Omdat het een kwal van een vent is.
Ik kan die man wel schieten.
als je toch gaat schieten, begin dan maar met jaakke, das pas een engnekquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:13 schreef w00h00 het volgende:
Omdat het een kwal van een vent is.
Ik kan die man wel schieten.
Waar komt het geld van tranfers dan weg?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het enige waarbij Scheringa met geld heeft gestrooid, is de bouw van het stadion. Maar dat is ook van hem, AZ 'huurt' het. Dus zo gek is dat niet.
Het valt allemaal wel mee wat die man heeft uitgegeven. En als hij wat uitgeeft, dan is dat altijd met een visie.
Meer door het koopgedrag van de consument en de daaropvolgende leningen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hij draagt wel bij aan het succes van het Nederlandse voetbal. Soms hoor je misschien wat stomme dingen, maar door die ambitie is hij nu wel een van de rijkste mannen van Nederland
![]()
Tuurlijk is het begonnen met een startkapitaaltje. Maar dat komt van de sponsor (wel Scheringa in dit geval). Net als ABN een contract heeft met Ajax ed. Daar zijn talentjes van gekocht (Landzaat, Perez, ed) en die zijn met winst verkocht. AZ draait winst, Scheringa stopt er op dit moment niks extra's meer in, vorig seizoen ook al niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Waar komt het geld van tranfers dan weg?
En dan is Nederland nog niet eens zo'n groot 'leen-land'.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:57 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Meer door het koopgedrag van de consument en de daaropvolgende leningen.
Met als groot verschil dat de directeur van ABN niet de baas van Ajax is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk is het begonnen met een startkapitaaltje. Maar dat komt van de sponsor (wel Scheringa in dit geval). Net als ABN een contract heeft met Ajax ed. Daar zijn talentjes van gekocht (Landzaat, Perez, ed) en die zijn met winst verkocht. AZ draait winst, Scheringa stopt er op dit moment niks extra's meer in, vorig seizoen ook al niet.
Heeft Darkshine zich trouwens nog niet gemeld?![]()
Wat een onzin, hoezo?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:38 schreef toma het volgende:
Scheringa heeft WillemII in een paar jaar van Champions League naar degradatie voetbal gebracht.
Teringlijer dat ie is. Geld maakt het voetbal kapot.
Vind ik eigenlijk ook. Ultiem gebruik maken van de domheid van mensen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:06 schreef cultheld het volgende:
't is een lul van een vent, maar hij is ook een held omdat hij rijk is geworden dankzij paupers die persé een cruise mee wilden maken, plasmaschermen in de woonkamer wilden en ooit in hun leven Mercedes wilden rijden![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |