Deze film hoef je niet per se in de bioscoop te gaan kijken. De meerwaarde is nihil.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:07 schreef 7eVeNL het volgende:
2x de trailer gezien in de bioscoop, vlak voor Tranformers, geen idee wat ik er van moet denken, het lijkt mij niet echt een film die ik moet gaan zien in de bioscoop, en tja David Morse als bad guy?![]()
quote:There are plot holes, logic breakers, bung dialogue and Kale's redundant love interest Ashley (Sarah Roemer) who is hurled recklessly about at the script's convenience; from champion to naysayer in a flash, and she doesn't even have a decent stake in the grand finale. But approach Disturbia as a fluffy remake of Rear Window and you shouldn't be disappointed.
19'inch scherm met een Cam versiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:44 schreef Mikkie het volgende:
Transformers is ook goed te pruimen. Groot beeld en geluid hard is erg leuk voor een goede beleving
Whehe, HDTV hierquote:
Ik vond 'm wel lijken op die ene man die in House speelde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:04 schreef MrHoodigan het volgende:
Ik vind David Morse in Disturbia wat weg hebben van Geert Wilders.
[afbeelding]
[afbeelding]
Of ben ik nu de enige???
het is hem ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel lijken op die ene man die in House speelde. [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
LOLquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:04 schreef MrHoodigan het volgende:
Ik vind David Morse in Disturbia wat weg hebben van Geert Wilders.
[afbeelding]
[afbeelding]
Of ben ik nu de enige???
Bios ga ik nooit meer heen. Haalt altijd de spanning van een film weg vind ik. Het liefst kijk ik een film alleen, behalve comedies. Net "Hard Candy" gezien, ook keigave thriller.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:18 schreef Vaatdoek het volgende:
Redelijke film wel, niet top maar wel te doen. Zeker niet voor naar de bios gaan, dat is zonde van het geld, maar toch wel vermakelijk genoeg voor thuis![]()
David Morse speelt ook als bad guy in 16 Blocksquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:07 schreef 7eVeNL het volgende:
2x de trailer gezien in de bioscoop, vlak voor Tranformers, geen idee wat ik er van moet denken, het lijkt mij niet echt een film die ik moet gaan zien in de bioscoop, en tja David Morse als bad guy?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |