Deze film hoef je niet per se in de bioscoop te gaan kijken. De meerwaarde is nihil.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:07 schreef 7eVeNL het volgende:
2x de trailer gezien in de bioscoop, vlak voor Tranformers, geen idee wat ik er van moet denken, het lijkt mij niet echt een film die ik moet gaan zien in de bioscoop, en tja David Morse als bad guy?![]()
quote:There are plot holes, logic breakers, bung dialogue and Kale's redundant love interest Ashley (Sarah Roemer) who is hurled recklessly about at the script's convenience; from champion to naysayer in a flash, and she doesn't even have a decent stake in the grand finale. But approach Disturbia as a fluffy remake of Rear Window and you shouldn't be disappointed.
19'inch scherm met een Cam versiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:44 schreef Mikkie het volgende:
Transformers is ook goed te pruimen. Groot beeld en geluid hard is erg leuk voor een goede beleving
Whehe, HDTV hierquote:
Ik vond 'm wel lijken op die ene man die in House speelde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:04 schreef MrHoodigan het volgende:
Ik vind David Morse in Disturbia wat weg hebben van Geert Wilders.
[afbeelding]
[afbeelding]
Of ben ik nu de enige???
het is hem ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel lijken op die ene man die in House speelde. [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
LOLquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:04 schreef MrHoodigan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Of ben ik nu de enige???
Bios ga ik nooit meer heen. Haalt altijd de spanning van een film weg vind ik. Het liefst kijk ik een film alleen, behalve comedies. Net "Hard Candy" gezien, ook keigave thriller.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:18 schreef Vaatdoek het volgende:
Redelijke film wel, niet top maar wel te doen. Zeker niet voor naar de bios gaan, dat is zonde van het geld, maar toch wel vermakelijk genoeg voor thuis![]()
David Morse speelt ook als bad guy in 16 Blocksquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:07 schreef 7eVeNL het volgende:
2x de trailer gezien in de bioscoop, vlak voor Tranformers, geen idee wat ik er van moet denken, het lijkt mij niet echt een film die ik moet gaan zien in de bioscoop, en tja David Morse als bad guy?![]()
You're so right. Het is geen enge film, maar ik heb er wel mee gelachen. Vooral het moment dat mijn buurmannen in de bios erachter kwamen dat Kale wel een vreemde naam was. Nog na de pauze ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:04 schreef MrHoodigan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Of ben ik nu de enige???
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:24 schreef AntiChrist het volgende:
vond het ook een leuke film best wel spannendzat alleen te wachten op optimus prime die die jongen ff zou helpen maar ja......
Laat ze daar dan ook mee adverteren. Dan kan ik voortaan dat geld in mijn zak houden.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
niet teveel bij nadenken gewoon.
quote:Op donderdag 20 september 2007 09:14 schreef Fargo het volgende:
[..]
Laat ze daar dan ook mee adverteren. Dan kan ik voortaan dat geld in mijn zak houden.
Ik hoorde laatst dat ze een hele geavanceerde nieuwe uitvinding hebben gedaan. Het heet "batterijen". Ik heb het ook maar van horen zeggen, maar er zal vast een kern van waarheid in zitten!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:11 schreef Devrim_ het volgende:
Leuke film alleen zaten er een paar rare dingen in
Op het einde:
Stroom ging uit apparaat dat verbonden is met z'n enkel bleef werken?
Last van PMS?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat ze een hele geavanceerde nieuwe uitvinding hebben gedaan. Het heet "batterijen". Ik heb het ook maar van horen zeggen, maar er zal vast een kern van waarheid in zitten!
Oh god...Je bent ook nog eens een fag!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:46 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Echt de mannelijke versie van Scarlett Johansson (i.e. zit opeens in zowat elke film die maar uitkomt) maar in dit geval is het wél terecht, dus hoop dat die trend zich nog lang voortzet!
Backup batterijen?quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:12 schreef huhggh het volgende:
[sarcasme]
Was het jullie ook al opgevallen dat dit een film is ipv een documentaire?
[sarcasme]
Niet zeuren, maar door dat gezeik over batterijen kon ik het niet laten om even te reageren.quote:
Is best een leuke film, niks bijzonders maar hij viel me reuze mee.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:19 schreef Logitik het volgende:
Dit lijkt me nou echt zo'n film om lekker links te laten liggen
Ik heb voorstukjes gezien, en dit lijk me echt een film dat spannend moet zijn, maar totaal niet is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |