Inderdaad, beetje triest om zo mee te liften op mijn populariteit.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:17 schreef TC03 het volgende:
Mike, ik vind het een beetje kinderachtig om -Mo-'s avatar te jatten maar hem dan verticaal te spiegelen.
Wat raar, ik zag een slotquote:Op maandag 30 juli 2007 19:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb even gepost, dat lijkt de enige manier, want de status was gewoon normaal/open.
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[3FM#225] Komt ie dan?
mag fm worden veranderd in FM. solly.
Er zijn er verschillende als je in de search 'fouten' typt en dan op het forum FTR zoekt, maar je kunt natuurlijk ook altijd een nieuw topic openen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:31 schreef donroyco het volgende:
Is er hier ook ergens een topic over foutjes e.d. in films? (zoals www.moviemistakes.com).. misschien een leuk ideetje voor een nieuw topic danBij voordaat dank
...
Ah, merci Mikequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Er zijn er verschillende als je in de search 'fouten' typt en dan op het forum FTR zoekt, maar je kunt natuurlijk ook altijd een nieuw topic openen.
Verplaatst naar FTR.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:08 schreef Ole het volgende:
waar hoort deze nu? Jouw Vrouw, Mijn Vrouw #4: nu met smetvrees
Anders snap ik er helemaal niets meer van hoor![]()
Bedankt!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:56 schreef Ash het volgende:
Transformers (Deel 6)
en hier ook:
Disturbia (2007)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |